Nee ik doe jullie papierwerk. Fei is een goede klant voor ons met weinig problemenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja klopt, sta je dan ook hier aan de poort te rammelen?
of niehietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat wordt dus voor de europese grondwet stemmen![]()
Zo'n test is natuurlijk ook eenvoudig te beinvloeden. Ik ben er zelf nog helemaal niet zo zeker van...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat wordt dus voor de europese grondwet stemmen![]()
Ja t gaat wel lekker, maar k blijf maar tot 2 uur, want daarna moet ik naar eerbeek (iemand in de buurt?) voor t weekend!quote:
Ik vond hem wel leuk hoorquote:
Of jij wordt gewoon langzamerquote:
Je hoeft je bij mij niet in te likken over FEI hoor, ik loop er alleen stage heb er verder weinig mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee ik doe jullie papierwerk. Fei is een goede klant voor ons met weinig problemen![]()
waar ligt datquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja t gaat wel lekker, maar k blijf maar tot 2 uur, want daarna moet ik naar eerbeek (iemand in de buurt?) voor t weekend!
Dus daarom ben ik harder aan t werk dan anders![]()
EN bij jou?
Bij mij wil het maar niet lukken. Ik kan mezelf er niet toe zetten om te beginnen, het is echt dramatisch hierquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja t gaat wel lekker, maar k blijf maar tot 2 uur, want daarna moet ik naar eerbeek (iemand in de buurt?) voor t weekend!
Dus daarom ben ik harder aan t werk dan anders![]()
EN bij jou?
adaaaaaahaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Nu ben ik onder de zonnenbank en gaan douchen.
Daarna ga ik naar de kapper, fitnessen en squashen, dus ik kan er niet meer bijzijn vandaag.
Zorgen jullie goed voor #100?
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter
Ik vind dat we uit respect voor megter topic 100 pas mogen openen als hij er ook weer isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Daarna ga ik naar de kapper, fitnessen en squashen, dus ik kan er niet meer bijzijn vandaag.
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter
Bij apeldoornquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
waar ligt datals het in brabant is wil ik wel in de buurt zijn hoor
![]()
en wat wil je in de tussentijd gaan doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind dat we uit respect voor megter topic 100 pas mogen openen als hij er ook weer is![]()
En? ben je er al uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef c0mpleX het volgende:
Uw opvattingen komen voor
66%
overeen met de Grondwet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter"
Go ahead, ik doe 200 wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind dat we uit respect voor megter topic 100 pas mogen openen als hij er ook weer is![]()
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter"
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter"
En in dat mailtje heb je dan toch wel De Stagiairs #95 neergezet he ????quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik moest even mailen met een leuke mede-stagiaire
iddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
en wat wil je in de tussentijd gaan doen?
nee, ik houd haar voor mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En in dat mailtje heb je dan toch wel De Stagiairs #95 neergezet he ????
200 ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Go ahead, ik doe 200 wel.
Maar maak er wel iets moois van he!![]()
tot maandag he!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Megter het volgende:
Op z'n jitzzzze's:
"Lieve medestagiairs,
Ik vertrouw op jullie,
Dikke kus,
Jitzzzze Megter"
Ik ook, dus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
200 ?![]()
Ik denk dat ik dan al klaar ben met mijn stage hoor
Mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
*beseft dat je veel drank op hadquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nou, ze staan er hoor. mijn 2 niet zulke charmante en onduidelijke foto's in mn fotoboek. wees een beetje lief en besef dat het die dag koud was en ik aardig wat drank op had
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nou, ze staan er hoor. mijn 2 niet zulke charmante en onduidelijke foto's in mn fotoboek. wees een beetje lief en besef dat het die dag koud was en ik aardig wat drank op had
idd erg charmantquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |