Hij is helder tot op de bodem gijs, het spiegelt alleen op de fotoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Echt helder is hij nog niet he? Maar voor de rest ziet het er goed uit Gijs!
Serieus,......... prachtig Struik !!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
Hij is helder tot op de bodem gijs, het spiegelt alleen op de foto
Binnenkort BBQ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi struikZiet er goed uit die tuin nu
![]()
...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
He lekker, mol van gisteravond, vanavond door naar Q-dance, morgenochtend kapot![]()
Ja diequote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
...
Waar ga je naartoe? Luna One Man Show?
Heldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die
Lekker ff feesten [afbeelding]
dat is een duidelijke nee iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zoek met google op "No".
[afbeelding]
Muziek voor kale raggende "Don't F#CK with me" mensenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef Strolie75 het volgende:
Is zeker boem boem boem muziek wa?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:07 schreef Bastard het volgende:
Muziek voor kale raggende "Don't F#CK with me" mensen
Ah, "Allochtonen: Daar is de deur" muziekquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aantal "allochtonen op een hand te tellen" muziek.
quote:Hey lieve schat!
dit soort mailtjes zijn nep, het is onmogelijk de forwards te tracen, vaak worden dit soort mailtjes
gebruikt om e-mail addressen te harvesten voor spammers.
Maar... Je hebt het geprobeerd, dus je hart zit op de goeie plek, en daar gaat het om.
Buiten dat is dit mailtje vooral naar Hotmail gebruikers gegaan zie ik, dus ik denk niet dat die het verschil in spam zien, want 90% van de mail daar is spam.
Verder wil ik je bedanken voor deze kans om alle mensen in je addresbook te irriteren, vooral handig wanneer ik weer eens een nieuwsbrief voor de band wil versturen.
Hopelijk zie ik je gauw weer in het Haagse.
Liefs,
Je ChOas
volgens mij ga ik dan nooit meer verder de zee in dan waar ik de grond onder mijn voetjes voelquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Gisteravond 'Open Water' gezien. Het vreemde is dat het zich afspeelt in open water (diep op zee) en het een beklemmend gevoel geeft. Het is met een soort 'Blair witch' camera opgenomen, dus dat geeft het gevoel dat je een vakantiefilm van een stel bekijkt. Even wennen maar cool gedaan. Heel vreemd beeld. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal en de film duurt zo'n 80 minuten. Ik vind hem erg benauwend en eng
Huurtip
NIet gezien, maar filmpie is wel erg kort hequote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Gisteravond 'Open Water' gezien. Het vreemde is dat het zich afspeelt in open water (diep op zee) en het een beklemmend gevoel geeft. Het is met een soort 'Blair witch' camera opgenomen, dus dat geeft het gevoel dat je een vakantiefilm van een stel bekijkt. Even wennen maar cool gedaan. Heel vreemd beeld. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal en de film duurt zo'n 80 minuten. Ik vind hem erg benauwend en eng
Huurtip
Ja erg kort ja.... maar huur er dan een bij ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
NIet gezien, maar filmpie is wel erg kort he
Dat komt idd een paar keer in de film voor.... dat haten ze....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:30 schreef Toadette het volgende:
[..]
volgens mij ga ik dan nooit meer verder de zee in dan waar ik de grond onder mijn voetjes voel
ja of dat er opeens van de wier langs je voeten komt. Brrrrrquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt idd een paar keer in de film voor.... dat haten ze....Vind ik ook erg ! Het niet weten.... helemaal niet als er geknabbeld wordt aan je
Ik trok de trailer al niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Huurtip
Ben geen fan van Nederlandse bodem maar ik zal hem proberen!quote:
Jaaa.. die is mooi man!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben geen fan van Nederlandse bodem maar ik zal hem proberen!
Ook leuk voor kinderen? (lijkt me wel) Keagan is behoorlijk star wars minded namelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag trouwens deze gehaald. Erg leuk als je fan bent. Speelt zich tussen deel 2 en 3 af.
[afbeelding]
Ja, heel erg geschikt. Is van dezelfde maker als Dexter's Labratory en is in de VS ook op Cartoon Network uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:59 schreef QueenR het volgende:
Ook leuk voor kinderen? (lijkt me wel) Keagan is behoorlijk star wars minded namelijk.
![]()
coolquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, heel erg geschikt. Is van dezelfde maker als Dexter's Labratory en is in de VS ook op Cartoon Network uitgezonden.
quote:
dan ga ik hem halen!!!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |