Echte studenten doen het zonder.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
GraftakkezooiHet bakpapier is op en nu kan ik geen spare-ribs uit de oven eten. Ik ga namelijk niet WEER naar de supermarkt
En doet hij het weer!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:35 schreef Magneet het volgende:
woei net server van klant platgegooid, nu maar hopen dat hij zo weer opkomt
Ook geen alufolie in huis???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
GraftakkezooiHet bakpapier is op en nu kan ik geen spare-ribs uit de oven eten. Ik ga namelijk niet WEER naar de supermarkt
Dat gaat plakkenquote:
Nee, ik ga al met Marlouquote:
Johquote:
Heb je een date ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Joh![]()
Heb er wel zin in, lang niet gezien, dalijk heeft ze blauw haar ofzo
Waar hebben jullie het overquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
toen nog niet, duurt ff bij zo'n bak maar nu allang weer wel
staat er toch, moest een server rebooten op het werk en verveelde me voor de rest dermate veel dat ik het bij de Gijsjes posttequote:
Stap in dan !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
staat er toch, moest een server rebooten op het werk en verveelde me voor de rest dermate veel dat ik het bij de Gijsjes postte
En zorg jij er nou maar voor, dat je geen pak slaag krijgtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:26 schreef Herpesman het volgende:
[..]
Zorcht dat U gheen Herphes Krijght!
Meen je niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:12 schreef Quinny het volgende:
Morge trouwens
Heb van 3u tot half 6 wakker gelegen omdat ik lag te piekeren wat ik mee moet nemen op vakantieHet zullen wel de hormonen zijn
![]()
Dat is van het pad.....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:12 schreef Quinny het volgende:
Heb van 3u tot half 6 wakker gelegen omdat ik lag te piekeren wat ik mee moet nemen op vakantieHet zullen wel de hormonen zijn
![]()
Stap in dan!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is van het pad.....Je hebt je lijstje toch al gemaakt blond monster
Ik heb heerlijk kunnen slapen,...
Ben net wakker !!
Maak je toch niet zo druk
Mmmmmmmmm,.... wordt net wakker.... geen gillend kind of boze moeder in huis![]()
Misschien boodschappen doen ! Koffie en een sigaret
dan maar
Haal je oog er maar uit, dan stap ik effe inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |