Ja, maar ze doen net alsof die Europese samenwerking er niet is wanneer we deze grondwet verwerpen. Dat is lulkoek natuurlijk. Samenwerking hoeft niet altijd vruchten af te leveren. Dat gaat met vallen en opstaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:17 schreef Sidekick het volgende:
Fantastische manier om campagne te voeren.
De schade is al aangericht denk ik, ondanks het snelle terugtrekken.
Feitelijk is de tweede wereldoorlog natuurlijk wel de aanleiding geweest voor vergaande europee samenwerking, maar op een dergelijke manier dit gebruiken is not done. Vooral Srebrenica toont aan dat het vooral inspelen op angst is.
Nee, dat beweren ze niet en dat suggereren ze ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat een vuil tuig, dat VVD
Dus met ander woorden, Nee-stemmers zijn fascisten en nazi's en zullen miljoenen mensen gaan vermoorden![]()
Maar je kan het ook niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, dat beweren ze niet en dat suggereren ze ook niet
Het VVD overdrijft, ik overdrijf (maar toch minder).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee, dat beweren ze niet en dat suggereren ze ook niet
De keus wordt idd steeds moeilijker. Misschien dat de VVD wat leert als de Grondwet eventueel wordt verworpen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar rechtse kiezers straks naar toe moeten, er is al zo weinig op de rechterflank. CDA, ten eerste meer midden en dankzij uitspraken van Donner over de grondwet ook niet echt een optie, de VVD heeft zich ook belachelijk gemaakt door dit soort spotjes. Houden we Wilders over als nog een beetje serieuze partij...
Of Donner en Balkenende die om de tafel zitten met die Irakese propagandaminister en aan hem vragen of hij een promofilm wil maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als Wilders of de SP nu een goede actie willen maken, moeten ze zo'n spotje maken van 'even apeldoorn bellen' met die aziatische dictator, maar daar van in de plaats Donner of Balkenende, en dan 'dit gebeurt er als u 'ja' stemt.
Leuke timing.quote:In NOVA Politiek zijn vrijdag 20 mei premier Jan Peter Balkenende (CDA) en de vice-premiers Gerrit Zalm (VVD) en Laurens Jan Brinkhorst (D66) te gast. Zij komen uitleggen wat het kabinet denkt te doen aan de groeiende weerstand in Nederland tegen de Europese grondwet. En waarom de ja-campagne van het kabinet niet wil vlotten. Een gesprek over de afstand tot Brussel, de commotie over de euro en wat er gebeurt als Nederland de grondwet afwijst.
Verder een portret van de ja-campagne en kritiek daarop van politicoloog Rinus van Schendelen en Remco Sangers van het reclamebureau Edividual.
haha de SP zal misschien dit nog wel lukkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als Wilders of de SP nu een goede actie willen maken, moeten ze zo'n spotje maken van 'even apeldoorn bellen' met die aziatische dictator, maar daar van in de plaats Donner of Balkenende, en dan 'dit gebeurt er als u 'ja' stemt.
*alarm zetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:46 schreef poemojn het volgende:
Vanavond bij Nova 22:20 NL3:
Leuke timing.
Wat zal Zalm het nu druk hebben..
Dat kan van meerdere kanten worden gezegd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ging om de gretigheid waarmee jij een gebeurtenis gebruikt om je eigen politieke mening bevestigd te zien krijgen (de VVD moet weggevaagd worden). Maar laat idd maar zitten....
En waar moet je als linkse kiezer dan naartoe? PvdA en Groenlinks zijn ook één pot.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:08 schreef Tikorev het volgende:
[..]
De keus wordt idd steeds moeilijker. Misschien dat de VVD wat leert als de Grondwet eventueel wordt verworpen...
Vergeet niet dat de PvdA en GL nog niet betrapt zijn op zulke achterlijke spotjes (tenminste ik ken de voorbeelden niet) en ook uitspraken over burgeroorlog en een economisch dal heb ik niet voorbij horen komen maar goed misschien komt de identiteitscrisis voor links komt nog wel als na een Nee de roep van links komt om nieuwe verkiezingen uit te schrijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:48 schreef kenz het volgende:
En waar moet je als linkse kiezer dan naartoe? PvdA en Groenlinks zijn ook één pot.
Misschien toch maar PRDV![]()
Mee eens dat ze er nog geen zooitje van hebben gemaakt zoals de regeringspartijen, maar kan niet zeggen dat ze een goed alternatief bieden. Het kabinet en de coalitie zeggen de raarste dingen, maar Bos heb ik nog helemaal niet over de grondwet gehoord. Ik zag hem alleen wat foldertjes ronddelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de PvdA en GL nog niet betrapt zijn op zulke achterlijke spotjes (tenminste ik ken de voorbeelden niet) en ook uitspraken over burgeroorlog en een economisch dal heb ik niet voorbij horen komen maar goed misschien komt de identiteitscrisis voor links komt nog wel als na een Nee de roep van links komt om nieuwe verkiezingen uit te schrijven.
maar goed, ik ben benieuwd naar Nova vanavondkijken hoe Zalm zich hieruit probeert te redden.
Ik werd gisteren echt doodgespamd door die PvdAers. Eerst stonden ze bij de EUR al te folderen en daarna hadden ze echt 4 peletons strategisch opgesteld in de winkelstraat (damn naam kwijt.....). Doodziek werd ik ervan maar goed het is iig beter dan zo'n reclamespot.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:00 schreef kenz het volgende:
Het kabinet en de coalitie zeggen de raarste dingen, maar Bos heb ik nog helemaal niet over de grondwet gehoord. Ik zag hem alleen wat foldertjes ronddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |