Ik moet ook nog steeds gaan.. maar we kunnen nooit tegelijk.. schiet niet op...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
Moet nog steeds naar de bios toe... Alleen geen handige timing nu.
Na je examens heb je toch veel vrije tijd, of niet ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na je examens heb je toch veel vrije tijd, of niet ?
en waar leunt hij opquote:
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je moeder??
(heb er al weer een tijdje niks over gehoord)
gelukkig maar, die misselijkheid is vreselijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
ojee een nerd titel
[..]
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.
Heeft ze daar erg veel moeite mee?quote:En ik heb nu een kale moeder.
Jemmigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
ojee een nerd titel
[..]
ze heeft woensdag dr 2e chemo gehad, met de ervaringen vn de eerste keer is ze nu wat handiger met de tabletten tegen de misselijkheid en heeft ze nu een aantal middelen om de nodige vezels e.d. binnen te krijgen aangezien ze nu niet zoveel eet. Ze is nu dus minder ziek van de chemo maar wel moe.
En ik heb nu een kale moeder.
Goede morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:00 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Het slechtste songfestival ooit en Nederland komt niet eens door de kwalificatie
Koffie graag, zwart.
quote:Wat is er misgegaan met de televoting gisteren? Het verhaal gaat dat de mensen die op Nederland stemden met een sms'je een bericht terugkregen met: “Thank you for voting Croatia”. Hoe dit precies zit, dat wordt nu uitgezocht. Bekend is al wel dat Griekenland een officieel protest heeft ingediend tegen de hele gang van zaken. In hoeverre dit de uitslag heeft beinvloed is onbekend.
koekje??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
middag, lekker weekend
bah geen star wars
ze heeft een pruik maar in huis loopt ze gewoon bloothoofdsrond.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
gelukkig maar, die misselijkheid is vreselijk.
[..]
Heeft ze daar erg veel moeite mee?
draagt ze een pruik/sjaaltje?
je hebt jezelf toch al wel terug gezien voor de film in de bios kwamquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
idd al dat SF-nerd gedoenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef pascalheister het volgende:
middag, lekker weekend
bah geen star wars
klinkt heel cru/plat/hard maar ik bedoel het uiiteraard positief.......quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef rubbereend het volgende:
En ik heb nu een kale moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |