Half 7 uit bed. Niet lekker geslapenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:08 schreef Remzerrr het volgende:
Ja heerlijk Balli, moest er alleen te vroeg uitJij dan?
dude, je avatar doe die vorige..vond bem serieus waar gaaf!!quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:12 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dude, je avatar doe die vorige..vond bem serieus waar gaaf!!
Dan verander ik em weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:12 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dude, je avatar doe die vorige..vond bem serieus waar gaaf!!
we gaan een fanclub oprichtenquote:
Echt super..heb geen spierpijn..en was super..ff los op die "zak" !!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:14 schreef tha_dus het volgende:
hey Burn...was relax gister he..het kickfunnen??
dan hebbie het niet goed gedaan.. ik heb mennus spierpijn!!...vanaaf nog streetdance??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:14 schreef Burn het volgende:
[..]
Echt super..heb geen spierpijn..en was super..ff los op die "zak" !!!
moggeh!!hebben we er weer zin in?quote:
Haha..dan heb ik t juist WEL goed gedaan..had gisteren nog spierpijn van maandag aaf..en nu heb ik het eruit geslagen!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:15 schreef tha_dus het volgende:
[..]
dan hebbie het niet goed gedaan.. ik heb mennus spierpijn!!...vanaaf nog streetdance??![]()
volgende x een tempo hoger en wat meer kracht..dan krijg je wel spierpijn..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:17 schreef Burn het volgende:
[..]
Haha..dan heb ik t juist WEL goed gedaan..had gisteren nog spierpijn van maandag aaf..en nu heb ik het eruit geslagen!!!!![]()
precies..lekker op de vroege ochtend:Dquote:
juist...DAS de instelling!!!!!quote:
Heerlijk gevoel..dames om je heen..zwetende in witte kleding..die ook los gaan op de zak..JAMMIEquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:18 schreef tha_dus het volgende:
[..]
volgende x een tempo hoger en wat meer kracht..dan krijg je wel spierpijn..![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:20 schreef Burn het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel..dames om je heen..zwetende in witte kleding..die ook los gaan op de zak..JAMMIE![]()
ohja dat is waarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:21 schreef tha_dus het volgende:
100 is nog ver weg...want er zijn ook een paar NEP stagiaires die vrij zijn...
Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr..uiteraard..gaan we een poging wagen..en zijn wij met zn allen nu al lekker bezig!!!!quote:
majaquote:
pcies we gaan ons best doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:22 schreef Burn het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr..uiteraard..gaan we een poging wagen..en zijn wij met zn allen nu al lekker bezig!!!!![]()
Wat een zin voor de vroege mogguhquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:22 schreef tha_dus het volgende:
[..]
maja
Als je het doel niet kan halen..betekend dat niet, dat je er niet naar moet streven!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |