Oh, dat maakt het ineens tot een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:23 schreef nikk het volgende:
generaliseren is niet goed, niet alle moslims zijn slecht alleen een kleine minderheid, bladieblabla...
Cool, we halen er weer WO2 bij. Het staat overigens gewoon in het artikel hoor:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Een bedenkelijke naam, netzoals de Duisters selecteerden op "jodennamen" ?
misschien omdat we niet zo enthousiast zijn over de plaats van moslims in onze samenleving.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het ineens tot een ander verhaal.
Dat verhaal over Frankrijk is ontzettend gelul, dat weet je best. Waarom toch van die paniekverhalen???
Ja, het zijn maar verhalen. Slaap verder SCH.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het ineens tot een ander verhaal.
Dat verhaal over Frankrijk is ontzettend gelul, dat weet je best. Waarom toch van die paniekverhalen???
Nee, dan hoef je over die van jezelf tenminste niet na te denken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
misschien omdat we niet zo enthousiast zijn over de plaats van moslims in onze samenleving.
Niet ten onrechte hoor. Betreffende user begint al te steigeren als iemand een verband legt tussen het jodendom en politiek, maar heeft zelf geen enkele moeite hetzelfde bij een andere groepering te doen. Als je mensen al als niet objectief of partijdig ziet vanwege hun achternaam heb je daadwerkelijk niks geleerd van iets wat 60 jaar geleden gebeurde.quote:
Als je slechts de Elsevier leest, zal dat je wereldbeeld zijn nikk. Het spijt me wel maar de omgang tussen moslims en autochtonen is in Frankrijk een heel stuk beter en een heel stuk anders dan in Nederland. Dat is een vrij bekend gegeven en daar zijn ook logische verklaringen voor gezien de geschiedenis van het land en de soorten migranten en historische verbondenheid met Franrkijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, het zijn maar verhalen. Slaap verder SCH.
en daarom steken ze synagoges in de fik en heeft Sharon opgeroepen Franse Joden naar Israel te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je slechts de Elsevier leest, zal dat je wereldbeeld zijn nikk. Het spijt me wel maar de omgang tussen moslims en autochtonen is in Frankrijk een heel stuk beter en een heel stuk anders dan in Nederland. Dat is een vrij bekend gegeven en daar zijn ook logische verklaringen voor gezien de geschiedenis van het land en de soorten migranten en historische verbondenheid met Franrkijk.
ze?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en daarom steken ze synagoges in de fik en heeft Sharon opgeroepen Franse Joden naar Israel te komen
de moslims in Frankrijk slimpiequote:
Vergeet HP/De Tijd nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je slechts de Elsevier leest, zal dat je wereldbeeld zijn nikk. Het spijt me wel maar de omgang tussen moslims en autochtonen is in Frankrijk een heel stuk beter en een heel stuk anders dan in Nederland. Dat is een vrij bekend gegeven en daar zijn ook logische verklaringen voor gezien de geschiedenis van het land en de soorten migranten en historische verbondenheid met Franrkijk.
Dan niet. Geen argumenten dus je sterft in je ongelijk, valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:36 schreef nikk het volgende:
Het blijkt maar weer eens dat je een meester bent in het creeren van een eigen werkelijkheid.
Gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving................quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan niet. Geen argumenten dus je sterft in je ongelijk, valt me van je tegen.
Zeg dan gewoon dat een naam niets met iemands neutraliteit te maken heeft. Elke keer maar weer WO2 erbij halen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet ten onrechte hoor. Betreffende user begint al te steigeren als iemand een verband legt tussen het jodendom en politiek, maar heeft zelf geen enkele moeite hetzelfde bij een andere groepering te doen. Als je mensen al als niet objectief of partijdig ziet vanwege hun achternaam heb je daadwerkelijk niks geleerd van iets wat 60 jaar geleden gebeurde.
Lastig he, de historische feiten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:39 schreef nikk het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat een naam niets met iemands neutraliteit te maken heeft. Elke keer maar weer WO2 erbij halen...
Touché. Je hebt gewonnen SCH, okay? Het gaat inderdaad goed met moslims in Frankrijk en de integratie daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan niet. Geen argumenten dus je sterft in je ongelijk, valt me van je tegen.
Waarom verwijderde deze persoonlijke aanval nou? En wel roepen dat 'de franse moslims' synagoges in de fik steken. Daarmee kwets je veel meer mensen mee hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef McCarthy het volgende:
[..]
MBO Communicatie & Marketing
Ik snap het al, boeken zijn te hoog gegrepen voor jou
Het gaat beter dan in Nederland als het gaat om de tolerantie en discriminatie. Daar gaat het topic over en daar reageerde ik op. Waarom toch zo krampachtig reageren en niet lezen? Dat verhaal over Frankrijk is over bekend, met motivatie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:41 schreef nikk het volgende:
[..]
Touché. Je hebt gewonnen SCH, okay? Het gaat inderdaad goed met moslims in Frankrijk en de integratie daar.
ik heb hem al terug genomen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Waarom verwijderde deze persoonlijke aanval nou?
oh oh , het zou toch duidelijk moeten zijn dat ik bedoel dat een deel van de moslims tot problemen geven en niet allemaal maar jij kan het weer niet goed opvattenquote:En wel roepen dat 'de franse moslims' synagoges in de fik steken. Daarmee kwets je veel meer mensen mee hoor.
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:49 schreef Monidique het volgende:
Schuld van Amerika.
Daar zou je natuurlijk wat aan kunnen doen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef Toad het volgende:
Nu niet gaan zeggen dat de miljoen moslims die reeds in Nederland hier ook blijven
M heeft gelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:49 schreef Monidique het volgende:
Schuld van Amerika.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |