Ook is er op de Fok! Weblog een bericht gezet.quote:Net uit betrouwbare bron vernomen dat er een paar VK'ers onderweg zijn naar de Koninginnedag Cam met een verfbom om de straat daar mooi oranje te laten worden zonder dat er daarna met verf gekalkt kan worden.
quote:
Ze hadden die fietsen "even" aan de kant moeten zetten, dan had het er wel op gepast.quote:
En daarna hoe snel de volgende met verf aankomtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:58 schreef Sanne het volgende:
Ja hoor, het staat er!!!
Ben benieuwd hoelang het duurt voor de schoonmaakploeg arriveert.
Geen idee, zolang heb ik eigenlijk niet gekeken. Ik zag 'm toevallig FOK op de straat kalkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:07 schreef Sanne het volgende:
De cam wordt af en toe verschoven, en als je daar staat is het moeilijk inschatten denk ik.
Vooralsnog geen schoonmakers te zien.
Linksboven bij de Puma winkel staat -MOX-. Is dat van dezelfde schilderaar?
Volgens mij moet je daar haast wel brutaal zijn wil je er door heen komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef Speedski het volgende:
Je kan nu goed zien hoe automobiliseten over het fenomeen: het zeebrapad nadenken
Ja dat wel, maar je moet officieel wel voetgangers de mogelijkheid geven over te steken. En je moet ook gewoon niet met de auto in het centrum rijden...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:15 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar haast wel brutaal zijn wil je er door heen komen.
Zet op pauze, en dan de screenshot maken. Of gebruik SnagItquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef Sanne het volgende:
Ik kan geen screenshots maken van deze beelden, geeft alleen een zwart vlak.
Nog geen schoonmaakploeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:40 schreef -MOX- het volgende:
Damn, wat een k*t zooi.Staat FOK! er niet helemaal op. Het is gewoon stoepkrijt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:40 schreef -MOX- het volgende:
Damn, wat een k*t zooi.Staat FOK! er niet helemaal op. Het is gewoon stoepkrijt.
er zou zelfs Fox Kids kunnen staan.quote:
Morgen opnieuw en dan wat hoger.quote:
Hoiquote:
Hallo kippiequote:
video overlay uitschakelenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef Sanne het volgende:
Ik kan geen screenshots maken van deze beelden, geeft alleen een zwart vlak.
Mis ik dan netquote:Op maandag 23 mei 2005 07:10 schreef GSMboy het volgende:
W000t in de vroege morgen bij een aanrijding ..
*Wacht in spanning afquote:Op maandag 23 mei 2005 11:31 schreef Lempicka het volgende:
Ik zal een doosje stoepkrijt in mijn tas doen, en als ik er loop even "Hallo Fok!" op de grond krijten.
Nederlanders wel, Hollanders niet, toen ik daar nog woonde, werd ik ook dagelijks haast aangereden.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef ioko het volgende:
Ff een bytheway: Nederlanders zijn echt NIET bekend met het fenomeen Zebrapad....
modder-modder, je avatar en je foto's in het smilie topic zijn stukquote:Op maandag 30 mei 2005 10:12 schreef mother-mother het volgende:
hey waar is dat koningsplein ergens eigelijk?
anders woensdag maar ff krijt meenemen![]()
jammer dat ik nie in adam woon, anders had ikw el ff wat gaan painten, nu ist 1 uur rijdequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:16 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ok een bord met FOK! voor de winkels zetten
dat regent nu toch wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef jojarno het volgende:
[..]
jammer dat ik nie in adam woon, anders had ikw el ff wat gaan painten, nu ist 1 uur rijde
als de regen ophoud is alles mooi schoon dan kan er iets moois gekalkt worden.quote:
Lijkt me bruut om te zienquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:25 schreef Jumparound het volgende:
B-Boy, ga er alvast staan met een paraplu met ijzeren punt
Aangevenquote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef Devox het volgende:
Er liep net iemand naast het zebrapad.![]()
Zal ik de politie bellen, hij had een witte jas aan en een donkere broek![]()
![]()
![]()
Nou ik zag net de politie die straat inrijden ik hoop dat ze hem pakkenquote:
Oh, ik weet nog wel een geintje voor de bonnen fabriek van de politie.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:21 schreef Devox het volgende:
Er liep net iemand naast het zebrapad.![]()
Zal ik de politie bellen, hij had een witte jas aan en een donkere broek![]()
![]()
![]()
Ooit al eens op de kruising Martelaarsgracht/Prins Hendrikkade staan kijken? Daar staat t verkeer toch wel erg vaak vast dankzij o.a. al die knullige reisbussen die daar op de hoek al die toeristen inladen danwel uitladenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:27 schreef dl3b het volgende:
[..]
Oh, ik weet nog wel een geintje voor de bonnen fabriek van de politie.
Op een VOP (VoetgangerOversteekPlaats) behoren bestuurders, voetgangers ONBELEMMERDE doorgang te verlenen.
En onder bestuurders wordt verstaan alle verkeer behalve voetgangers.
Bovendien zijn voetgangers die zich binnen 30 meter van een VOP bevinden verplicht van dat VOP gebruik te maken...
Is toch 125 euri..
Blijft mooiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:14 schreef -MOX- het volgende:
De webcam is tijdelijk offline![]()
Ik heb nog wel een foto van mijn krijtwerk van 21 mei![]()
[afbeelding]
Fijn voor MS, maar eh, wanneer krijgen we weer een helder plaatje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef Sanne het volgende:
Er hangt er nu één van MS windows XP.
Even groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |