Waar is ie voor bedoeld dan? Ik dacht om kleine bedragen af te rekenen, bijvoorbeeld in de kantine of bij de parkeerautomaat, en ik dacht ook dat de meeste mensen 'm daar inderdaad voor gebruiken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef __Saviour__ het volgende:
De Chipknip, die wordt ook nauwelijks gebruikt waarvoor ie bedoeld is
Voor álle kleine aankopen eigenlijk. Dit om de kosten die het verwerken van contant geld met zich meebrengt terug te dringen. Maar dat is nauwelijks gelukt. De chipknip fungeert nu vooral als parkeerautomaat pas.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waar is ie voor bedoeld dan? Ik dacht om kleine bedragen af te rekenen, bijvoorbeeld in de kantine of bij de parkeerautomaat, en ik dacht ook dat de meeste mensen 'm daar inderdaad voor gebruiken.
DCC was echt wel coolquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Digital Compact Cassette.
Soort DAT, maar dan van Philips. Het grote voordeel ten opzichte van DAT was dat je in een DCC-apparaat ook conventionele analoge cassettebandjes kon afdraaien. Dat zegt bijna niemand meer iets waarschijnlijk, maar voor mij was dat destijds nog een reden om de overstap op DCC in elk geval te overwegen
Videobellen gaat nog wel wat worden denk ik. En bijvoorbeeld altijd het nieuws kunnen kijken met videobeelden is ook wel handig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:12 schreef DamagedBrain het volgende:
en in de toekomst... UMTS. (naar mijn idee)
Wie gaat er nou in godsnaam voetbal kijken op zijn mobiele telefoon of herhalingen van Lingo ofzo...
Ja Punica Oase!!! Geweldig, wat was ook alweer de reden? Er staat me iets van bij dat het niet meer verkocht mocht worden. In het buitenland wordt het nog wel verkocht trouwens.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:02 schreef Harry_Sack het volgende:
nog iets recenter:
[afbeelding]
De Philips laserdisc
De Philips wk zapper (afstandsbediening met flessenopener en simpele afstandsbediening)
[afbeelding]
De Punica Oase
Ja dat is wel waar...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Videobellen gaat nog wel wat worden denk ik. En bijvoorbeeld altijd het nieuws kunnen kijken met videobeelden is ook wel handig.
Ja ok, da's waarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor álle kleine aankopen eigenlijk. [...] Maar dat is nauwelijks gelukt. [...]
grappigquote:
De bedragen die de telecomaanbieders neerlegden voor de UMTS-frequenties waren inderdaad belachelijk hoog. Maar die veilingen vonden dan ook nog plaats tijdens die hele internethype.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef DamagedBrain het volgende:
Andersgezegd denk ik niet dat ze de bedragen die zijn neergelegd voor UMTS frequenties terugverdiend worden.
Geen idee, het sloeg gewoon niet aan, maar de reklame wilde maar niet stoppenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja Punica Oase!!! Geweldig, wat was ook alweer de reden? Er staat me iets van bij dat het niet meer verkocht mocht worden. In het buitenland wordt het nog wel verkocht trouwens.
Conclusie: FLOPquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De bedragen die de telecomaanbieders neerlegden voor de UMTS-frequenties waren inderdaad belachelijk hoog. Maar die veilingen vonden dan ook nog plaats tijdens die hele internethype.
Bij de consument zal het wel goed aanslaan, vooral bij de jongeren. Maar door die hoge betaalde bedragen zal er niet zoveel aan verdiend worden als gehoopt.
hm, dat vond ik dan wel lekker eigenlijk, vooral de citroensmaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:26 schreef Stienn het volgende:
zinnes van Grolsch?
laserdisc is in europa niet aangeslagen maar in japan en america was het toch een succes.quote:
Dat is wel degelijk een succes geweest, behalve hier in Nederland.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
De zip drive is ook niet zo een succes geworden !
Pampers?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Integrity het volgende:
Chocomel is best een marketingmisser, Pampers ook. Het komt door de merknaam waarmee je te vaak geconfronteerd wordt. Het product is goed, maar als je een chocomel besteld kun je wel eens Choq krijgen. Chocomel staat voor chocolademelk, maar is een merk. Pampers zelfde verhaal.
Nou ja.. ik heb een kast vol zipjes maar in eens kwam de cd of zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk een succes geweest, behalve hier in Nederland.
(heb nog steeds zo'n ding aan m'n PC hangen... en hij doet het na bijna 8 jaar nog steeds perfect)
Als je ze kwijt wilt...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef MaRySe het volgende:
Nou ja.. ik heb een kast vol zipjes maar in eens kwam de cd of zo
Ik ben nu bezig met een pampers case. Strategische marketingplanning 3e jaar laatste blok commerciele economie. Pampers is een merk, maar je hebt luiers en Pampers. Een Huggie is ook een pamper, je zou het ook wegwerpluier kunnen noemen maar je zegt gewoon pamper. Toch?quote:
Net als luxaflex (schrijf je dat zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef Integrity het volgende:
Chocomel is best een marketingmisser, Pampers ook. Het komt door de merknaam waarmee je te vaak geconfronteerd wordt. Het product is goed, maar als je een chocomel besteld kun je wel eens Choq krijgen. Chocomel staat voor chocolademelk, maar is een merk. Pampers zelfde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |