Wat ik al zei, er wordt vaak al goed bekritiseerd door anderen. En ik heb het nogal druk de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:55 schreef Puckzzz het volgende:
@portier: Ik vind je maar tammetjes ineenswaar blijft die ongezouten mening van je? Ik ben er wel benieuwd naar. Ik vind het leuk hoor om te horen dat iemand mijn foto's mooi vind, maar ik zou ook nog wel wat kritiek willen als dat kan
Techniek prima toegepast. Het is jammer dat de rest van de spelers ook met bloemen lopen, anders was het thema 'winnaar' echt perfect geweest. Wat betreft de foto, hij had er wel helemaal op mogen staan. Temidden van een hoop mensen is mooierderder, maar edoch prima.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:33 schreef Virus.NL het volgende:
ik zie ook geen imageshack's foto's. alleen bericht dat je niet mag hotlinken.
meteen maar even een photoshopprobeerseltje erbij gooien
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/59233/thumb.jpg]afbeelding][/url]
1: Nogal felle achtergrond en wat saaie in-het-midden compositie. De libelle heeft weinig interactie met de foto. Een mooi blommetje had het beter gedaan, of iig groen en felle kleuren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:57 schreef Kinkycouple het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties . alle foto's zijn uit de hand geschoten met een Nikon D70 18/70 lens .instellingen 'gewoon op automaat'
1: De achtergrond is mooi voor een dromerige foto. Een portretfoto met een vrouw of een kind zou het wel goed doen denk ik. Dat geval wat er nu opstaat is niets, is ook nergens scherp.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:06 schreef mwvdlee het volgende:
3 kiekjes.
Onbewerkt alleen #1 vierkant gecropped.
Klikken voor de grotere versies.
Heb jij het tegen mij?quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
zeurmodus: en de mijne dan?
Stuk beter.quote:
hij vind me kader stomquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:01 schreef portier het volgende:
[..]
Stuk beter.
Je had het misschien wat meer ruimte moeten geven zodat er nog meer rommel opstaat waar het mee contrasteert, maar dat hangt een beetje van de locatie af. En ik vind je kader stom.
De kader vind ik juist heel mooi. Mooi transparant.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:01 schreef portier het volgende:
[..]
Stuk beter.
Je had het misschien wat meer ruimte moeten geven zodat er nog meer rommel opstaat waar het mee contrasteert, maar dat hangt een beetje van de locatie af. En ik vind je kader stom.
Wedstrijd? Vertelquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:42 schreef Puckzzz het volgende:
Hij is nog niet eens door de voorselectie gekomen voor de wedstrijdmaar ik heb 'm toch bewaard. vraag me niet waarom
![]()
psst, kijk hier: Fotowedstrijd Mei 2005: het centrale topicquote:
Ik vind'm echt knap, ik had altijd wel het idee dat er een paarse koe het beeld zou inlopenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
mijn eerste foto hier. ben benieuwd naar het commentaar/kritiek!
danku danku!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik vind'm echt knap, ik had altijd wel het idee dat er een paarse koe het beeld zou inlopen
Misschien was ie iets dynamischer geweest had je'm van een lager standpunt gemaakt (lekker dicht tegen de grond) maar het is zeker niet 'nodig'.
Heb je de kleuren nog iets bewerkt?
Ik ben iig benieuwd naar meerquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
danku danku!
nopz. niets aan bewerkt.. enkel de randen erom heen natuurlijk. maar foto zelf komt zo van het geheugen kaartje
Dankje welquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
psst, kijk hier: Fotowedstrijd Mei 2005: het centrale topic
Hele mooie fotoquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:55 schreef BlueCurl het volgende:
[afbeelding]
mijn eerste foto hier. ben benieuwd naar het commentaar/kritiek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |