Nee hoor.. ons gedoodbeleid kan gewoon blijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als we een EU Grondwet krijgen, dan moeten we toch stoppen met legaliseren van SoftDrugs en zo? Toch? Ik ben ook niet zo een VVD'er..
PvdA spreekt me meer aan laatste tijd
Pim had mooie ideeën maar slechte uitvoeringen, dus het zou nooit werkenquote:
Oh wat ben ik jaloersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik stem mijn piano.
Dat is nog het enige wat ik mag stemmen
Nee hoor, das onzin.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als we een EU Grondwet krijgen, dan moeten we toch stoppen met legaliseren van SoftDrugs en zo? Toch? Ik ben ook niet zo een VVD'er..
http://members.lycos.nl/f(...)t-Pim-Fortuyn-LQ.aviquote:
Ja hequote:
Ehm, volgens mij heeft 'ie de kans op het uitvoeren van zijn ideeën nooit gehad...?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pim had mooie ideeën maar slechte uitvoeringen, dus het zou nooit werken
haha ik heb wel 'n bomenknuffelopleiding gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:55 schreef BVO het volgende:
He bah, je bent toch niet zo'n linkse bomenknuffelaar he?!?.
Oh.... ik bedoelde het serieusquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:59 schreef Dizer het volgende:
Pim had mooie ideeën maar slechte uitvoeringen, dus het zou nooit werken
Ja, grote landen gaan dan ons dingen opleggen zoals het schrappen van het homohuwelijk, euthanasie, abortus en het liberale drugsbeleid.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat straal je toch altijd een hoop positiviteit uit, MBquote:
Doe gelijk even een interviewtje bij Ruud de Wildquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik richt mijn eigen partij op.
Inderdaad!quote:
VI, die dus al eerder was gefilmd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:01 schreef bar_rel het volgende:
Wat is nou de eerste Star Wars film en de laatse ( ja oké ik weet dat het begon met IV en nu eindigt met III) maar wat is nou het echte einde??? in VI of III?
Het krijtpak is al besteld.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:01 schreef Dada het volgende:
[..]
Doe gelijk even een interviewtje bij Ruud de Wild![]()
Ik ook. Pim had geen slechte ideeën, maar hij wist geen goede strategie te maken om het uit te voerenquote:
Gelukkig vullen ze bij links helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik heb wel 'n bomenknuffelopleiding gedaan
maar zo ben ik niet hoor... ik kan alleen niet vóór de zakkenvullers stemmen, terwijl ik elke dag zie hoe de minderheden daar de dupe van zijn. en hoe zeer dat mijn werk uberhaupt belemmerd...
De meesten aan de linkerkant (SP, GL..) hebben alleen van die onmogelijke ideeën.quote:
ik ben niet extreem links, maar ja: ik zie wel de dingen die veel anderen niet [willen] zien. en uiteraard vormt dat mijn mening/stemkeuze...
Ik dacht: ik gooi er wat vrolijkheid in, tussen al die negativiteitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat straal je toch altijd een hoop positiviteit uit, MB
D'oh! Dat wist ik niet, ik heb me nog steeds niet verdiept in al dat gedoe.. geen tijdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad!
Met jou kan ik praten ( in politieke zin dan... de rest niet).
En Dizer... de PvdA is ook Voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |