Aardrijkskunde had ik het slechtste gemaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aardrijkskunde.
Maar met de slechtste boeken die je je kunt bedenken: Terra
Nou verpest je mijn cliffhangerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Airelle het volgende:
Hoi hoi.
Met dat rot-voetbal.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah... Waarmee??
Nog 1 uur en een kwartier![]()
En dan...?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaah... Waarmee??
Nog 1 uur en een kwartier![]()
quote:
Ik denk tegen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:56 schreef pberends het volgende:
Wat gaan de soapies 1 juni stemmen?
VVD zet holocaust in voor EU-grondwet
Nou P het ging redelijk, niet goed, niet slecht..maar redelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef PeRi het volgende:
B hoe ging je toets?
Ik ook maar dat krijg ik pas over 3 weken ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef PeRi het volgende:
Ik ben benieuwd naar je uitslag!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef karoltje het volgende:
Ik heb echt geen aars gedaan de afgelopen 4 uur dat ik thuis op mijn stage ben. Terwijl ik stapels werk heb liggen!
Das een smilie die zegt:quote:
Das Isa Hoes in GTSTquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:10 schreef karoltje het volgende:
Ik bedoel wat drukt ie uit?. "Ik voel me net alsof ik groen haar en een gewei op mn harses heb en ik ben er oer tevreden mee?"
Het kerstgevoelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:10 schreef karoltje het volgende:
Ik bedoel wat drukt ie uit?. "Ik voel me net alsof ik groen haar en een gewei op mn harses heb en ik ben er oer tevreden mee?"
Waarom moet ie daar groen haar en een gewei voor hebben danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das een smilie die zegt:
Haha, ik ben het met je mee eens of zo..
Jij wel, schatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:18 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik drink mijn CAS graag uit een koffiekopje! MAG IK.
Omdat Karoltje dat graag uit een koffiemok drinkt... dat weet je tochquote:
Ga je weg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |