ja die vind ik ook wel mooi, maar van opzij vind ik die iets een 'te' bolle vorm hebben..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, niet met de klaplampen.
Deze:
[afbeelding]
Oh okquote:
Kheb je gematstquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:44 schreef AAPiscool het volgende:
Mijn naam in de OP haha
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:44 schreef AAPiscool het volgende:
Mijn naam in de OP haha
whahaha _0_ _0_quote:AAPiscool krijgt een oneervolle vermelding hier.
je zou wat meer zelfkennis moeten hebbenquote:
En een paar deukjes meerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mijne heeft alleen andere velgen, 5 spaaks.
Die grap is allang gemaaktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef Megter het volgende:
Jitzzzze moet trouwens wel oppassen dat die AAP z'n banaan niet jat
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef Megter het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef Megter het volgende:
Ok, dat is al beter danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een Laguna Grand Tour vindt ik daarintegen wel leuk![]()
Dat heb je al gezegd vandaagquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Sorry, dan heb ik daar overheen gelezen![]()
Ik vind dat AAP bananen mag hebbenquote:
mijn fiets heeft ook vette velgen, is verlaagd en zit een turbo opquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Mijne heeft alleen andere velgen, 5 spaaks.
Weet ik, was speciaal voor Megter.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik, was speciaal voor Megter.
En om die lelijke aap echt duidelijk te maken dat ie mijn banaan niet krijgt
Mazda 6 sportbreak is echt niet slecht hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jitz? Jitz?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik vind dat AAP bananen mag hebben
en jitz gun ik wel chiquitas
Wil die banaan van jou niet eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
is ook niet nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik word er niet echt charmanter van...
Goddess, hoe is het nu met je?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik word er niet echt charmanter van...
mijn vader werkt bij mac donaldsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mazda 6 sportbreak is echt niet slecht hoor
Mn pa heeft de zwaarste diesel versie in de executive uitvoering.
Die auto veegt echt wel goed.
and I'm one of themquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jitz? Jitz?
Er zijn hier maar een paar mensen die dat mogen zeggen![]()
Hey jitz alles goed ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jitz? Jitz?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jitz? Jitz?
Iedereen wil jitz zijn banaan hebbenquote:
hey jitz, hoe gaat ie ermee?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jitz? Jitz?
Lekker triest danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Iedereen wil jitz zijn banaan hebben![]()
complex je moet toch wat sneller zijn hoorquote:
Ja klopt, sta je dan ook hier aan de poort te rammelen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef leolinedance het volgende:
He Kleffe dop. Jij loopt stage bij FEI zie ik. Dan verstuur ik jullie pakketten 3 dagen in de week. Bijbaantje bij UPS![]()
Stoerbaardquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Mazda 6 sportbreak is echt niet slecht hoor
Mn pa heeft de zwaarste diesel versie in de executive uitvoering.
Die auto veegt echt wel goed.
Hij wil net zo zijn als ik..... nou daar ben ik blij mee !!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
complex je moet toch wat sneller zijn hoor
goed,a lleen ben ik, voor jullie schatjes, niet charmante foto's aan het uploaden voor mn fotoboekquote:
goed idee.. ff kijken wat mijn score wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://www.referendumwijzer.nl/
Resultaat
Uw opvattingen komen voor
74%
overeen met de Grondwet.
hmmm![]()
a true familycompanyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
VET
en mijn moeder, zusje, nichtjes, ooms en tantes![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
goed,a lleen ben ik, voor jullie schatjes, niet charmante foto's aan het uploaden voor mn fotoboek
Dat wordt dus voor de europese grondwet stemmenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
http://www.referendumwijzer.nl/
Resultaat
74%
overeen met de Grondwet.
hmmm![]()
Nee ik doe jullie papierwerk. Fei is een goede klant voor ons met weinig problemenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja klopt, sta je dan ook hier aan de poort te rammelen?
of niehietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat wordt dus voor de europese grondwet stemmen![]()
Zo'n test is natuurlijk ook eenvoudig te beinvloeden. Ik ben er zelf nog helemaal niet zo zeker van...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat wordt dus voor de europese grondwet stemmen![]()
Ja t gaat wel lekker, maar k blijf maar tot 2 uur, want daarna moet ik naar eerbeek (iemand in de buurt?) voor t weekend!quote:
Ik vond hem wel leuk hoorquote:
Of jij wordt gewoon langzamerquote:
Je hoeft je bij mij niet in te likken over FEI hoor, ik loop er alleen stage heb er verder weinig mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee ik doe jullie papierwerk. Fei is een goede klant voor ons met weinig problemen![]()
waar ligt datquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja t gaat wel lekker, maar k blijf maar tot 2 uur, want daarna moet ik naar eerbeek (iemand in de buurt?) voor t weekend!
Dus daarom ben ik harder aan t werk dan anders![]()
EN bij jou?
Bij mij wil het maar niet lukken. Ik kan mezelf er niet toe zetten om te beginnen, het is echt dramatisch hierquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja t gaat wel lekker, maar k blijf maar tot 2 uur, want daarna moet ik naar eerbeek (iemand in de buurt?) voor t weekend!
Dus daarom ben ik harder aan t werk dan anders![]()
EN bij jou?
adaaaaaahaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Nu ben ik onder de zonnenbank en gaan douchen.
Daarna ga ik naar de kapper, fitnessen en squashen, dus ik kan er niet meer bijzijn vandaag.
Zorgen jullie goed voor #100?
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter
Ik vind dat we uit respect voor megter topic 100 pas mogen openen als hij er ook weer isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Daarna ga ik naar de kapper, fitnessen en squashen, dus ik kan er niet meer bijzijn vandaag.
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter
Bij apeldoornquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
waar ligt datals het in brabant is wil ik wel in de buurt zijn hoor
![]()
en wat wil je in de tussentijd gaan doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind dat we uit respect voor megter topic 100 pas mogen openen als hij er ook weer is![]()
En? ben je er al uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef c0mpleX het volgende:
66%
overeen met de Grondwet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter"
Go ahead, ik doe 200 wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind dat we uit respect voor megter topic 100 pas mogen openen als hij er ook weer is![]()
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter"
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter"
En in dat mailtje heb je dan toch wel De Stagiairs #95 neergezet he ????quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik moest even mailen met een leuke mede-stagiaire
iddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
en wat wil je in de tussentijd gaan doen?
nee, ik houd haar voor mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En in dat mailtje heb je dan toch wel De Stagiairs #95 neergezet he ????
200 ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Go ahead, ik doe 200 wel.
Maar maak er wel iets moois van he!![]()
tot maandag he!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter"
Ik ook, dus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
200 ?![]()
Ik denk dat ik dan al klaar ben met mijn stage hoor
Mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
*beseft dat je veel drank op hadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nou, ze staan er hoor. mijn 2 niet zulke charmante en onduidelijke foto's in mn fotoboek. wees een beetje lief en besef dat het die dag koud was en ik aardig wat drank op had
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nou, ze staan er hoor. mijn 2 niet zulke charmante en onduidelijke foto's in mn fotoboek. wees een beetje lief en besef dat het die dag koud was en ik aardig wat drank op had
idd erg charmantquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het hoeft niet per se vandaag af, maar wil het voor mezelf af hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Jitz, moet je het echt vandaag doen? als je je niet echt kan concentreren dan is t idd dramatisch!
Hoef ik ook niet. Ben er over een jaar weg (al ik klaar ben met mijn studie). Krijg er dikke rsi van daaro. Maar das ook nie tzo gek na 6 jaar plankgas typen en nu ook nogeens stage erbij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je hoeft je bij mij niet in te likken over FEI hoor, ik loop er alleen stage heb er verder weinig mee.![]()
Ik begrijp je wel hoor, hier loopt ook een stagiaire die houdt ik lekker ook voor mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zekarszou jij ook doen als je haar zag
![]()
dan gaan we van #99 toch naar #101quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
planquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanks, die haal ik er dus ook weer snel vanaf
maar we houden nog steeds van jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanks, die haal ik er dus ook weer snel vanaf
jij hebt echt niets te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef Megter het volgende:
Prettig weekend!!!!![]()
Ik lees vanavond wel alles bij
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor, hier loopt ook een stagiaire die houdt ik lekker ook voor mezelf
Bikini ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik gooi er wel een zomerfoto op
Zie je klopt geen donder vanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
Alles express tegen grondwet gestemd en nog kom ik 20 % overeen
graag in je bikiniquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
You lucky bastard !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]ik ga nog met 'r lunchwandelen ook
Stage bij UPS?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet. Ben er over een jaar weg (al ik klaar ben met mijn studie). Krijg er dikke rsi van daaro. Maar das ook nie tzo gek na 6 jaar plankgas typen en nu ook nogeens stage erbij.![]()
Jepquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:01 schreef Megter het volgende:
OP staat trouwens online, met dagcijfers
En tot zaterdag Brillo
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:01 schreef Megter het volgende:
OP staat trouwens online, met dagcijfers
En tot zaterdag Brillo
Zomerfoto's zijn beterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik wel toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
geen bikinidie verdienen jullie niet meer!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zomerfoto's zijn beterik ken het probleem..
mail eens door danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Zomerfoto's zijn beterik ken het probleem..
ikke toch wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zitten we hier nou met z'n 2 of zijn ze toch gaan mailenquote:
Waarom niet, we waren toch je schatjes ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Meldtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
zitten we hier nou met z'n 2 of zijn ze toch gaan mailen
Uiteraard hop ik ook nog ergens rond.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
zitten we hier nou met z'n 2 of zijn ze toch gaan mailen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben ook eten, tot vanmiddag
smakelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben ook eten, tot vanmiddag
ik ga nu nog niet etenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef AAPiscool het volgende:
eetsmakelijk allemaal.
Ik eet niet, en anders bepaal ik dat zelf welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef AAPiscool het volgende:
eetsmakelijk allemaal.
Wat doe jij hier nogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef AAPiscool het volgende:
eetsmakelijk allemaal.
Kom je ook fijn op tijd meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:07 schreef AAPiscool het volgende:
eetsmakelijk allemaal.
Wat wat moest je omroepen dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Mr-Z het volgende:
woehoe ik heb net over de intercom zitten omroepen.. best leuk eigenlijk dat een stuk of 100 mensen je op dat moment horen..![]()
![]()
![]()
![]()
de link van dit topic omgeroepen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Mr-Z het volgende:
woehoe ik heb net over de intercom zitten omroepen.. best leuk eigenlijk dat een stuk of 100 mensen je op dat moment horen..![]()
![]()
![]()
![]()
"test test, Hier spreekt Mr-Z"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
"meneer jansen kassa 2 aub"quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:08 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
en issie er al?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Wil mark ***** naar de receptie komen
Wil mark ***** naar de receptie komen![]()
![]()
![]()
![]()
"Willen jullie weten wat ik zoal de hele dag doe ?? kijk dan op http://forum.fok.nl"quote:
Lukt je blijkbaar niet echt, je kunt beter weggaanquote:
en mijn nick is Mr-Zquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
"Willen jullie weten wat ik zoal de hele dag doe ?? kijk dan op http://forum.fok.nl"
"Willen jullie weten wat ik zoal de hele dag doe ?? kijk dan op http://forum.fok.nl"
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja... hij zei nog.. welke mongool zit er nou weer door dat ding te bleren .. (helmonders)
de gemiddelde mens hier weet niet eens wat internet isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Euy Mr z Bende gaai die ginne die in da ding skreeuwt ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja... hij zei nog.. welke mongool zit er nou weer door dat ding te bleren .. (helmonders)
dus je hebt de hele breedbandte voor jezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
de gemiddelde mens hier weet niet eens wat internet is![]()
Helmonders jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:10 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zullen het dan maar niet over utregers gaan hebben hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helmonders jatuig van de bovenste plank
![]()
ik heb een kantoor met 5 computers (pentium 4) voor mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dus je hebt de hele breedbandte voor jezelf![]()
Utrechtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik heb een kantoor met 5 computers (pentium 4) voor mezelf
ontslag golfje geweest en al de administratieve zooi is naar het midden van het land gegaan![]()
nicequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dus je hebt de hele breedbandte voor jezelf![]()
toedelsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
Mensen ik gaat eten halen en lunsjen tot over een uur!
Ik niet, maar eet smakelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
Doe je rustig aan met die stagiaire ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
eetsequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
ik ben hier inderdaad de enige die internet gebruikt.. alleen de baas en secretaresse die af en toe mail gebruiken.. internet gaat hier sneller als thuisquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
nice
hier schiet 't allemaal niet op momenteel
Bon apetitéquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:14 schreef snellejelle het volgende:
stuur die maar hierlangs ik zorg goed voor d'rquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Doe je rustig aan met die stagiaire ?![]()
gefeli meidquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
18. Geitje82 158
k heb nog nooit in de top 20 gestaan![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
18. Geitje82 158
ik weet ook niet of je daar trots op moet zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
18. Geitje82 158
Eens moet de eerste keer zijn...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
18. Geitje82 158
ik ben er welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:17 schreef Geitje82 het volgende:
Is Megter al weg?
Kmoet echt douchen nu, post maar iets liefs dan lees ik het zo welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:17 schreef Geitje82 het volgende:
Is Megter al weg?
hallowquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:16 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
18. Geitje82 158
Ok, dan wacht ik nog wel ffquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:18 schreef Megter het volgende:
[..]
Maar kmoet echt opschieten nu, ben er zo nog even![]()
![]()
pannenkoeken ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:19 schreef c0mpleX het volgende:
weten jullie wat ik zo ga halen voor mn lunch?
een punt zak friet lust ik wel jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:19 schreef c0mpleX het volgende:
bananenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:19 schreef c0mpleX het volgende:
Oh oh oh ongezonde stagiaires hierzoquote:
dat hoort er ook bij hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh oh oh ongezonde stagiaires hierzo
En ook smakelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:26 schreef tha_dus het volgende:
time to eat!:D nog 2,5uur!:D
jan smitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:26 schreef Blinker het volgende:
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 7 alweer!
nopequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:27 schreef Ballicious het volgende:
Is ie nog niet eens vol ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |