als ik het nou goed lees he dan zegt ie dus:quote:
die naad van die rechterbroek achterkantquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:45 schreef JAY-T het volgende:
was dit topic al weer vergeten![]()
[afbeelding]
Dit is de beschrijving die erbij staat:
this is a brand new greycast and mine after nine months and a hot wash at 60 degrees.. I repaired them in the crotch.. and you can also see how much they shrunk in the wash
![]()
Je hebt dus die linker?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:45 schreef JAY-T het volgende:
was dit topic al weer vergeten![]()
[afbeelding]
Dit is de beschrijving die erbij staat:
this is a brand new greycast and mine after nine months and a hot wash at 60 degrees.. I repaired them in the crotch.. and you can also see how much they shrunk in the wash
![]()
Doe mij dan maar zo'n lekkere buffel...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:03 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zeg nou zelf, wat heb je liever op je shirt staan![]()
Kijk gauw of jij ook aan de slag kunt! Ben jij geschikt? Daar krijg je in ieder geval wel bijpassende kleding.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef furanku het volgende:
Petje
[afbeelding]
Heb nog nooit echt een pet gedragen.
Ik zou er ook niet aan beginnen als ik jou was. Zeker niet met die petquote:Op maandag 6 juni 2005 13:09 schreef furanku het volgende:
Petje
[afbeelding]
Heb nog nooit echt een pet gedragen.
Scheelt ook dat er geen gothic kleding te zien is op deze pagina.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:23 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik houd niet zo van die gothic kleren
Een tampon in het zwart?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef anne_Chris het volgende:
[afbeelding]
In het zwart, heerlijk soepele stof![]()
Marque: Billionaire
dit noem ik gothickledingquote:Op maandag 6 juni 2005 14:37 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Scheelt ook dat er geen gothic kleding te zien is op deze pagina.
Vind het eigenlijk toch echt een skate(r)broekquote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
dit noem ik gothickleding
[afbeelding]
Van welk merk/ waar gehaald als ik vragen mag ?quote:
Nee ik loop nog in een berevelletje rondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:08 schreef Setambre het volgende:
Alles krimpt koop je nooit kleding ?
Wow leuk zeg! Die schoenen ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Topjes, shoes, beurs en ring
Allemaal gekocht in Ibiza
de puta madrequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:13 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Topjes, shoes, beurs en ring
Allemaal gekocht in Ibiza
Ff over die tigers, mooie schoenen hoor, ik had ze ook.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:33 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding]
Nah entlich! Geen pijnlijke voetjes meer, een hippe schoen die ook nog 's mijn zwakke enkels ondersteunt! Én d'r kunnen steunzolen in dus hip en ortopedisch!
en:
Een shirt van het Free your mind festival afgelopen zaterdag wat ik best gaaf vond!
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
![]()
Mooiquote:
Die vind ik wel aardig. Zara?quote:
Yup 19 eurie ofzoquote:
adoratiequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef heinl het volgende:
[..]
En wat voor reacties denk je hierop te krijgen?![]()
Oe! Ganz geil!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:02 schreef miesjuh het volgende:
Mies heeft weer geld, dus ook geshopt!!
[afbeelding]
(L)
[afbeelding]
Zo mooi!
Het zijn idd ook erg dunne schoenen, maar die heb ik juist nodig...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef sn7ke het volgende:
[..]
Ff over die tigers, mooie schoenen hoor, ik had ze ook.
Maar het zijn een van de slapste schoentjes die verkrijgbaar zijn op de markt.
Ze ondersteunen ZEKER niet je steunzolen en je zwakke enkel alleen maar omdat je een hoge schoen hebt. Ik kan het weten want ik loop al 3 jaar bij een orthopeet en fysiotherpie in verband met ook zwakke voeten. Je moet eigenlijk schoenen hebben met een dikke zool, die als je hem "wringt" zeg maar (zoals je bij een handdoek kan doen) niet helemaal ombuigt. Ik heb ook een tijdje tigers gehad (paar jaar terug : uit luxemburg want geen shop in NL had ze :S) En heb onwijze klachten dr aan overgehouden. Ik loop nu wel op tigers rond (pro gold 83, de enigste stevige tigers die dr zijn) Alleen dr is pas 1 winkel die ze ooit had en das frontrunner!!
Zekerquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:02 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
(L)
[afbeelding]
Zo mooi!
mooi hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:02 schreef miesjuh het volgende:
[afbeelding]
(L)
[afbeelding]
Zo mooi!
Nou, jezus wat ben jij een stoute moederneuker misschien?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef heinl het volgende:
[..]
En wat voor reacties denk je hierop te krijgen?![]()
Cotton Club in Den Haag (centrum).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:45 schreef Stretto het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Die is namelijk echt vet![]()
Hebben ze nog een site oid? Den Haag is een beetje erg ver wegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Cotton Club in Den Haag (centrum).
Moet je snel zijn. Twee weken geleden was er een lading binnen 2 dagen uitverkocht en gister waren er weer een paar binnengekomen. Er zijn nog 2 Large en een XL als ik me goed herinner. Maar heb het gevoel dat die morgen ook weg zijn.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:31 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Wat een kwaliteitsfoto![]()
Maar een nieuw blousje van RL en rokje van A&F.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:31 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
Het is ook niet om bij elkaar te dragen. Dat was meer zodat ik ze allebei gelijk op de foto had.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:39 schreef Desiderius het volgende:
Vind het beide leuk Avani, maar niet echt bijelkaar staan, maar wat weet ik van dameskleren?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:31 schreef Avani het volgende:
[afbeelding]
ohquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:41 schreef Avani het volgende:
[..]
Het is ook niet om bij elkaar te dragen. Dat was meer zodat ik ze allebei gelijk op de foto had.![]()
Jawel, het kan op zich wel, maar ik zal het zo niet dragen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
oh![]()
Ik vond het juist wel leuk bij elkaarAlleen dat bloesje valt een beetje te ver over de rok, maar verder kan het toch best...of niet...?
![]()
doet me hieraan denkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb gister twee polotjes gehaald om in te sporten van Le Coq Sportif, de donkerblauwe is meer een semi-polo, het heeft geen knoopjes maar wel een kraagje.
wat voor merk/type is het?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:12 schreef mie_at_work het volgende:
ik weet dat veel mensen hem al hebben, maar ze blijven vet vind ik dus heb ze maar vanmiddag gehaald
http://www.score.nl/isroo(...)4_115_Used_Light.jpg
tasje is te fout gewoon.quote:
Alleen jammer dat het model zo ontzettend wijd isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:34 schreef mie_at_work het volgende:
DIA DIA - zaterdag 11 juni 2005 @ 17:44
die ja .....
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:12 schreef mie_at_work het volgende:
ik weet dat veel mensen hem al hebben, maar ze blijven vet vind ik dus heb ze maar vanmiddag gehaald
http://www.score.nl/isroo(...)4_115_Used_Light.jpg
wat voor merk/type is het?
is van replay![]()
zit ook naar te kijkequote:
het zwart/bruine steepje is in vol oornaad te bewonderen op SF.nlquote:
Wow staat je goed hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb gister twee polotjes gehaald om in te sporten van Le Coq Sportif, de donkerblauwe is meer een semi-polo, het heeft geen knoopjes maar wel een kraagje.
Doewd, dat ben ik niet zelf!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:44 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
lak jij je nagel(s)?
ik vind dat tasje echt voor van die vervelende toeristen trouwens![]()
Mijn foto, wat doe jequote:
Hee knul, ik heb niets negatiefs over dat tasje gezegd, ik heb alleen die foto geplaatst omdat ik dacht dat het hetzelfde tasje is (dat is het toch he?) Die gozer op de foto gedroeg zich nogal...excentriek, maar hij gebruikte dat ding dan ook niet serieus (60 euro dure grap, maar goed)quote:Op maandag 13 juni 2005 16:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mijn foto, wat doe je
Hé, maar nu ik het zie. Jij zit op hockey. Dus hoe kan iemand die op hockey zit nou commentaar hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |