Ik heb 'm gezien, vind 'm erg mooi (ik hou wél van naakte mannen op de fotoquote:Op maandag 13 juni 2005 11:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Erg knap Puckzzz, ik had in High key/ Low key ook een Low Key probeersel staan. Volgende keer ga ik ook eens met high-key experimenteren.
#5 was de omheining van een bouwplaats, de bovenkant die ik eraf heb geknipt liet een bouwval en een C&A bord zien, was erg lelijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:25 schreef SuperRembo het volgende:
Mooie serie Luap. Jammer dat #2 een beetje krom is en #6 scheef staat. #5 heeft een afwijkend formaat, wat heb je weggeknipt? #7 zou overal geweest kunnen zijn, zegt niet zo veel.
Een grappig idee inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:45 schreef siekman het volgende:
[afbeelding]
kom maar kom maar
Ik dacht , ik zal ook eens een grappige neerzetten
Ja, dat had ik ook wel gewild, maar ik was gewoon niet langer.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:43 schreef luap het volgende:
Superrembo, die hoogovens foto is wel mooi alleen had ik graag net iets meer van de kranen en schoorstenen gezien, nu steken ze een beetje los boven de horizon uit.
Daarom neem ik ook altijd een ladder mee als ik ga fotoograferenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:10 schreef SuperRembo het volgende:
Ja, dat had ik ook wel gewild, maar ik was gewoon niet langer.
Dank je , Ik kon niet kijken toen ik hem schoot , en de foto is op zijn kop genomen dat vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef Elefes het volgende:
[..]
Een grappig idee inderdaad
Ik zou wel je foto rechtzetten, nu is hij wat scheef. Ook zou ik 'm niet omdraaien, voegt niets toe imho (wordt er alleen maar minder van, het is niet "echt" wat je ziet).
Verder is het "einde van de tunnel" een beetje overbelicht.
Ik denk dat als je op die puntjes let, je best een leuke foto hebt
Mooi. Ik ben gek op foto's van 'gewone' dingen, waar je toch twee keer moet kijken. btw: rechtzetten kan je ook gewoon in PS doen (kan zelfs in MS-photo editor, als je geen PS hebt)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:45 schreef siekman het volgende:
[afbeelding]
kom maar kom maar
Ik dacht , ik zal ook eens een grappige neerzetten
Hondje croppen is een goede suggestie, maar waarom ZW? Wat denk je daar mee te winnen? De foto is practisch monochroom.quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:52 schreef Puckzzz het volgende:
awwww dat hondje....wat kijkt 'ie zielig...heel aandoenlijk eigenlijk, maar ik snap wat je bedoelt in combinatie met de vuilnisbak (baasje was toch alleen maar even naar de supermarkt hoop ik?) ik denk ietsje (niet veel) meer gecropt en in ZW dat ik 'm dan echt heel mooi zou vinden.
Die basketbalring vind ik niet zo....
Tegen dat argument is niets in te brengen.quote:
Van een iets hoger standpunt heb ik geprobeerd maar was saaier dan zoals nu op hoogte van het arme beestje zelf, groothoek had wellicht wel wat geweest. Welke nabewerking doel je overigens op?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Hondje: Het moment is goed, nu de uitvoering nog. Verder van bovenaf en meer groothoek had een 'zieligere' uitstraling gegeven aan het geheel. Verder is de nabewerking geheel afwezig.
Wat meer contrast, iets betere kleuren (of juist niet; ligt aan bewerking), verkleinen en verscherpen in ieder geval. Verder misschien wat doordrukken / tegenhouden om het hondje er meer uit te krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:29 schreef mwvdlee het volgende:
[..]
Van een iets hoger standpunt heb ik geprobeerd maar was saaier dan zoals nu op hoogte van het arme beestje zelf, groothoek had wellicht wel wat geweest. Welke nabewerking doel je overigens op?
hotlinkquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:29 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb een camera gewonnen en ben echt super blij en hij maakt ook macro foto's dus daar post ik er 2 van.
#1: Waterbol bij ons in de tuin
[afbeelding]
#2 (bewegende) bloemen bij ons in de tuin
[afbeelding]
Ik heb hem op 1024 gezet omdat hij anders zo groot wordt, de foto dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |