quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef tijgerwillie het volgende:...............
![]()
![]()
![]()
.......
...............
...........
.......
...............
...........
.......
...............
...........
.......
![]()
![]()
...
![]()
![]()
![]()
........
![]()
![]()
Owww serieus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef Ballicious het volgende:
@ geitje, aangezien ik geen bril op heb kun je lang zoeken
nee hij lult uit z'n nek, maar ik betwijfel of je 'm wel wilt zienquote:
Dat is al weken zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef babba_ het volgende:ik zie nu dat jitz(x4)e is gezwicht voor het grote geld van een sponsor!!!
Dankzij mijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef babba_ het volgende:ik zie nu dat jitz(x4)e is gezwicht voor het grote geld van een sponsor!!!
maar toch weer 20 min verderquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef Oviedeee het volgende:. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
.
.
.
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . .
.............
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . ..............
.
.
.
. . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . .
..........
.
.
.
.
.
.
.................
.
.
.
.
.
.
..........
. . . . . . . . . . ......
................
.
. . . . . . . . . . . .
..........
.................
.
. . . . . . . . . . . .
..........
.................
.
. . . . . . . . . . . .
..........
.................
.
. . . . . . . . . . . .
..........
.................
.
. . . . . . . . . . . .
..........
.
.
.
.
.
.
................
.
et is gewoon ruk
hmmz ben ik hier zo lang niet meer geweest....quote:
eindelijk, vergeet je dit topic ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef AAPiscool het volgende:
Ik vind het genoeg voor deze week! Ik ga er vandoor! Voor iedereen die nog ff moet: Suc6 en alvast prettig weekend.. Doei Doei
Vlak na alle spreekwoordenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef babba_ het volgende:
[..]
hmmz ben ik hier zo lang niet meer geweest....![]()
I don't care, ik heb tenminste geen brilquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef Ballicious het volgende:
Staan jullie lekker voor lul
Ja maandag bestaat dit topic niet meer helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef AAPiscool het volgende:
Ik vind het genoeg voor deze week! Ik ga er vandoor! Voor iedereen die nog ff moet: Suc6 en alvast prettig weekend.. Doei Doei
Neither do iquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
I don't care, ik heb tenminste geen bril
Want dit topic is te Nee @ grondwet... en dat mag nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja maandag bestaat dit topic niet meer helaas
ik heb hemquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef tijgerwillie het volgende:...............
![]()
![]()
![]()
.......
...............
...........
.......
...............
...........
.......
...............
...........
.......
![]()
![]()
...
![]()
![]()
![]()
........
![]()
![]()
bij deze geef ik onze huisgeit groot gelijkquote:
nou ja toen was ik erg nog wel af en toe.. gewoon niet opgevallen, maar zwak hoor!quote:
Onkenningsface is de eerste fase ..... (wordt ook hier weer bewezen)quote:
Ik ga ook niet voor balli naar Toro, ik ga voor Megterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
nu al ruzie, dat wordt lachen morgenavond
Wist je trouwens dat een Pagini erg lekker rijdt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja toen was ik erg nog wel af en toe.. gewoon niet opgevallen, maar zwak hoor!
Dat snapt die stalker dus nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor balli naar Toro, ik ga voor Megter![]()
0906-balliquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:11 schreef Ballicious het volgende:
Bel maar als je er bent:
Gelukkigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor balli naar Toro, ik ga voor Megter![]()
copy / paste @ GSquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef Ballicious het volgende:
0651555962
Ik vind hem helemaal geweldig !!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef tijgerwillie het volgende:...............
![]()
![]()
![]()
.......
...............
...........
.......
...............
...........
.......
...............
...........
.......
![]()
![]()
...
![]()
![]()
![]()
........
![]()
![]()
vind je ervan tear
quote:
Denk je nou echt dat dat zijn nummer isquote:
Wie checkt het ff?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat zijn nummer is![]()
Ik denk van wel jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
word tijd...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef Teardrop-nl het volgende:![]()
![]()
Nog 30 minuten dan is het eindelijk weekend
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
hehe, werd tijdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben er vandoor, misschien tot zaterdag @ Geitje
. Goed weekend iedereen
groetjes en have fun in het weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben er vandoor, misschien tot zaterdag @ Geitje
. Goed weekend iedereen
Wat heeft dat met een paashaas te makenquote:
Dat zegt de paashaas bij ons in eindhoven altijdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een paashaas te maken
In spanje is het een paaspoesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat zegt de paashaas bij ons in eindhoven altijd![]()
nou kijk, zoiets heet poging tot grappig te zijn welke wij niet begrijpenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit in gereden, maar ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat een Pagini erg lekker rijdt?
Aaah vandaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou kijk, zoiets heet poging tot grappig te zijn welke wij niet begrijpen
Lang leve de sponsorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit in gereden, maar ja!
jitzzzze snapt het anders perfect hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou kijk, zoiets heet poging tot grappig te zijn welke wij niet begrijpen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
jitzzzze snapt het anders perfect hoorhulde aan jitzzzze
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geniaal, ik lul ook maar wat en mensen denken dat ik hun begrijp
![]()
Je komt anders heel geloofwaardig over enzo....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
ook maar 1 hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
heel de dag al.. is echt nietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff nog 25 minuten , waarom gaat de tijd zo langzaam
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve medestagiaires,
Ik wens jullie allemaal een prettig weekend, ik ga naar huis.
Tot maandag
eensgelijksquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
Tot maandag
fijn weekeinde hojjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:21 schreef jitzzzze het volgende:
Tot maandag
Hang je wel bordje op MTP IN PROGRESS?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga nog ff MTP-en
tja... wel goed.. hij heeft nu niet echt een opdracht meer dus beetje saai! maar zn beoordeling heeft ie al binnen dus hij is blijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
babba hoe gaat het met je boer ?
ik kan hem ddossen maar dan lig jij er ook uit ben ik bangquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
kan iemand ff die tweaker hier tegenover mij vermoorden?![]()
juist en dan moet ik of echt werken of met hem communicerenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik kan hem ddossen maar dan lig jij er ook uit ben ik bang
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef Fisher het volgende:
kan iemand ff die tweaker hier tegenover mij vermoorden?![]()
Dat doent ik dan maar niet....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist en dan moet ik of echt werken of met hem communiceren
uitstel van executiequote:
eehmz, dat wil ik eigenlijk nieteens wetenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat doent ik dan maar niet....
Weet je ze ip van thuis???
Ik leef met je mee... Hep iets soortsgelijks tegenover mij zitten...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
eehmz, dat wil ik eigenlijk nieteens weten
ik vind 't al erg zat dat hij tegenover mij zit
Tweaker nerdsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij is idd alweer terug, maar ik snap hem niet want hij is nu eigenlijk klaar dus hij mag van mij optiefenquote:
weer eens wat anders dan vragen: "heeeh ken ik jou niet ergens van?"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ik heb niemand tegenover me zitten, heerlijk rustigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik leef met je mee... Hep iets soortsgelijks tegenover mij zitten...
Haalt toch wel enigzins wat levensJOY weg
Dat zijn idd der ergste in hun soortquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Tweaker nerds![]()
Meer heb ik er niet over te zeggen....
ik wil helemaal niets aan hem vragen, niets tegen hem zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef babba_ het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan vragen: "heeeh ken ik jou niet ergens van?"
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb niemand tegenover me zitten, heerlijk rustig![]()
zielig volkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat zijn idd der ergste in hun soort
kortom hij moet dood?:Pquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil helemaal niets aan hem vragen, niets tegen hem zeggen
kun je niet een berichtje naar zn computer sturen dat ie zich moet melden (ergens ver weg in het gebouw) ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:29 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil helemaal niets aan hem vragen, niets tegen hem zeggen
we hebben hem gisteren 't hele pand door laten lopen zoekend naar een gebruiker welke niet bestaatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:30 schreef babba_ het volgende:
[..]
kun je niet een berichtje naar zn computer sturen dat ie zich moet melden (ergens ver weg in het gebouw) ?
net send ipnummer berichtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:30 schreef babba_ het volgende:
[..]
kun je niet een berichtje naar zn computer sturen dat ie zich moet melden (ergens ver weg in het gebouw) ?
Of gewoon dat hij van het dak af moet springen ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:30 schreef babba_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
we hebben hem gisteren 't hele pand door laten lopen zoekend naar een gebruiker welke niet bestaat![]()
als hij hier stopt met stage geef ik 'm een touw als cadeau... dan kan hij z'n familie/omgeving/zichzelf een plezier doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of gewoon dat hij van het dak af moet springen ofzo
EN het milieuquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Fisher het volgende:
[..]
als hij hier stopt met stage geef ik 'm een touw als cadeau... dan kan hij z'n familie/omgeving/zichzelf een plezier doen
kun je hem niet even op pad sturen om een doosje blauwe boegie vonkjes te halen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
whahaha geweldig.... doe vaker en vertel
laatst kocht hij een nieuwe pc, want hij had alleen nog maar een pentium op 500mhz.. toen hij vertellen en vertellen, ik zeg tegen 'm alsof 't mij wat intereseert wat voor een pc je hebt...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
whahaha geweldig.... doe vaker en vertel
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:32 schreef babba_ het volgende:
[..]
kun je hem niet even op pad sturen om een doosje blauwe boegie vonkjes te halen?
Ook dit erbij gedaan? --->quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
laatst kocht hij een nieuwe pc, want hij had alleen nog maar een pentium op 500mhz.. toen hij vertellen en vertellen, ik zeg tegen 'm alsof 't mij wat intereseert wat voor een pc je hebt...
Ik zat pas op school aan een tafel met iemand die gozer was echt de hele tijd aan het lullen over computers en weet ik veel wat nog meer, dus ik zo tussendoor... gast moet je niet ff ademhalen ..... Toen keek ie me echt heel raar aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
laatst kocht hij een nieuwe pc, want hij had alleen nog maar een pentium op 500mhz.. toen hij vertellen en vertellen, ik zeg tegen 'm alsof 't mij wat intereseert wat voor een pc je hebt...
neu.... dies minderquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:34 schreef babba_ het volgende:
of om een plintenladder?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zat pas op school aan een tafel met iemand die gozer was echt de hele tijd aan het lullen over computers en weet ik veel wat nog meer, dus ik zo tussendoor... gast moet je niet ff ademhalen ..... Toen keek ie me echt heel raar aan![]()
Hij voelde dat je over hem aan het lullen was dus hij ging ff bij je staan om te kijken wat je allemaal aan het tikken wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:34 schreef Fisher het volgende:
waarom ging hij nou net bij me staan, interesant doen over welk werk ik nu aan 't doen benga verdomme naar huis knuppel, straks zit je nog in dezelfde bus als mij
het blijft leuk als iemand een hele dag wegblijft om zon ding te zoekenquote:
Lol ... .maar die comp die hij eerst had een p3 500.. duid op echte super tweaker... gamers hebben dan weer up-to-date compo's.... UITSCHOT is hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zat pas op school aan een tafel met iemand die gozer was echt de hele tijd aan het lullen over computers en weet ik veel wat nog meer, dus ik zo tussendoor... gast moet je niet ff ademhalen ..... Toen keek ie me echt heel raar aan![]()
mogelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij voelde dat je over hem aan het lullen was dus hij ging ff bij je staan om te kijken wat je allemaal aan het tikken was
afmakenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:35 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Lol ... .maar die comp die hij eerst had een p3 500.. duid op echte super tweaker... gamers hebben dan weer up-to-date compo's.... UITSCHOT is het
Doe es niet zo eng.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:34 schreef Fisher het volgende:
waarom ging hij nou net bij me staan, interesant doen over welk werk ik nu aan 't doen benga verdomme naar huis knuppel, straks zit je nog in dezelfde bus als mij
denk het niet, en dan nogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:37 schreef babba_ het volgende:
laat die jongen nou eens man! het is ook maar een mensstraks zit ie ook gewoon op fok!
ik laat jou maandag ff knuffelen door goddess.... dit is te erg voor woorden....quote:
merciquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik laat jou maandag ff knuffelen door goddess.... dit is te erg voor woorden....
Giro'tje opzette dan maar
Dagje rondhuppelen in het martel museum in antwerpen doet wonderen met de creativiteitquote:
nog 20min dan gaat er weer een wereld openquote:
hehehe, jah... dan ben je ook meteen weer scherpquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dagje rondhuppelen in het martel museum in antwerpen doet wonderen met de creativiteit
iddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog 20min dan gaat er weer een wereld open
sicko?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wil ik dus wel een leuke orginele nickname van jou he
hoe dubbelzinnig op het eind van de middagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehehe, jah... dan ben je ook meteen weer scherp
bye byequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef babba_ het volgende:
JEUGD! ik ga weer richting fryslan! de groeten! en misschien tot maandag (wellicht komt die dag niet heh....)
I hope not..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef babba_ het volgende:
JEUGD! ik ga weer richting fryslan! de groeten! en misschien tot maandag (wellicht komt die dag niet heh....)
begint de richting in te komen.... ik geef je het hele weekendquote:
't gaat idd weer lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
hoe dubbelzinnig op het eind van de middag![]()
![]()
Groetjes en tot misschien maandagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef babba_ het volgende:
pikkoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:41 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
begint de richting in te komen.... ik geef je het hele weekend
nohquote:
juist, weekeinde is koelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
in het weekend hebben we andere dingen te doen
mja maandag ochtend tijdens het uitslapen na een goed weekend danquote:
uhmz, uitslapen + maandagochtend kan niet.. het is meestal maandagochtend hier poging doen tot slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja maandag ochtend tijdens het uitslapen na een goed weekend dan
Ehm ok geen limiet... ik geef je tot je een leuke hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
uhmz, uitslapen + maandagochtend kan niet.. het is meestal maandagochtend hier poging doen tot slapen
waarom doe ik dit eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm ok geen limiet... ik geef je tot je een leuke hebt
zeg 't eens....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:47 schreef Houniet het volgende:
mensen mensen
die wacht op jouquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
indeed, tweaker is trouwns nog niet weg
jammerlijk...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:49 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Het begint er wel veel op te lijken in ieder geval
Zelfde.... tot maandag....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:49 schreef Oviedeee het volgende:
Ladys and gentlepeople ik ga alvast afsluiten... goed weekend
Ik regel wel 3 knufs van goddess... uit meelij en super gave nieuwe nickquote:
Hij ging MTP-en en daarna naar huisquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:49 schreef Houniet het volgende:
is knox_ nog steeds m.t.p.' en
dan is hij nog bezig met mtpen.. hij moest nog veel oefenenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij ging MTP-en en daarna naar huis
Daag mallootquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:49 schreef Oviedeee het volgende:
Ladys and gentlepeople ik ga alvast afsluiten... goed weekend
ohja het ging mis hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
dan is hij nog bezig met mtpen.. hij moest nog veel oefenen
oiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
Zoo, hier zijn we weer
Prettig weekend visser!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef Fisher het volgende:
nou ik ga ook rustig afsluiten.. straks ben ik al weg tweaker nog niet
prettig weekeinde...
hojje
zoiets heet compleet negeren en mp3spelerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
ey prettig weekend..... en sterkte in de bus![]()
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoiets heet compleet negeren en mp3speler
Maar die muffe geur...!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
zoiets heet compleet negeren en mp3speler
#100 zag er goed uit btwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:39 schreef snellejelle het volgende:
Tering, was echt f*kking druk vanmiddagheb ik gewoon een aantal delen gemist, maandag ben ik er wel weer bij
hoeveel posts vandaag? ikke rond de 250, beetje magertjes na gisterenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:02 schreef Megter het volgende:
Zo, ff bijlezen!
Goed bezig met deel 100 jongens en meisjes!
249quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoeveel posts vandaag? ikke rond de 250, beetje magertjes na gisteren
en 250quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoeveel posts vandaag? ikke rond de 250, beetje magertjes na gisteren
damned megter, jij hebt echt niets beters te doenquote:
Damned, ik wou gisteren nog wel gaan werken omdat de aantallen van donderdag ook al zo hoog warenquote:1. Fisher 415
2. Stuart 370
3. Teardrop-nl 340
4. DracoAkaIk 253
5. Blinky 252
6. Sanne 250
6. snellejelle 250
6. Ballicious 250
9. jitzzzze 240
10. c0mpleX 224
11. Kleffe_Dop 222
12. Houniet 205
13. Alicey 190
14. tong80 189
14. Mr-Z 189
16. dolle_hond 181
17. goddess-in-heaven 170
18. ijsmeis 167
19. -Numlock- 160
20. SCH 157
21. Elgigante 156
22. mr_anonimous 151
23. Bupatih 149
24. Arcee 146
25. Oblivion 145
26. omearos 144
27. Oeps_Een_Scheetje 142
28. Dark_Killah 139
29. het.ismij 138
30. Megter 137
erg hequote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:13 schreef Mr-Z het volgende:
goedemorgen trouwens.. kunnen jullie dit tpoic nou al niet meer missen?![]()
Ik ken zequote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd als je op zaterdag zelfs stageloopt ben je behorlijk genaaid![]()
wie loopt er dan ook stage in een winkelquote:
denken aan maandagquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:47 schreef c0mpleX het volgende:
gaan we vandaag nog wat leuks doen mensen?
ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jaaaa das n leuk ideekan al moeilijk slapen, heb er al zo'n zin in
maar tot maandag, ik moet naar de voetbalquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ookwas het maar al maandag
gelukkig heb ik wel leuke collega's
Voetbalquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:53 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
maar tot maandag, ik moet naar de voetbal
Ik zit lekker het hele weekend achter Word om mijn eindpaper te schrijvenquote:
eindpaper in het weekendquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik zit lekker het hele weekend achter Word om mijn eindpaper te schrijven![]()
Nope, deze moet thuis gemaakt wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
eindpaper in het weekenddaar heb je toch stage voor?
Al weken jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:48 schreef Renesite het volgende:
Is dit het nieuwe spamtopperstopic?
Ik geloof je meteen, ik heb daar ook geen tijd voor op stagequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:45 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nope, deze moet thuis gemaakt worden![]()
Ik wilde eigenlijk nog iets zeggen van 'op stage heb ik daar geen tijd voor'...maar of dat zo geloofwaardig is?![]()
Hah, en dat vind jequote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:33 schreef Mr-Z het volgende:
voor mij maandag en dinsdag geen stage.. mijn auto is naar de klote en ik kan dus niet op stage komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |