Okquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:07 schreef jitzzzze het volgende:
Hej, kan je dat latente homo uit de OP halen?
Wordt er serieus een beetje naar van
snap hem nietquote:
FIPOquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:09 schreef Blinker het volgende:
heh ik heb nieteens het woord FIPO gehoord
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Megter het volgende:
Babes en Hunks: de meiden uit Zeeland, voor Hunks moet je bij Steve "Ballicious" Urkel zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Megter het volgende:
Babes en Hunks: de meiden uit Zeeland, voor Hunks moet je bij Steve "Ballicious" Urkel zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:13 schreef Megter het volgende:
Vandaag ---> ongeveer 617
2. Snellejelle ---> 603
Mission completed
Ik zeg ijsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geweldig
Kijken wie het het eerst doorheeft
jij moet het weten staat in jou signaturequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:12 schreef Blinker het volgende:
geen id
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:17 schreef Steve-O het volgende:
Wat een kuttopic zeg is geen een fuck aan nu
ik kom morgenmiddag wel weer is kijken
Later hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:17 schreef Steve-O het volgende:
Wat een kuttopic zeg is geen een fuck aan nu
ik kom morgenmiddag wel weer is kijken
Tot morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:19 schreef Megter het volgende:
Succes voor degene die stagelopen morgen!!![]()
Ik kom tussen 10 en 11 denk ik wel bijlezen![]()
Zullen we nodig hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:19 schreef Megter het volgende:
Succes voor degene die stagelopen morgen!!![]()
Ik kom tussen 10 en 11 denk ik wel bijlezen![]()
Truste jitz!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef jitzzzze het volgende:
Heren,
Het was mij weer een waar genoegen, ik ga slapen.
Tot morgen
Tot morgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef jitzzzze het volgende:
Heren,
Het was mij weer een waar genoegen, ik ga slapen.
Tot morgen
Half 7 uit bed. Niet lekker geslapenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:08 schreef Remzerrr het volgende:
Ja heerlijk Balli, moest er alleen te vroeg uitJij dan?
dude, je avatar doe die vorige..vond bem serieus waar gaaf!!quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:12 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dude, je avatar doe die vorige..vond bem serieus waar gaaf!!
Dan verander ik em weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:12 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dude, je avatar doe die vorige..vond bem serieus waar gaaf!!
we gaan een fanclub oprichtenquote:
Echt super..heb geen spierpijn..en was super..ff los op die "zak" !!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:14 schreef tha_dus het volgende:
hey Burn...was relax gister he..het kickfunnen??
dan hebbie het niet goed gedaan.. ik heb mennus spierpijn!!...vanaaf nog streetdance??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:14 schreef Burn het volgende:
[..]
Echt super..heb geen spierpijn..en was super..ff los op die "zak" !!!
moggeh!!hebben we er weer zin in?quote:
Haha..dan heb ik t juist WEL goed gedaan..had gisteren nog spierpijn van maandag aaf..en nu heb ik het eruit geslagen!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:15 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dan hebbie het niet goed gedaan.. ik heb mennus spierpijn!!...vanaaf nog streetdance??![]()
volgende x een tempo hoger en wat meer kracht..dan krijg je wel spierpijn..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:17 schreef Burn het volgende:
[..]
Haha..dan heb ik t juist WEL goed gedaan..had gisteren nog spierpijn van maandag aaf..en nu heb ik het eruit geslagen!!!!![]()
precies..lekker op de vroege ochtend:Dquote:
juist...DAS de instelling!!!!!quote:
Heerlijk gevoel..dames om je heen..zwetende in witte kleding..die ook los gaan op de zak..JAMMIEquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:18 schreef tha_dus het volgende:
[..]
volgende x een tempo hoger en wat meer kracht..dan krijg je wel spierpijn..![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:20 schreef Burn het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel..dames om je heen..zwetende in witte kleding..die ook los gaan op de zak..JAMMIE![]()
ohja dat is waarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:21 schreef tha_dus het volgende:
100 is nog ver weg...want er zijn ook een paar NEP stagiaires die vrij zijn...
Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr..uiteraard..gaan we een poging wagen..en zijn wij met zn allen nu al lekker bezig!!!!quote:
majaquote:
pcies we gaan ons best doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:22 schreef Burn het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr..uiteraard..gaan we een poging wagen..en zijn wij met zn allen nu al lekker bezig!!!!![]()
Wat een zin voor de vroege mogguhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:22 schreef tha_dus het volgende:
[..]
maja
Als je het doel niet kan halen..betekend dat niet, dat je er niet naar moet streven!!!
Jij snapt emquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:26 schreef tha_dus het volgende:
Dit is echt een mooie dag om eerder wegtegaan en weekend te vieren.....
Het is geen 10:00 cup a soup he..maar 16:00quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:26 schreef Ballicious het volgende:
Hebben jullie nog iets van een planning ofzo, wanneer je iets eet/drinkt. Ik pak bijvoorbeeld iedere dag om 10.00 een cup a soup. Vervolgens gaan er om 11 uur 3 boterhammen naar binnen.
ik weet t, maar aangezien ik om 16.10 weg ben is t de moeite niet om dan een soepie te scorenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:28 schreef Burn het volgende:
[..]
Het is geen 10:00 cup a soup he..maar 16:00
Nee joh..geen planning..ik eet en drink wanneer ik wil..alles is mogelijk op deze stage!![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:29 schreef Ballicious het volgende:
[..]
ik weet t, maar aangezien ik om 16.10 weg ben is t de moeite niet om dan een soepie te scoren
En morgen weer werken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:31 schreef tha_dus het volgende:
16:10?? ja dat kan vroeger vroeger!!!!:)
had ik normaal gesproken ook moeten doen..maar heb een bruiloft...gratis drankquote:
Lam zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:32 schreef tha_dus het volgende:
[..]
had ik normaal gesproken ook moeten doen..maar heb een bruiloft...gratis drank![]()
das toch standaard op zaterdag.quote:
tuurlijk!! bijna weekend!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hebben we allemaal weer zin in een nieuw dagje stage ?!?!
Hmm..als t nou knappe dames waren..hak t nog wel van je willen overnemenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:36 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Van 9 tot 5 met mensen praten
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:36 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Goedemorgen Teardrop, heb je lekker geslapen? Gaan we er een leuke dag van maken?
Beetje jammer dat het weekend altijd weer zo om isquote:
dude, hij moet nog beginnen..dus iets positiever!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het weekend altijd weer zo om is![]()
Er zitten knappe dames tussen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:37 schreef Burn het volgende:
[..]
Hmm..als t nou knappe dames waren..hak t nog wel van je willen overnemen
Daar ga je toch nie aan denken..gewoon genieten!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het weekend altijd weer zo om is![]()
valt toch opzich wel mee...quote:1. Megter 618
2. snellejelle 603
3. Fisher 396
4. Houniet 330
5. Sanne 307
6. jitzzzze 281
7. Alicey 273
8. buzzer 231
9. Teardrop-nl 228
10. Arcee 200
10. Stuart 200
12. -Numlock- 193
13. JaWi 192
14. Blinker 182
15. Kleffe_Dop 175
16. Lupa_Solitaria 159
16. Blond19 159
18. Geitje82 158
19. Copycat 156
20. miss_dynastie 150
20. bar_rel 150
Waarom ik ??? Kan hij nou niet gewoon ff sterven ofzoquote:
waar haal je die lijst vandaan?quote:
De tijd is er simpelweg nog niet naar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom ik ??? Kan hij nou niet gewoon ff sterven ofzo![]()
![]()
nee, eergister liep te slapenquote:
anders kan je altijd nog onder zn bureau gaan...hahahahaha...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:40 schreef Burn het volgende:
Zometeen afspraak met me stagebegeleider..heb poging gedaan eerder vrij te krijgen van me stage..ben benieuwd..of hij beetje blij is..of dat ik zo wor afgezeken..maarja..09:00 afspraak..!
nieuwe dag, nieuwe kansen.. balldinges laat vandaag zijn goede kant zienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
De tijd is er simpelweg nog niet naar.
ik wil nie weten wa jij daar onder zn bureau altij doet..laat mij er aub buiten!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:41 schreef tha_dus het volgende:
[..]
anders kan je altijd nog onder zn bureau gaan...hahahahaha...![]()
Goede kant ?? maar dan zie je nog die lompe bril van hemquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
nieuwe dag, nieuwe kansen.. balldinges laat vandaag zijn goede kant zien![]()
![]()
![]()
denk/hoop ik dan![]()
uitlokking -1quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goede kant ?? maar dan zie je nog die lompe bril van hem![]()
Om 6 uur begonnen op je stage !!!! als ik jou was zou ik nu naar huis gaan !!! JE BENT ZIEK !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:40 schreef Mr-Z het volgende:
ik was vanmorgen al om 6 uur begonnen ... 5 uur er uit gegaan.. maar dat betekend wel dat ik om 2 uur afgewerkt ben![]()
![]()
ja ik ben erquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:43 schreef IJlien het volgende:
Hello!!
Ik ben een nepstagiair vandaag, want ik fok vanuit werk!
Succes vandaag allemaal!
c0mpleX er al ?
Goed betaald fokken =quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:43 schreef IJlien het volgende:
Hello!!
Succes vandaag allemaal!
Jitz er al ?
nee bakkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Om 6 uur begonnen op je stage !!!! als ik jou was zou ik nu naar huis gaan !!! JE BENT ZIEK !
moggeh, nope geen jitzz...en ik ga geen grappen over bananen maken!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:43 schreef IJlien het volgende:
Hello!!
Succes vandaag allemaal!
Jitz er al ?
dat is je eerste bananen grap zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:44 schreef tha_dus het volgende:
[..]
moggeh, nope geen jitzz...en ik ga geen grappen over bananen maken!
Hahahhaa! Jij wil te graagquote:
oeh.. is de OP al bijna klaar dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als we vandaag een beetje ons best doen kunnen we vandaag al een feestje vieren
Nummertje 100 is nog maar 10 topics verwijderd
Dat halen we welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
nog ver weg hoor..nrtje 100..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dat moet je aan megter vragenquote:
niet dat ik weetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahhaa! Jij wil te graag![]()
Anyway, ik heb op de foto's een jongen met een bruin shirt ontdekt, stond er iets met witte letters op??
Denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het liefst VOOR 2 uur.. dan maak ik dit mooie moment ook mee![]()
Knallen mensen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:47 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het liefst VOOR 2 uur.. dan maak ik dit mooie moment ook mee![]()
Can't tell, ik sta er niet alleen op en daarbij komt dat ik er te gaar op staquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:46 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
niet dat ik weetwaar staan de foto's dan?
Nee hij is er nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeegter...!!!!!!!!!!?
is ie er al wel?
Zou die niet super druk zijn vandaag ofzo ... of was hij niet vrijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Can't tell, ik sta er niet alleen op en daarbij komt dat ik er te gaar op sta![]()
waar blijft jitzzzze ?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
goede goede goede morgen
gezondheid Dank je
Mohequote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
goede goede goede morgen
gezondheid Dank je
gezondheidquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef tijgerwillie het volgende:
goede goede goede morgen
gezondheid Dank je
ehmmm .. dat gebeurd altijd toch alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef tha_dus het volgende:
allemaal zo snel en zoveel mogelijk onzin posten!!!:D
Pas op hoor. Of ik begin...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef tha_dus het volgende:
dit topic staat vol met onzin..quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef tha_dus het volgende:
Hier ben ik danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
Can't tell, ik sta er niet alleen op en daarbij komt dat ik er te gaar op sta![]()
waar blijft jitzzzze ?
Hm.. we zullen zien thnxquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zou die niet super druk zijn vandaag ofzo ... of was hij niet vrij
Ik weet het eigenlijk niet
gast...HAAL die foto weg...zucht..doe dan een betere ofzo..en niet dat ik lam ben van de drank....grrrquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:51 schreef Burn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha..dit past ook wel bij de onzin denk ik zo
Burn---"onbekend"---tha_dus
help.. nou weet ik wat voor gezichten achter de posters zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:51 schreef Burn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Haha..dit past ook wel bij de onzin denk ik zo
Burn---"onbekend"---tha_dus
Wat vinden jullie van Paper pritt. Je weet wel zo'n rolding om te prittenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef tha_dus het volgende:
weet iemand nog een leuk discussie onderwerp?dan gaat het lekker snel vol!!
morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgehhhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ben ik dan![]()
Een goedemorgen allemaal.
Leuk dat ik nu al gemist word
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef tijgerwillie het volgende:
hahaha goedemorgen
(ben helemaal niet verkouden hoor)
Hahaha..tis echt een KANSLOZE foto..achjah..en lam zijn we toch altij wel op die foto`squote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:53 schreef tha_dus het volgende:
[..]
gast...HAAL die foto weg...zucht..doe dan een betere ofzo..en niet dat ik lam ben van de drank....grrr
Jaaaaaaaaaaaaaa goeiemorgen!! Hoe was t in Amsterdam?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ben ik dan![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ben ik dan![]()
klote dinge..doe het maar gewoon in 1 x goed!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van Paper pritt. Je weet wel zo'n rolding om te pritten
Is niet waarquote:
ja je ziet er niet echt op je best uit geloof ik hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:53 schreef tha_dus het volgende:
[..]
gast...HAAL die foto weg...zucht..doe dan een betere ofzo..en niet dat ik lam ben van de drank....grrr
Het was echt vreemd in Amsterdam. Hebben we het wel een keer over, voel er weinig voor om dat hier te doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa goeiemorgen!! Hoe was t in Amsterdam?
vreemd liedje dat Watskebeurt.. ja kheb nu wel radio![]()
Goeiemorgen lieverdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja je ziet er niet echt op je best uit geloof ik haha![]()
Ik zal eens gaan oefenen hoe k foto's kan posten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
ik heb ook nog wel ergens een fotootjemaar die post ik hier niet .. PHUH
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja je ziet er niet echt op je best uit geloof ik haha![]()
Succesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:55 schreef Burn het volgende:
Haha..mensen ik ga naar me stagebegeleider toe..zwaar gesprek..spreek jullie later mocht ik t overleeft hebben
Wat was er in amsterdam dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was echt vreemd in Amsterdam. Hebben we het wel een keer over, voel er weinig voor om dat hier te doen.
Maar verder ging het goed, ben echt een boel wijzer geworden
Strekte..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:55 schreef Burn het volgende:
Haha..mensen ik ga naar me stagebegeleider toe..zwaar gesprek..spreek jullie later mocht ik t overleeft hebben
eeehm vrijdag wat is er vrijdagquote:
suc6quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:55 schreef Burn het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was echt vreemd in Amsterdam. Hebben we het wel een keer over, voel er weinig voor om dat hier te doen.
iets verkeerds 'gebruikt' ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met mijzelf gaat het prima. En met jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
is goed, you ok?
Wat gaan we vandaag allemaal doen mensen????
Ik weer lekker administreren hooray
ik ga weer ijsballen proberen te maken en contacten zoekenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
is goed, you ok?
Wat gaan we vandaag allemaal doen mensen????
Ik weer lekker administreren hooray
Hans Teeuwen: `Met zooo´n instelling BLIJF je zwakzinnig ´quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gesprek met gebruikers, maar dat zijn chronisch zieken en gehandicapten![]()
ach een reputatie valt wel weer te lijmenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:55 schreef tha_dus het volgende:
[..]
gaattie zulke erge foto's posten...daar gaat me reputatie...
met potentionele klanten ff voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:57 schreef tha_dus het volgende:
[..]
ik ga weer ijsballen proberen te maken en contacten zoeken
Ja, vastquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:57 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hans Teeuwen: `Met zooo´n instelling BLIJF je zwakzinnig ´![]()
en zo dom zijn ze niet hoor.,oooooooooooooh nee... etcquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:57 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hans Teeuwen: `Met zooo´n instelling BLIJF je zwakzinnig ´![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:57 schreef Oviedeee het volgende:
Hello dames... vanochtend nog minder zin gehad om weg te gaan dan normaal... ben stront chagerijnig en moest ook nog door die klote regen fietsenman want gaan die laatste dagen toch traag.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:58 schreef tha_dus het volgende:
[..]
en zo dom zijn ze niet hoor.,oooooooooooooh nee... etc![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gesprek met gebruikers, maar dat zijn chronisch zieken en gehandicapten![]()
Goedemorgen en denk maar zo.. BIJNA WEEKENDquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:57 schreef Oviedeee het volgende:
Hello dames... vanochtend nog minder zin gehad om weg te gaan dan normaal... ben stront chagerijnig en moest ook nog door die klote regen fietsenman want gaan die laatste dagen toch traag.
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dank je, was een eye opener, dus vandaar dat ik het er hier over wil hebben.
Denk niet dat iedereen er even serieus mee om kan gaan, aangezien de grappen nu al niet van de lucht zijn
pcies nog 7uurquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Goedemorgen en denk maar zo.. BIJNA WEEKEND![]()
![]()
![]()
Oeh oke heel veel succes! Ik heb m gister ingeleverd (op hoop van zegen)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met mijzelf gaat het prima. En met jou?
Ik ga heel hard verder werken aan mn verslag, issue lijst en requirements lijst
Dank je, ik wil hem vanmiddag af hebben. Dus ik zal wederom niet teveel hier zeggen, maar blijf wel in de buurtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:01 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oeh oke heel veel succes! Ik heb m gister ingeleverd (op hoop van zegen)
Nee er zijn alweer behoorlijk schrale grappen gemaakt..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dank je, was een eye opener, dus vandaar dat ik het er hier over wil hebben.
Denk niet dat iedereen er even serieus mee om kan gaan, aangezien de karige grappen nu al niet van de lucht zijn
nog 5 uurtjes stagequote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee er zijn alweer behoorlijk schrale grappen gemaakt..![]()
Maar goed ik kan vandaag ook niet te vaak posten, want er moet gewerkt worden..
kga er weer f aan oke?
msn staat wel aan.
bye tot straks iedereen!
![]()
Dat heb ik ook hier, collega's doen dat al maanden zonder dat er wat van gezegd wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
kga er weer f aan oke?
msn staat wel aan.
bye tot straks iedereen!
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
kga er weer f aan oke?
msn staat wel aan.
bye tot straks iedereen!
![]()
das nog ns n goed begin van de dagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goeiemorgen!
Gelijk een lekker begin! Mailserver ligt eruit sinds 9 uur gisterenavond, 25.000 mails in de que
Hehe ff allemaal met de hand doorsturen dan maar ? heb je tenminste wat te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goeiemorgen!
Gelijk een lekker begin! Mailserver ligt eruit sinds 9 uur gisterenavond, 25.000 mails in de que
25.000!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goeiemorgen!
succesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
En zoals het misschien al duidelijk was, ik ga ook aan het werk.
Tot vanmiddag
banaanse werksequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Tot vanmiddag
Dat is alleen uitgaandquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:04 schreef Vigile het volgende:
[..]
25.000!!!!!!!!!!
Zijn jullie gespecialiseerd in spam ofzo?
Succesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Tot vanmiddag
Oh ja kmiste je al, was gezellig he mensen??!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:01 schreef c0mpleX het volgende:
sorry dat ik gister niet op je je feestje kon komen IJlien, had vergadering
En je zou geen bananengrappen makenquote:
Was topquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh ja kmiste je al, was gezellig he mensen??!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zekersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:05 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh ja kmiste je al, was gezellig he mensen??!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat was ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je zou geen bananengrappen maken
Scheelt weer een avond lompe televisie, nu hoeft je moeder zaterdag niet naar die onzin te kijkenquote:
ga je hem slaan dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:06 schreef Ballicious het volgende:
Ben benieuwd of ik megter van t weekend tegen kom
Denk dat het eerder andersom isquote:
truste... zo'n toetsenbord ligt soms best lekker hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:07 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb zin om te slapen.. Ik ga ff slapen
Op je bureau?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:07 schreef Oviedeee het volgende:
Ik heb zin om te slapen.. Ik ga ff slapen
neeeeee helemaal niet, megter is lief... Wie aan megter komt, komt aan MIJ!!!! grrrrrrquote:
Tietuhhhhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
neeeeee helemaal niet, megter is lief... Wie aan megter komt, komt aan MIJ!!!! grrrrrr
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahah, erg he.. maar goed ikben weg! bye!
doeiiiiiiii en ook jijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahah, erg he.. maar goed ikben weg! bye!
best te doen, heb ik blijkbaar een aantal topics geleden ook al gedaanquote:
slapen ja ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
best te doen, heb ik blijkbaar een aantal topics geleden ook al gedaan
bij meger ten teardrop geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |