quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:10 schreef sn7ke het volgende:[..]
Ff over die tigers, mooie schoenen hoor, ik had ze ook.
Maar het zijn een van de slapste schoentjes die verkrijgbaar zijn op de markt.
Ze ondersteunen ZEKER niet je steunzolen en je zwakke enkel alleen maar omdat je een hoge schoen hebt. Ik kan het weten want ik loop al 3 jaar bij een orthopeet en fysiotherpie in verband met ook zwakke voeten. Je moet eigenlijk schoenen hebben met een dikke zool, die als je hem "wringt" zeg maar (zoals je bij een handdoek kan doen) niet helemaal ombuigt. Ik heb ook een tijdje tigers gehad (paar jaar terug : uit luxemburg want geen shop in NL had ze :S) En heb onwijze klachten dr aan overgehouden. Ik loop nu wel op tigers rond (pro gold 83, de enigste stevige tigers die dr zijn) Alleen dr is pas 1 winkel die ze ooit had en das frontrunner!!
Het zijn idd ook erg dunne schoenen, maar die heb ik juist nodig...
Ik kan niet lopen op schoenen met dikke zolen, deze zijn simpelweg "te zwaar" voor mijn enkels, dan ga ik slepen met mijn voeten en krijg ik nog meer last van mijn enkels...
Deze schoenen zijn wél gemaakt om je enkels te ondersteunen, maar je moet er niet elke dag op lopen, da's de truuk!
Doordat het een hoge schoen is worden mijn enkels in bedwang gehouden, anders klappen ze namelijk om naar binnen toe.
En idd daar zorgt de hoge schoen voor ja. Wat betreft de ondersteuning, dat maakt op zich niet zoveel uit, ik heb steunzolen erin (lees plastic schuitjes) die zorgen dat mijn voet automatisch goed blijft staan, maar je moet er wel hoge schoenen voor hebben die licht zijn en die zo gemaakt zijn dat die pokke steunzolen erin passen. En dat is bij deze tigers het geval
Ideaal!
Loop er nu een weekje mee rond en heb gewoon géén pijn meer aan mijn voeten! Komt omdat ik volgens mij ook als enige in mijn omgeving mijn veters tot 't bovenste gaatje ook daadwerkelijk strik en gewoon ook écht goed vast strik! Anders heb ik er niets aan!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss