Welja!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:16 schreef gelly het volgende:
Je gooit pizzapunten, cheeseburgers , chips en noodles in de frituur ?
snack (de ~ (m.), ~s)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Roellio het volgende:
Dude, culinaire snacks zijn geen snacks.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Snacks zijn dingen die je in de frituur gooit! Pizzapunten, 15 cheeseburgers, bitterballen, unox noodles, chips, bapao's etc.
Jij snapt het écht niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
snack (de ~ (m.), ~s)
1 hartig hapje
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oh ja, heerlijk ! of mini kaassoufflees, stokbrood met kruidenboter/filet americain/salades, drumsticks, kipnuggets, sate, bierworstjes etc.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:31 schreef Stuart het volgende:
Zelf ben ik nogal gek op vlammetjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pff.. stel dat het 's nachts is, pan afwassen (de afwas heb ik de avond laten staan): 2,5 minuut, wachten tot het water kookt: 5 minuten, eieren hard koken: 10 minuten(?),al die kruiden opzoeken die ergens achterin je keukenkastje staan: 2,5 minuut, klaarmaken: 10 minuten..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
met die eieren ben je geen 3 kwartier bezig zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan in 10 minuutjes af zijn als je de kooktijd niet meerekent
En het kost niet een half uur om die te halen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:00 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Pff.. stel dat het 's nachts is, pan afwassen (de afwas heb ik de avond laten staan): 2,5 minuut, wachten tot het water kookt: 5 minuten, eieren hard koken: 10 minuten(?),al die kruiden opzoeken die ergens achterin je keukenkastje staan: 2,5 minuut, klaarmaken: 10 minuten..
Ben je bijna een half uur bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geef mij maar een lekkere zak patat met frikandel speciaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
's nachts welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
En het kost niet een half uur om die te halen ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja of je hebt een snackbar die 's nachts gewoon open is....en daar haal je heeeeeeeeeeeerlijke broodjes shoarma om 4 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:10 schreef DJKoster het volgende:
[..]
's nachts welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(1 minuutje fietsen naar de snackbar, stoeptegel lospeuteren en door raam keilen, boze snackbarallochtoon dwingen om zijn frituur aan te zwengelen.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ikan wattus???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef Oblivion het volgende:
Kunnen we het slowcahtten een beetje minderen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik snack graag: Aardappelpuree...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Offe... Ikan terie in loeihete saus...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
euforie!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:26 schreef 2cv het volgende:
Lekkere snack: Lumpers. Geen idee hoe je ze maakt, maar het zijn rolletjes plakrijdt met een vulling waarin o.a. kip in zit. Smaakt en beetje zoetig en als je er nu 10 bij me aflevert, eet ik ze allemaal op.
Heb je er een recept van ?quote:
Hete visjes...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ikan wattus???om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow... sorry...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:29 schreef Oblivion het volgende:
MENSEN!!! Lees de op eens...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen frituursnacks...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe maak jij dan je broodje hamburger?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:32 schreef Esco het volgende:
[..]
Ow... sorry...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nah, broodje hamburger is iig GEEN frituur snackom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop