Dat hoor je mij niet zeggen,..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef JeRa het volgende:
[..]
En alle diensten zijn dan ook in hetzelfde hokje te plaatsen, natuurlijk
whehe mag ook,..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef Larafairy het volgende:
ipv een slotje kunnen jullie dit ook op een andere plek uitvechten.. beter dan elke keer hetzelfde herhalen in MIJN topic
Het is natuurlijk niet altijd om deze reden, maar het is in het verleden vaak genoeg voorgekomen dat er individuen zijn met een minder dan minimale zelfcontrole. Het wordt eens tijd dat we de evolutie gaan voortzettenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Uiteraard is het beter dat een potentieel verkrachter zijn ei kwijt kan op deze manier, maar ik vraag me af of dit echt helpt.
Als je het met andere diensten zou vergelijken, zou je het dan als gelijk beschouwen? (dus niet minderwaardig?)quote:
Zoals in mijn vorige post te lezen is,.. uhmzz ja,.. waarom niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef JeRa het volgende:
[..]
Als je het met andere diensten zou vergelijken, zou je het dan als gelijk beschouwen? (dus niet minderwaardig?)
Stel nu dat het dichter bij huis komt, in je vriendenkring bijvoorbeeld, of in je relatie. Wordt het dan niet omstreden?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:40 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zoals in mijn vorige post te lezen is,.. uhmzz ja,.. waarom niet?
Ze verdienen op een eelijke maar volgens sommige omstrede manier hun geld.
Relatie,.. Dan zou ik zeggen dat het snel afgelopen is met de relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:42 schreef JeRa het volgende:
[..]
Stel nu dat het dichter bij huis komt, in je vriendenkring bijvoorbeeld, of in je relatie. Wordt het dan niet omstreden?
Ik vind dat Balkende ook wel eens een flinke beurt verdient... (of valt dat nog onder onzedelijk contact met minderjarigen?)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:04 schreef sizzler het volgende:
Hell, volgens mij verdien je nog meer dan Balkenende.
Wat een ontzettend rare vergelijkingen maak je nu.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Tja, opzich een beetje een kromme situatie. Mensen met een seksuele frustratie moeten het probleem aanpakken.. en niet eraan toegeven door naar de hoeren te gaan.
We stellen ook geen lijken beschikbaar voor mensen met necrofiele neigingen.. omdat we anders bang zijn dat ze lijken gaan opgraven. We gaan ook geen kinderen doneren aan de stichting voor de vrolijke pedofiel.
Dat het in praktijk beter is, dat is een gevolg. Uiteraard is het beter dat een potentieel verkrachter zijn ei kwijt kan op deze manier, maar ik vraag me af of dit echt helpt. Juist door de kijk op vrouwen te verhogen zal misschien zo'n persoon ze misschien niet zien als iets wat hij met geld of in sommige gevallen met bruut geweld kan/mag toe-eigenen.
Suc6 mil,..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat een ontzettend rare vergelijkingen maak je nu.
Alsof hoerenlopers een afwijking hebben of zo waar ze aan 'geholpen' dienen te worden
Er zijn ook mannen bv die lichamelijk gehandicapt zijn en wat lastiger aan hun letterlijke trekken komen en voor die heren is een bezoekje aan een dame van lichte zeden een uitkomst.
Er zijn mannen die moeilijk kontakt maken op de 'normale' manier, ms al jaren niet 'aan de bak' komen, en die op die manier toch aan hun portie sex komen.
En er zijn ook mannen die gewoon echt enkel de lusten willen en niet de lasten, geen binding, geen gedoe, geen gebel, gewoon sex en weg.
Leg eens uit wat er zo verwerpelijk aan is, zodra het gaat om 2 volwassen mensen, die allebei vrijwillig in deze korststondige lichamelijk maar zakelijke relatie stappen?
Alhoewel ik het met je strekking eens ben is dit laatste natuurlijk de vraag. ALS er idd spraken van vrijwilligheid is dan zou dat geen enkel probleem zijn. Ik vraag me echter af hoeveel procent van de prostitutie legaal is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er zo verwerpelijk aan is, zodra het gaat om 2 volwassen mensen, die allebei vrijwillig in deze korststondige lichamelijk maar zakelijke relatie stappen?
daar gaat het nu niet om, ik heb het over dat deel van de prostituees die er zelf voor kiezen dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alhoewel ik het met je strekking eens ben is dit laatste natuurlijk de vraag. ALS er idd spraken van vrijwilligheid is dan zou dat geen enkel probleem zijn. Ik vraag me echter af hoeveel procent van de prostitutie legaal is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |