abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30262218
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Beachcomber island, alles voor 30 euro per dag, je hebt geen bandje om want t eiland is 100 bij 50 meter en je kan geen kant op.

Puik.
Ik ben wel student he.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 4 september 2005 @ 17:06:01 #202
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30262262
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:04 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik ben wel student he.
Weekje Fiji, inc vlucht, eten en heel veeel zuipen kost je dan nog maar 300 euro.
Ik ben ook student, maar iets vergelijkbaars in de middelandse zee hoef je voor die prijs niet te zoeken

vlucht vanaf nieuw-zeeland btw.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 4 september 2005 @ 17:07:04 #203
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30262304
oja, als je minder dan 4000 heb hoef je volgens mij niet eens weg te gaan, t is best duur
pi_30262317
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:06 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Weekje Fiji, inc vlucht, eten en heel veeel zuipen kost je dan nog maar 300 euro.
Ik ben ook student, maar iets vergelijkbaars in de middelandse zee hoef je voor die prijs niet te zoeken

vlucht vanaf nieuw-zeeland btw.
Ik wil het ook doen vanuit Nieuw-Zeeland aangezien ik daar hopelijk volgend jaar 5 maanden ben. Ik denk dat ik aan 1 a 1,5 week dan wel voldoende heb. Is dat inclusief vreten?
pi_30262572
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:49 schreef Houniet het volgende:
hij had de kosten onderschat dus dat moet je niet doen
Idd het kost meer dan je denkt. Ken wat mensen die nu ook gaan studeren maar niet kunnen stappen omdat ze blut zijn. (zit je in de mooiste studentenstad van Nederland (Groningen), kun je nog niet uitgaan )

Maar t is wel erg mooi. En neem dan ook gelijk een bezoek aan Nieuw zeeland.. als je er toch bent!
  zondag 4 september 2005 @ 17:27:01 #206