Ja Punica Oase!!! Geweldig, wat was ook alweer de reden? Er staat me iets van bij dat het niet meer verkocht mocht worden. In het buitenland wordt het nog wel verkocht trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:02 schreef Harry_Sack het volgende:
nog iets recenter:
[afbeelding]
De Philips laserdisc
De Philips wk zapper (afstandsbediening met flessenopener en simpele afstandsbediening)
[afbeelding]
De Punica Oase
Ja dat is wel waar...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Videobellen gaat nog wel wat worden denk ik. En bijvoorbeeld altijd het nieuws kunnen kijken met videobeelden is ook wel handig.
Ja ok, da's waarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor álle kleine aankopen eigenlijk. [...] Maar dat is nauwelijks gelukt. [...]
grappigquote:
De bedragen die de telecomaanbieders neerlegden voor de UMTS-frequenties waren inderdaad belachelijk hoog. Maar die veilingen vonden dan ook nog plaats tijdens die hele internethype.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef DamagedBrain het volgende:
Andersgezegd denk ik niet dat ze de bedragen die zijn neergelegd voor UMTS frequenties terugverdiend worden.
Geen idee, het sloeg gewoon niet aan, maar de reklame wilde maar niet stoppenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja Punica Oase!!! Geweldig, wat was ook alweer de reden? Er staat me iets van bij dat het niet meer verkocht mocht worden. In het buitenland wordt het nog wel verkocht trouwens.
Conclusie: FLOPquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De bedragen die de telecomaanbieders neerlegden voor de UMTS-frequenties waren inderdaad belachelijk hoog. Maar die veilingen vonden dan ook nog plaats tijdens die hele internethype.
Bij de consument zal het wel goed aanslaan, vooral bij de jongeren. Maar door die hoge betaalde bedragen zal er niet zoveel aan verdiend worden als gehoopt.
hm, dat vond ik dan wel lekker eigenlijk, vooral de citroensmaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef Stienn het volgende:
zinnes van Grolsch?
laserdisc is in europa niet aangeslagen maar in japan en america was het toch een succes.quote:
Dat is wel degelijk een succes geweest, behalve hier in Nederland.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
De zip drive is ook niet zo een succes geworden !
Pampers?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Integrity het volgende:
Chocomel is best een marketingmisser, Pampers ook. Het komt door de merknaam waarmee je te vaak geconfronteerd wordt. Het product is goed, maar als je een chocomel besteld kun je wel eens Choq krijgen. Chocomel staat voor chocolademelk, maar is een merk. Pampers zelfde verhaal.
Nou ja.. ik heb een kast vol zipjes maar in eens kwam de cd of zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een succes geweest, behalve hier in Nederland.
(heb nog steeds zo'n ding aan m'n PC hangen... en hij doet het na bijna 8 jaar nog steeds perfect)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |