Hij is helder tot op de bodem gijs, het spiegelt alleen op de fotoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt helder is hij nog niet he? Maar voor de rest ziet het er goed uit Gijs!
Serieus,......... prachtig Struik !!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij is helder tot op de bodem gijs, het spiegelt alleen op de foto
Binnenkort BBQ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi struikZiet er goed uit die tuin nu
![]()
...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
He lekker, mol van gisteravond, vanavond door naar Q-dance, morgenochtend kapot![]()
Ja diequote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
...
Waar ga je naartoe? Luna One Man Show?
Heldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die
Lekker ff feesten [afbeelding]
dat is een duidelijke nee iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zoek met google op "No".
[afbeelding]
Muziek voor kale raggende "Don't F#CK with me" mensenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
Is zeker boem boem boem muziek wa?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
Muziek voor kale raggende "Don't F#CK with me" mensen
Ah, "Allochtonen: Daar is de deur" muziekquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aantal "allochtonen op een hand te tellen" muziek.
quote:Hey lieve schat!
dit soort mailtjes zijn nep, het is onmogelijk de forwards te tracen, vaak worden dit soort mailtjes
gebruikt om e-mail addressen te harvesten voor spammers.
Maar... Je hebt het geprobeerd, dus je hart zit op de goeie plek, en daar gaat het om.
Buiten dat is dit mailtje vooral naar Hotmail gebruikers gegaan zie ik, dus ik denk niet dat die het verschil in spam zien, want 90% van de mail daar is spam.
Verder wil ik je bedanken voor deze kans om alle mensen in je addresbook te irriteren, vooral handig wanneer ik weer eens een nieuwsbrief voor de band wil versturen.
Hopelijk zie ik je gauw weer in het Haagse.
Liefs,
Je ChOas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |