Dat heb ik nog niet gehad... Maar lijkt me ook een apparte ervaring...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Xalopalyps het volgende:
Geen echte verschijning zo, ik heb alleen (lucide) dromen gehad over een overleden familielid..
Jah dat kun je wel zeggen... het was ook doodstil daarna...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:24 schreef Speedski het volgende:
Wow, das wel ff schrikken zeg. Helemaal als jullie het alle2 zagen !
Wat is daar paranormaal aan? Je kunt toch over iedereen dromen? :Squote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Xalopalyps het volgende:
Geen echte verschijning zo, ik heb alleen (lucide) dromen gehad over een overleden familielid..
Dit is een week geleden op dinsdag avond...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
echt mooi dat je zoiets hebt gezien
wanneer was dit?
Als jullie et beide gezien hebben is et dus niet iets wat je verzonnen hebt.
Zeg ik dat? Ik zeg alleen iets wat er mee te maken heeft, weet je überhaupt wel iets af van Lucide dromen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef rthls het volgende:
[..]
Wat is daar paranormaal aan? Je kunt toch over iedereen dromen? :S
achjah....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik zeg alleen iets wat er mee te maken heeft, weet je überhaupt wel iets af van Lucide dromen?
Jij bent niet gek.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef RX_Shorty het volgende:
Ok... verklaar me voor gek of wat je ook wilt...
Ik geloofde niet in verschijningen en dat soort dingen...
Totdat...
Ik ga naar een vriend van me toe...
Hij was zijn vader verloren...
Gestorven door een aandoening aan zijn hart.
Hij was in huis gestorven...
Op een avond toen wij aan het praten waren...
Met zijn tweeen in huiskamer... meer niemand.
Jah zijn moeder lag op bed.
We begonnen te praten over zijn vader... en over paranormale dingen...
Ik vertelde hem dat ik het niet geloofde...
Toen ik begon waarom ik het niet geloofde... keek hij naast me... en zijn ogen werden heel groot...
Hij werd ook wit... hij trok weg... dus ik dacht: Hmm wat is er nou weer?
Ik draai mezelf om... zie ik iemand vanuit achter mij weglopen zo naar de keuken...
Noujah iemand is een groot woord... was een soort schim...
Heel erg vreemd...
Niet wetende hoe te reageren... en geschrokken zei ik hem: Was dat je vader?
Hij bleef stil... en staren...
Na een minuut of 5 zei hij: Dat was mijn vader ...
Ok... sinds die avond... ehhh ik weet het niet...
Iemand hier ook ervaring mee???
Ik had mijn ups en downs zoals ieder mens. Ik blijf sterk en ik blijf in het goede geloven. Ik drink al lang geen alcohol meer. Drugs is niet mijn weg. Wie daarvoor kiest, moet hij/ zij het zelf weten. Ik ken een aantal mesen, die het wel gebruiken, toch zijn ze mijn beste vrienden. Mijn drankgebruik was heel normaal. Ik drink nu alleen water. Niks is mooier in het leven, dan helder en nuchter zijn. Mijn conclusie. :-) Helder geest, geeft helder resultaten.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:25 schreef Blue-eagle het volgende:
Lemster, je enter-toets zit vast, bij al heel wat posts van je. Het is erg vervelend om zo en tekst te lezen, ik val zelf steeds in een "dicht patroon", alsof ik een gedicht aan het lezen ben. Niks mis met gedichten, maar... je rijmt niet echt.
Ontopic: Om er zeker van te zijn, je was niet aan de drank of drugs toevallig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |