pleur die andere maar dichtquote:
inderdaad, echt te slecht...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
die poppenkastserie was echt slecht!!!
ik had in mijn eigen beleving hele andere stemmen bij de karaktersquote:
Ja behoorlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
die poppenkastserie was echt slecht!!!
Heeft ie het goed gedaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef O-Ren het volgende:
zo brown heeft mijn kleren uitgezocht
Scheelt weer zoeken voor mij
Hij had eerst iets anders neer gelegd maar daar paste ik al niet meer inquote:
He Heelrijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:01 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hij had eerst iets anders neer gelegd maar daar paste ik al niet meer in
Dit is netjes maar toch ook sportief
Nee... die is vrij omdat er geen oppas voor Daantje is..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoeft die dunne ook niet te werken vandaag![]()
ongeveer rond 14.00 uur geloof ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
He Heelrijk![]()
Hoelaat moeten jullie weg dan?
ik heb zelf vandaag een bruiloft dus ben er niet zo vroeg uit te branden.quote:De Efteling nodigt op zaterdag 21 mei wakkere bezoekers uit om te komen dauwtrappen in het Sprookjesbos. Alle bezoekers die zich tussen 06.00 en 08.00 uur bij de hoofdentree melden hebben gratis entree. In de vroege ochtend, terwijl Klaas Vaak zich klaar maakt om te gaan slapen, is een aantal natuurkenners in het Sprookjesbos aanwezig om de geheimen van de flora en fauna te delen. Zo groeien er bijzondere planten in De Efteling en huizen er veel kleine dieren in het park: van Kleine Watersalamander en Snoek tot Chinese Nachtegaal en een familie Bosuilen.
Alleen het Sprookjesbos is geopend, maar men kan vanaf 08.00 uur in theaterrestaurant Applaus terecht voor een ontbijtje tegen een zacht prijsje. En de allervroegste échte wakkere bezoekers maken ook nog kans op 4 kaarten voor de nieuwe Efteling-musical TiTaTovenaar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:21 schreef QueenR het volgende:
ik heb zelf vandaag een bruiloft dus ben er niet zo vroeg uit te branden.
Nee, vreemd maar er schijnen meer dan een koppeltje te trouwen vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wij ook
![]()
ga jij toevallig naar Amsterdam??
neeehhhhh dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, vreemd maar er schijnen meer dan een koppeltje te trouwen vandaag![]()
Gezellig, hebben jullie er zin in? Ik hoop wel dat er geen voordrachtjes of hossen zijn want daar heb ik echt een schurft aan.
Snap er geen donder van dat er mensen zijn die dat hossen leuk vinden, blijkbaar wel anders beginnen ze ook niet natuurlijk. maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
neeehhhhh dat lijkt me sterk![]()
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dat!!!!
Is dat voor je toneelstukje vanavond?quote:
Moet die wat doen Gijsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is dat voor je toneelstukje vanavond?
Veel plezier vandaag schatje!!quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet die wat doen Gijs
PS,... Suske en Wiske link van je
Meteen maar een trui aangetrokken... zelfs ik kreeg het koud...quote:
Guntquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
GraftakkezooiHet bakpapier is op en nu kan ik geen spare-ribs uit de oven eten. Ik ga namelijk niet WEER naar de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |