Moeten we nog oppassen dat we niet in de schijt gaan zitten ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:00 schreef ArmaniMania het volgende:
Een keer geweest daar, niks niet misterieus ofzo, gewoon een gat waar je rustig en ongstoord kunt schijten.
Hoeft niet, het druipt daar van de sperma, en hoe dat daar komt, dat is wel een mysterie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moeten we nog oppassen dat we niet in de schijt gaan zitten ook..
Anders had je het wel op twee kilometer afstand gemerkt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:23 schreef The-Chosen1 het volgende:
ik woon hooguit 2 km van die plek .. maar geloof mij er is daar echt niks
ja dit is mijn werk geweest ... kom er nu ook gewoon voor uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hoeft niet, het druipt daar van de sperma, en hoe dat daar komt, dat is wel een mysterie.
nee maar ben er vaak zat geweest met school .. iedereen flippen dat er wat was daaro .. wij er met school heen gegaan .. tis echt geen fuck aan , gebeurt niks , beetje kou te lijden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:27 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Anders had je het wel op twee kilometer afstand gemerkt?.
ONZ is de andere kant op.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:27 schreef The-Chosen1 het volgende:
ja dit is mijn werk geweest ... kom er nu ook gewoon voor uit
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:28 schreef The-Chosen1 het volgende:
nee maar ben er vaak zat geweest met school .. iedereen flippen dat er wat was daaro .. wij er met school heen gegaan .. tis echt geen fuck aan , gebeurt niks , beetje kou te lijden.
Voor mij hangt het nog steeds af van vervoer.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef qu63 het volgende:
Mooie OP!
hoeveel mensen komen er nu naar het gat??
wie is nr 4?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:06 schreef Viperdesign het volgende:
Okay tof. Dan zijn we met z'n 4'en?.
Als ik maar horizontaal kan liggenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:13 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Let wel: Op de grond en ik heb alleen nog een camping matje..
ik ga om 20.15 weg. dus laat het van te voren wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ik KAN nummer 4 zijn, alleen wordt het ERG krap om nog om 21.00 in Utrecht te komen (heb ook nog niet gegeten en alles, dus op zijn vroegst zou ik nog om 21.30 op Utrecht kunnen verschijnen en kan evt nog bij Viper crashen.
alicey en ik zijn iig op Utrecht CS, weet niet waar jij vandaan komt..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:16 schreef Viperdesign het volgende:
Ik kan jullie trouwens ook wel op Utrecht CS meeten. Als er verder geen hond komt.
ja hoor, Alicey is alleen al onderweg dus die pik ik wat eerder opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:17 schreef Viperdesign het volgende:
Zeist, vandaar. Maar qu63, is 21:30 voor jou okay?
posten!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen...
In de nacht van zaterdag op zondag van Utrecht naar Rotterdam is dus niet zo eenvoudig dan ik dacht. Na 4 uur rijden er geen nachttreinen meer, maar de eerste reguliere trein naar R'dam vertrekt pas na achten zondagochtend. Ik ben dus via Amsterdam gegaan, met het nodige wachten op stations van dien.. In de trein wel alvast een stukje slaap mee kunnen pakken. Hetgeen in Rotterdam nog even aanschouwd werd door een paar daklozen.
Was wel leuk, alleen was het nog wel even slecht weer..quote:Op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
Je bent veilig thuis gekomen, daar gaat het om. Hoe was het?
Qua gevoel wel.. Maar daar kun je zo weinig mee.. Er zijn wel veel orbs gefotografeerd en een soort van mist.quote:Nog aparte dingen meegemaakt? Wat zijn jullie ervaringen bij 't Gat?
Ik ben benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 22 mei 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
Qua gevoel wel.. Maar daar kun je zo weinig mee.. Er zijn wel veel orbs gefotografeerd en een soort van mist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |