hmmz ben ik hier zo lang niet meer geweest....quote:
eindelijk, vergeet je dit topic ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef AAPiscool het volgende:
Ik vind het genoeg voor deze week! Ik ga er vandoor! Voor iedereen die nog ff moet: Suc6 en alvast prettig weekend.. Doei Doei
Vlak na alle spreekwoordenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef babba_ het volgende:
[..]
hmmz ben ik hier zo lang niet meer geweest....![]()
I don't care, ik heb tenminste geen brilquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef Ballicious het volgende:
Staan jullie lekker voor lul
Ja maandag bestaat dit topic niet meer helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef AAPiscool het volgende:
Ik vind het genoeg voor deze week! Ik ga er vandoor! Voor iedereen die nog ff moet: Suc6 en alvast prettig weekend.. Doei Doei
Neither do iquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
I don't care, ik heb tenminste geen bril
Want dit topic is te Nee @ grondwet... en dat mag nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja maandag bestaat dit topic niet meer helaas
ik heb hemquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef tijgerwillie het volgende:...............
![]()
![]()
![]()
.......
...............
...........
.......
...............
...........
.......
...............
...........
.......
![]()
![]()
...
![]()
![]()
![]()
........
![]()
![]()
bij deze geef ik onze huisgeit groot gelijkquote:
nou ja toen was ik erg nog wel af en toe.. gewoon niet opgevallen, maar zwak hoor!quote:
Onkenningsface is de eerste fase ..... (wordt ook hier weer bewezen)quote:
Ik ga ook niet voor balli naar Toro, ik ga voor Megterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef jitzzzze het volgende:
nu al ruzie, dat wordt lachen morgenavond
Wist je trouwens dat een Pagini erg lekker rijdt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou ja toen was ik erg nog wel af en toe.. gewoon niet opgevallen, maar zwak hoor!
Dat snapt die stalker dus nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor balli naar Toro, ik ga voor Megter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |