abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:34:52 #151
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27312856
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef JeRa het volgende:

[..]

En alle diensten zijn dan ook in hetzelfde hokje te plaatsen, natuurlijk
Dat hoor je mij niet zeggen,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:37:13 #153
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27312938
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef Larafairy het volgende:
ipv een slotje kunnen jullie dit ook op een andere plek uitvechten.. beter dan elke keer hetzelfde herhalen in MIJN topic
whehe mag ook,..
Maar dit is een onbegonnen werk.
Net als de eeuwenlange strijd in het sommige landen tussen sommige geloven die al meer dan 1000jaar duren,..
En ik ben niet van plan om zo oud te worden,..
Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef Larafairy het volgende:

[..]

Uiteraard is het beter dat een potentieel verkrachter zijn ei kwijt kan op deze manier, maar ik vraag me af of dit echt helpt.
Het is natuurlijk niet altijd om deze reden, maar het is in het verleden vaak genoeg voorgekomen dat er individuen zijn met een minder dan minimale zelfcontrole. Het wordt eens tijd dat we de evolutie gaan voortzetten

Alleen al om de reden dat hoeren gebruikt worden om o.a. potentiėle misdadigers op het rechte pad te houden kan gebruikt worden om de minderwaardigheid van het beroep voor jezelf te bevestigen.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:39:31 #155
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27313015
Op zich bewijzen ze juist de samenleving een dienst. (ja weer dat woord k weet het) omdat ze juist diegene de kans bieden hun ei kwijt te kunnen,.. en dat niet lukraak doen op een vrouw die ze savonds in een park tegenkomen.
Op dinsdag 24 mei 2005 16:34 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen,..
Als je het met andere diensten zou vergelijken, zou je het dan als gelijk beschouwen? (dus niet minderwaardig?)
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:40:50 #157
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27313065
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef JeRa het volgende:

[..]

Als je het met andere diensten zou vergelijken, zou je het dan als gelijk beschouwen? (dus niet minderwaardig?)
Zoals in mijn vorige post te lezen is,.. uhmzz ja,.. waarom niet?
Ze verdienen op een eelijke maar volgens sommige omstrede manier hun geld.
Op dinsdag 24 mei 2005 16:40 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zoals in mijn vorige post te lezen is,.. uhmzz ja,.. waarom niet?
Ze verdienen op een eelijke maar volgens sommige omstrede manier hun geld.
Stel nu dat het dichter bij huis komt, in je vriendenkring bijvoorbeeld, of in je relatie. Wordt het dan niet omstreden?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:48:14 #159
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27313321
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:42 schreef JeRa het volgende:

[..]

Stel nu dat het dichter bij huis komt, in je vriendenkring bijvoorbeeld, of in je relatie. Wordt het dan niet omstreden?
Relatie,.. Dan zou ik zeggen dat het snel afgelopen is met de relatie.
waarom? Omdat ik dat niet coowl zou vinden, en dan bedoel ik de weet dat mijn vriendin dagelijks met jan en allemaal het bed in duikt.
Vriendenkring,.. dat moeten ze zelf weten. Als hun daar voor kiezen,.. nou oke, dat is hun keuze.
Wat kost zo'n meisje achter de ramen nou eigenlijk? 50 euro ofzo? En hoeveel klanten heb je per dag? Per maand? Hell, volgens mij verdien je nog meer dan Balkenende. als je niet alles aan de georganiseerde misdaad af moet dragen tenminste
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_27314139
Oh, een vriend van me ging regelmatig naar de hoeren. In Den Haag had hij een 19-jarig meisje die vertelde dat ze al vier (!!) jaar in het vak zat. In het begin gedwongen door haar loverboy, maar tegenwoordig vond ze het niet zo erg meer. Schandalig natuurlijk, maar het erge is nog dat zo ver heeft kunnen komen. Waarom kijkt de gemeente Amsterdam al decennia lang de andere kant op? Legaliseer die boel volledig en richt een soort branchevereniging op waar iedere prostituee verplicht lid van moet zijn, compleet met een raad van toezicht, medische keuringen etc. Maar nee, gedogen (lees: de andere kant opkijken) is veel makkelijker
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:12:30 #162
33189 RM-rf
1/998001
pi_27314157
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:04 schreef sizzler het volgende:

Hell, volgens mij verdien je nog meer dan Balkenende.
Ik vind dat Balkende ook wel eens een flinke beurt verdient... (of valt dat nog onder onzedelijk contact met minderjarigen?)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_27314497
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef Larafairy het volgende:

[..]

Tja, opzich een beetje een kromme situatie. Mensen met een seksuele frustratie moeten het probleem aanpakken.. en niet eraan toegeven door naar de hoeren te gaan.

We stellen ook geen lijken beschikbaar voor mensen met necrofiele neigingen.. omdat we anders bang zijn dat ze lijken gaan opgraven. We gaan ook geen kinderen doneren aan de stichting voor de vrolijke pedofiel.

Dat het in praktijk beter is, dat is een gevolg. Uiteraard is het beter dat een potentieel verkrachter zijn ei kwijt kan op deze manier, maar ik vraag me af of dit echt helpt. Juist door de kijk op vrouwen te verhogen zal misschien zo'n persoon ze misschien niet zien als iets wat hij met geld of in sommige gevallen met bruut geweld kan/mag toe-eigenen.
Wat een ontzettend rare vergelijkingen maak je nu.
Alsof hoerenlopers een afwijking hebben of zo waar ze aan 'geholpen' dienen te worden
Er zijn ook mannen bv die lichamelijk gehandicapt zijn en wat lastiger aan hun letterlijke trekken komen en voor die heren is een bezoekje aan een dame van lichte zeden een uitkomst.
Er zijn mannen die moeilijk kontakt maken op de 'normale' manier, ms al jaren niet 'aan de bak' komen, en die op die manier toch aan hun portie sex komen.
En er zijn ook mannen die gewoon echt enkel de lusten willen en niet de lasten, geen binding, geen gedoe, geen gebel, gewoon sex en weg.

Leg eens uit wat er zo verwerpelijk aan is, zodra het gaat om 2 volwassen mensen, die allebei vrijwillig in deze korststondige lichamelijk maar zakelijke relatie stappen?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:25:34 #164
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27314558
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat een ontzettend rare vergelijkingen maak je nu.
Alsof hoerenlopers een afwijking hebben of zo waar ze aan 'geholpen' dienen te worden
Er zijn ook mannen bv die lichamelijk gehandicapt zijn en wat lastiger aan hun letterlijke trekken komen en voor die heren is een bezoekje aan een dame van lichte zeden een uitkomst.
Er zijn mannen die moeilijk kontakt maken op de 'normale' manier, ms al jaren niet 'aan de bak' komen, en die op die manier toch aan hun portie sex komen.
En er zijn ook mannen die gewoon echt enkel de lusten willen en niet de lasten, geen binding, geen gedoe, geen gebel, gewoon sex en weg.

Leg eens uit wat er zo verwerpelijk aan is, zodra het gaat om 2 volwassen mensen, die allebei vrijwillig in deze korststondige lichamelijk maar zakelijke relatie stappen?
Suc6 mil,..
Door mijn vragen kwam er ook al niet veel zinnigs uit
Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Alhoewel ik het met je strekking eens ben is dit laatste natuurlijk de vraag. ALS er idd spraken van vrijwilligheid is dan zou dat geen enkel probleem zijn. Ik vraag me echter af hoeveel procent van de prostitutie legaal is.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 17:34:31 #166
120365 het.ismij
het_ismij
pi_27314824
Ik denk behoor lijk veel, wat betreft de raamprostituees
Op dinsdag 24 mei 2005 17:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Alhoewel ik het met je strekking eens ben is dit laatste natuurlijk de vraag. ALS er idd spraken van vrijwilligheid is dan zou dat geen enkel probleem zijn. Ik vraag me echter af hoeveel procent van de prostitutie legaal is.
daar gaat het nu niet om, ik heb het over dat deel van de prostituees die er zelf voor kiezen dus.

en buiten dat, hoerenlopen an sich is geen ziekte, geen afwijking, ook niet als het 't illegale hoeren betreft, het is immers niet altijd af te lezen aan de dames of ze er al dan niet vrijwillig zitten en of ze 18+ zijn.

als iemand komt met ' moet je dan maar lijken op gaan graven om necrofielen tegemoet te komen' kom op, zeg, get real.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27315002
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:38 schreef milagro het volgende:

[..]
Dan zijn we het eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')