abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27188820
Ok... verklaar me voor gek of wat je ook wilt...

Ik geloofde niet in verschijningen en dat soort dingen...
Totdat...

Ik ga naar een vriend van me toe...
Hij was zijn vader verloren...

Gestorven door een aandoening aan zijn hart.
Hij was in huis gestorven...

Op een avond toen wij aan het praten waren...
Met zijn tweeen in huiskamer... meer niemand.
Jah zijn moeder lag op bed.

We begonnen te praten over zijn vader... en over paranormale dingen...
Ik vertelde hem dat ik het niet geloofde...
Toen ik begon waarom ik het niet geloofde... keek hij naast me... en zijn ogen werden heel groot...
Hij werd ook wit... hij trok weg... dus ik dacht: Hmm wat is er nou weer?

Ik draai mezelf om... zie ik iemand vanuit achter mij weglopen zo naar de keuken...
Noujah iemand is een groot woord... was een soort schim...
Heel erg vreemd...

Niet wetende hoe te reageren... en geschrokken zei ik hem: Was dat je vader?
Hij bleef stil... en staren...
Na een minuut of 5 zei hij: Dat was mijn vader ...

Ok... sinds die avond... ehhh ik weet het niet...
Iemand hier ook ervaring mee???
Estoy loco...Porque soy la manera que soy...
pi_27189202
Geen echte verschijning zo, ik heb alleen (lucide) dromen gehad over een overleden familielid..
pi_27189274
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Xalopalyps het volgende:
Geen echte verschijning zo, ik heb alleen (lucide) dromen gehad over een overleden familielid..
Dat heb ik nog niet gehad... Maar lijkt me ook een apparte ervaring...
pi_27189456
Vlak nadat diegene overleed, heb ik 2 dromen gehad waarin ik hem heel realistisch zag enzo
pi_27189651
Raar lijkt me dat... had je er ook contact mee?
Ik bedoel oog contact of zelfs praten?

Of kun je dat niet meer terug halen?

Ik stond serieus te kijken... ik snap het nog steeds niet..
pi_27189782
Ik herinner me alleen de omgeving in de droom en wat er allemaal gebeurde, verder weet ik NIKS meer van wat diegene zei, jammer genoeg
pi_27189806
Wow, das wel ff schrikken zeg. Helemaal als jullie het alle2 zagen !
pi_27190220
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:24 schreef Speedski het volgende:
Wow, das wel ff schrikken zeg. Helemaal als jullie het alle2 zagen !
Jah dat kun je wel zeggen... het was ook doodstil daarna...

We hebben gewoon een 10 miin naar elkaar zitten kijken van WTF....
pi_27190445
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef Xalopalyps het volgende:
Wat is daar paranormaal aan? Je kunt toch over iedereen dromen? :S
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:46:55 #10
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_27190594
echt mooi dat je zoiets hebt gezien
wanneer was dit?
Als jullie et beide gezien hebben is et dus niet iets wat je verzonnen hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_27190821
Ik vind dat heel eng. Toen ik 4/5 jaar oud was kwam er ooit een oude vrouw uit een hoek die mij in mijn rug wilde prikken met haar neus. Ik had er toen ook een woord voor: nuden. Sinds mn 9e was ik met geesten bezig, bibliotheek bezoeken ed. Na mijn 14e ben ik als de dood voor geesten, heel eng lijkt me het om zoiets mee te maken. Een bekende zou ik misschien ook wel willen spreken op zo'n moment
pi_27190851
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
echt mooi dat je zoiets hebt gezien
wanneer was dit?
Als jullie et beide gezien hebben is et dus niet iets wat je verzonnen hebt.
Dit is een week geleden op dinsdag avond...
Rond een uur of 2.... tjah zo laat jah... 's nachts...
pi_27193185
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef rthls het volgende:

[..]

Wat is daar paranormaal aan? Je kunt toch over iedereen dromen? :S
Zeg ik dat? Ik zeg alleen iets wat er mee te maken heeft, weet je überhaupt wel iets af van Lucide dromen?
pi_27193697
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Zeg ik dat? Ik zeg alleen iets wat er mee te maken heeft, weet je überhaupt wel iets af van Lucide dromen?
achjah....

Mij lijkt wel appart om zo'n droom te hebben... erg vreemd...
Maar volgens mij wel vertrouwd op 1 of ander manier...
pi_27193901
Nja het is niet echt een hersenspinsel of iets dergelijks als ik dingen te weten kom via die droom die ik nooit kon weten Het is idd erg vertrouwd..

Om zoiets mee te maken is al raar, maar je meot er niet van schrikken, je moet er rustig mee om gaan, niet bang zijn voor die entiteit
pi_27266551
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef RX_Shorty het volgende:
Ok... verklaar me voor gek of wat je ook wilt...

Ik geloofde niet in verschijningen en dat soort dingen...
Totdat...

Ik ga naar een vriend van me toe...
Hij was zijn vader verloren...

Gestorven door een aandoening aan zijn hart.
Hij was in huis gestorven...

Op een avond toen wij aan het praten waren...
Met zijn tweeen in huiskamer... meer niemand.
Jah zijn moeder lag op bed.

We begonnen te praten over zijn vader... en over paranormale dingen...
Ik vertelde hem dat ik het niet geloofde...
Toen ik begon waarom ik het niet geloofde... keek hij naast me... en zijn ogen werden heel groot...
Hij werd ook wit... hij trok weg... dus ik dacht: Hmm wat is er nou weer?

Ik draai mezelf om... zie ik iemand vanuit achter mij weglopen zo naar de keuken...
Noujah iemand is een groot woord... was een soort schim...
Heel erg vreemd...

Niet wetende hoe te reageren... en geschrokken zei ik hem: Was dat je vader?
Hij bleef stil... en staren...
Na een minuut of 5 zei hij: Dat was mijn vader ...

Ok... sinds die avond... ehhh ik weet het niet...
Iemand hier ook ervaring mee???
Jij bent niet gek.
Het was alleen een opening.
Jij hebt aanleg daarvoor, maar je was niet of nog niet open voor andere dimensies.
Het overkomt niemand, behalve heel intuïtieve fijngevoelige mensen.
De deur is al open gegaan voor jou, om naar je gevoel te luisteren.
Nu weet jij niet wat jij mee moet doen.
Komt dichtbij jezelf en je ziet het.
Doe vooral wat aan.
Versterk die gave, die in je hebt.
Ment 2 B
pi_27270763
Lemster, je enter-toets zit vast, bij al heel wat posts van je. Het is erg vervelend om zo en tekst te lezen, ik val zelf steeds in een "dicht patroon", alsof ik een gedicht aan het lezen ben. Niks mis met gedichten, maar... je rijmt niet echt.

Ontopic: Om er zeker van te zijn, je was niet aan de drank of drugs toevallig?
  maandag 23 mei 2005 @ 13:03:08 #18
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_27271945
Gedichten rijmen ook niet altijd en die drank en drugs opmerkingen worden wel heeeeeel flauw nu eigenlijk :[
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2005 @ 14:36:58 #19
34726 Fratz
Max
pi_27275302
ik heb 3 nachten achter elkaar gehad dat ik 's nachts wakker werd en het vreselijk koud (zelf in de zomer, terwijl het bloedheet was) had en dat ik voelde dat iemand een hand op mijn voorhoofd legde. ik durfde mijn ogen niet open te doen, maar voelde dat het goed was. ik heb heel sterk het gevoel dat het een tante van me was die een tijd geleden is overleden. net alsof ze me wil vertellen dat het goed met haar gaat. toen ik mijn ogen open deed zag ik verder niks bijzonders.
ik weet natuurlijk niet of het mijn verbeelding, een droom, of dat het echt was, maar die hand voelde zo echt, heel zacht en vooral koud. er was verder ook niemand thuis, dus het was ook niet de toevallige hand van mijn vriend ofzo.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_27275576
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:25 schreef Blue-eagle het volgende:
Lemster, je enter-toets zit vast, bij al heel wat posts van je. Het is erg vervelend om zo en tekst te lezen, ik val zelf steeds in een "dicht patroon", alsof ik een gedicht aan het lezen ben. Niks mis met gedichten, maar... je rijmt niet echt.

Ontopic: Om er zeker van te zijn, je was niet aan de drank of drugs toevallig?
Ik had mijn ups en downs zoals ieder mens. Ik blijf sterk en ik blijf in het goede geloven. Ik drink al lang geen alcohol meer. Drugs is niet mijn weg. Wie daarvoor kiest, moet hij/ zij het zelf weten. Ik ken een aantal mesen, die het wel gebruiken, toch zijn ze mijn beste vrienden. Mijn drankgebruik was heel normaal. Ik drink nu alleen water. Niks is mooier in het leven, dan helder en nuchter zijn. Mijn conclusie. :-) Helder geest, geeft helder resultaten.
Ment 2 B
pi_27289735
Okay dan blijf ik hier verder weg, heb alleen ervaring met de wat meer tastbare onderdelen
pi_27857181
ik was 5/6 jaar oud en aan het iend van mijn bed stond een vrouw in een blauw gewaad. ze zei niets, maar keek voor zich uit of keek mij aan. toen ik ouder werd besefte ik het me pas. wat zou dit betekenen? ik ben wel heel erg bang voor paranormale dingen
zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman, zeg ken jij de mosselman......................nee......nooit van gehoord
  zondag 12 juni 2005 @ 18:24:19 #23
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_27862531
Vandaag ook zoiets raars bij mijn ouders...

Ze kwamen vanochtend bij me langs voor een bakje koffie en daar vertelden ze een apart verhaal. Ze hadden vanochtend op de bank tv zitten kijken en toen zagen ze allebei (!) in de weerspiegeling van de tv een gestalte op hun balkon staan die over de railing stond te turen. Wit haar en een zwart jasje wisten ze te vertellen. Voldeed min of meer aan de uiterlijke kenmerken van mijn recentelijk overleden oom. Op het balkon zelf was het niet te zien maar de verschijning bleef echt enkele minuten 'in beeld', onbeweeglijk....

Ik ben zelf niet angstig voor dit soort dingen en zij ook niet, maar dit is wel de eerste keer dat een van ons zoiets ziet. Erg apart (wou dat ik het zelf gezien had!)...

Wat zou dit geweest kunnen zijn?
  zondag 12 juni 2005 @ 18:47:04 #24
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_27863114
Ik werp toch altijd een blik over mijn schouders als ik dit soort berichten lees. Het trekt aan (ik wil het lezen), maar het maakt me ook een beetje angstig. Zws omdat mijn familie ook al meer van dit soort dingen heeft meegemaakt, en ik vermoed dat het mij niet over zal slaan. Enigszins bang voor het onbekende Ja, ik ben een mietje.

Mijn oom stond eens af te wassen in de keuken en voelde een aanwezigheid achter zich. Hij dacht dat het zijn vrouw of zoontje was dus schonk er eerst niet veel aandacht aan. Toen hij zich omdraaide zag hij echter een gestalte op de drempel staan. Een donkere gestalte die even later door de muur heen verdween.

Brrr...
We mogen het ook niet aan z'n broer (m'n andere oom) vertellen omdat die zó bang is voor dit soort dingen dat ie daar nooit meer een stap in huis zal zetten.
(Un)masking for the greater good.
pi_27865745
Ik heb zelf geen ervaring met dit soort dingen.. maar wel een paar mensen in mn naaste omgeving.

Opzig zou ik het ook wel een keer zoiets mee willen maken, maar ik weet dat ik dan gewoon door zou draaien

Maar vind het iig super interessant, en lees ook veel van deze dingen.. (wat misschien niet altijd goed is ´s avonds laat )

Oa andere mn broertje heeft er ervaring mee.. hij heeft ´s nacht toen hij naar de wc moest onze overleden oma in de hal zien staan.. en een tijd later ook nog in zijn kamer..

De vriendin van een vriend van mij woond op kamers, waar die vriend van mij ook erg vaak is..
Toen die vriend van me ´s nacht iemand hoorde in de kamer naast hun (terwijl er niemand was) zij zijn vriendin doodleuk, o dat is mijn moeder (die al een hele tijd geleden overleden is) maar er bleken ook minder leuke dingen in haar kamer te zijn (waar zij wel vanaf wist, maar het nooit verteld heeft) die vriend van me werd ´s nachts een keer wakker doordat hij bijna stikte.. hij zij tegen mij dat hij heel duidelijk het gevoel had dat iemand zijn mond dichthield..

Toen hebben ze het een en ander nagevraagd over dat studentenhuis, en toen bleken er vroeger studenten te zijn geweest die op zolder van die spellen speelde om geesten op te roepen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')