Morgen opnieuw en dan wat hoger.quote:
Hoiquote:
Hallo kippiequote:
video overlay uitschakelenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef Sanne het volgende:
Ik kan geen screenshots maken van deze beelden, geeft alleen een zwart vlak.
Mis ik dan netquote:Op maandag 23 mei 2005 07:10 schreef GSMboy het volgende:
W000t in de vroege morgen bij een aanrijding ..
*Wacht in spanning afquote:Op maandag 23 mei 2005 11:31 schreef Lempicka het volgende:
Ik zal een doosje stoepkrijt in mijn tas doen, en als ik er loop even "Hallo Fok!" op de grond krijten.
Nederlanders wel, Hollanders niet, toen ik daar nog woonde, werd ik ook dagelijks haast aangereden.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef ioko het volgende:
Ff een bytheway: Nederlanders zijn echt NIET bekend met het fenomeen Zebrapad....
modder-modder, je avatar en je foto's in het smilie topic zijn stukquote:Op maandag 30 mei 2005 10:12 schreef mother-mother het volgende:
hey waar is dat koningsplein ergens eigelijk?
anders woensdag maar ff krijt meenemen![]()
jammer dat ik nie in adam woon, anders had ikw el ff wat gaan painten, nu ist 1 uur rijdequote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:16 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ok een bord met FOK! voor de winkels zetten
dat regent nu toch wegquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef jojarno het volgende:
[..]
jammer dat ik nie in adam woon, anders had ikw el ff wat gaan painten, nu ist 1 uur rijde
als de regen ophoud is alles mooi schoon dan kan er iets moois gekalkt worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |