Het hoeft niet per se vandaag af, maar wil het voor mezelf af hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Jitz, moet je het echt vandaag doen? als je je niet echt kan concentreren dan is t idd dramatisch!
Hoef ik ook niet. Ben er over een jaar weg (al ik klaar ben met mijn studie). Krijg er dikke rsi van daaro. Maar das ook nie tzo gek na 6 jaar plankgas typen en nu ook nogeens stage erbij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je hoeft je bij mij niet in te likken over FEI hoor, ik loop er alleen stage heb er verder weinig mee.![]()
Ik begrijp je wel hoor, hier loopt ook een stagiaire die houdt ik lekker ook voor mezelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zekarszou jij ook doen als je haar zag
![]()
dan gaan we van #99 toch naar #101quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind dat we uit respect voor megter topic 100 pas mogen openen als hij er ook weer is![]()
planquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanks, die haal ik er dus ook weer snel vanaf
maar we houden nog steeds van jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanks, die haal ik er dus ook weer snel vanaf
jij hebt echt niets te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef Megter het volgende:
Prettig weekend!!!!![]()
Ik lees vanavond wel alles bij
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor, hier loopt ook een stagiaire die houdt ik lekker ook voor mezelf
Bikini ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik gooi er wel een zomerfoto op
Zie je klopt geen donder vanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
Alles express tegen grondwet gestemd en nog kom ik 20 % overeen
graag in je bikiniquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik gooi er wel een zomerfoto op
You lucky bastard !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]ik ga nog met 'r lunchwandelen ook
Stage bij UPS?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoef ik ook niet. Ben er over een jaar weg (al ik klaar ben met mijn studie). Krijg er dikke rsi van daaro. Maar das ook nie tzo gek na 6 jaar plankgas typen en nu ook nogeens stage erbij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |