quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:13 schreef djenneke het volgende:[..]
Zo heb ik ook een keer gehad dat ik wakker werd, en het hele plafond krioelde van de insecten. Het was echt zo. Ik met mijn hoofd geschud, en toen waren ze weg. Ik heb zelfs nog onder de dekens en onder mijn kussen gekeken of er niet nog van die insecten onder lagen...
Dat noemen we dus lucide dromen (dacht ik tenminste) en dat is dus niet echt, ook al lijkt het echt ontzettend echt.
Maar misschien kwam Toon Hermans jou echt opzoeken...
Toevallig net met mijn broer erover gehad
![]()
Die zei dat hij wakker wordt uit een droom en dat het beeld van de droom nog in de werkelijkheid zit
![]()
10 seconden geleden zei hij dat nog
![]()
Toevallig. Hij komt net terug van het bowlen en had het over dromen.
Maar die verschijning, misschien kunnen geesten ook in de droomwereld verkeren. Dat ze in de droomwereld gewoon verscholen zitten, en als je dan wakker wordt dan zie je ze echt even in de realiteit. Net die overgang van waken en slapen.
Over jou insecten, ik heb dat met beelden uit de droom. Zoals vannacht over Miami zonder stroom en dat zwem-paradijs. Die wereld lijkt echt te zijn. Huizen gezien die compleet anders zijn dan in de realiteit. En dan is het gewoon alsof het echt is
![]()
Alsof de droomwereld echt bestaat. Alsof het een wereld is als de realiteit ongeveer.
Daarom wil ik beter leren dromen, zodat ik 's nachts gewoon een 2e leven heb tijdens de slaap.
Proeven in dromen geloof ik dus ook in. Dat je echt cola of 7-up kunt drinken en dan echt de smaak proeft. Dat je misschien zelfs nog beter kunt proeven in een droom dan in het echt.
Maar dat gaat offtopic een beetje
![]()
Maar hij leek dus op Toon Hermans jah. Geen depressief gezicht had de verschijning. Ook geen angstig overkomen. Gewoon een overkomen van. "Ik heb een 2e leven en dat leven bevalt me wel als geest".
Sowieso lijkt het met sterk dat Toon Hermans depressief gaat zijn in een volgend leven. Die man was zo vrolijk en positief als maar zijn kan in zijn shows.
Maar wie weet wat het was. Kan ook iemand zijn geweest die op hem lijkt.
Ooit zag ik ook een blauwe verschijning. Ergens in de verte zag ik een blauw wezen. Maar dat kunnen visioenen zijn wellicht. Een verschijning en een visioen is toch compleet anders of niet?