quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef GM het volgende:
O, maar trouwen kan inderdaad heel simpel.. je huppelt op het gratis tijdstip naar het stadhuis met alleen je ouders en getuigen en klaar is klara
26 mei 2006 duurt nog ffquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:20 schreef Droeke het volgende:
[..]
Wanneer is "de grote dag" voor jullie?
Ja, dat was bij ons ook zo (Amsterdam). Dat was nog even schrikken, we dachten alles goed op de rit te hebben, bleek ineens dat we bijna geen ambtenaar van de burgerlijke stand hadden. Gelukkig trof ik iemand aan de telefoon die ons wel alvast (stiekem) in de agenda wilde neerzetten maar dan moesten we wel binnen twee weken in ondertrouw zijn. Bleek dat we de laatste waren die die dag konden trouwen...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef Droeke het volgende:
@Brighteyes: Oh prima!
Net het stadhuis gebeld, daar zeiden ze dat we in ondertrouw moesten voordat we "onze datum" mochten vastleggen... Is dat normaal?
Haha!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:48 schreef Elegantly Wasted het volgende:
![]()
Bluezz en Golffer
![]()
Wat leuk!!!!!
Sorry voor de enorme spuit 11 reactie maar ik was nog niet op de hoogte.
Het is een formaliteit idd, maar wel een leukequote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
Bluezz en Golfer! Veel plezier vandaag!
Het schijn allemaal niks voor te stellen, maar goed, het is natuurlijk wel de eerste stap op weg naar!
Daar sluit ik mij bij aanquote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:45 schreef sjak het volgende:
Veel plezier Bluezz en Golfer. Geniet er maar lekker van vandaag!
Dank je wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:34 schreef Elegantly Wasted het volgende:
En Schanul en Sjak ook natuurlijk!![]()
Weinig kansquote:Verander je nog wel even van voetbalclubvoorkeur voordat je aan kinderen begint?
(Vraag van Robert dus, hé)
Klinkt goed hoor, oubollig is leukquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:50 schreef sjak het volgende:
Wij zijn inmiddels wel weer hard aan de gang met allerlei dingen. De tekst voor het kaartje is af en die zal volgende week gedrukt worden. Deze week hebben we ook een afspraak met de ceremoniemeesters om een en ander te verduidelijken. De fotograaf hoop ik volgende week te spreken en zijn werk in te zien. Nu moeten we nog heel hard op zoek naar cadeaus. We gaan waarschijnlijk een servies (hoe oudbollig) vragen. We hebben al wat op het oog!
Het zit gewoon de hele dag in mijn hoofd.quote:Ik vond het in ondertrouw gaan ook leuk. De ambtenaar was enorm aardig en maakte er toch nog wel wat van. En dat gevoel als je dan weggaat bij het gemeentehuis.... LEUK!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |