quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef tijgerwillie het volgende:
hahaha goedemorgen
(ben helemaal niet verkouden hoor)
Hahaha..tis echt een KANSLOZE foto..achjah..en lam zijn we toch altij wel op die foto`squote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:53 schreef tha_dus het volgende:
[..]
gast...HAAL die foto weg...zucht..doe dan een betere ofzo..en niet dat ik lam ben van de drank....grrr
Jaaaaaaaaaaaaaa goeiemorgen!! Hoe was t in Amsterdam?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ben ik dan![]()
Een goedemorgen allemaal.
Leuk dat ik nu al gemist word
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier ben ik dan![]()
Een goedemorgen allemaal.
Leuk dat ik nu al gemist word
klote dinge..doe het maar gewoon in 1 x goed!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:53 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van Paper pritt. Je weet wel zo'n rolding om te pritten
Is niet waarquote:
ja je ziet er niet echt op je best uit geloof ik hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:53 schreef tha_dus het volgende:
[..]
gast...HAAL die foto weg...zucht..doe dan een betere ofzo..en niet dat ik lam ben van de drank....grrr
Het was echt vreemd in Amsterdam. Hebben we het wel een keer over, voel er weinig voor om dat hier te doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa goeiemorgen!! Hoe was t in Amsterdam?
vreemd liedje dat Watskebeurt.. ja kheb nu wel radio![]()
Goeiemorgen lieverdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja je ziet er niet echt op je best uit geloof ik haha![]()
Ik zal eens gaan oefenen hoe k foto's kan posten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
ik heb ook nog wel ergens een fotootjemaar die post ik hier niet .. PHUH
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja je ziet er niet echt op je best uit geloof ik haha![]()
Succesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:55 schreef Burn het volgende:
Haha..mensen ik ga naar me stagebegeleider toe..zwaar gesprek..spreek jullie later mocht ik t overleeft hebben
Wat was er in amsterdam dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was echt vreemd in Amsterdam. Hebben we het wel een keer over, voel er weinig voor om dat hier te doen.
Maar verder ging het goed, ben echt een boel wijzer geworden
Strekte..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:55 schreef Burn het volgende:
Haha..mensen ik ga naar me stagebegeleider toe..zwaar gesprek..spreek jullie later mocht ik t overleeft hebben
eeehm vrijdag wat is er vrijdagquote:
suc6quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:55 schreef Burn het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het was echt vreemd in Amsterdam. Hebben we het wel een keer over, voel er weinig voor om dat hier te doen.
iets verkeerds 'gebruikt' ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met mijzelf gaat het prima. En met jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
is goed, you ok?
Wat gaan we vandaag allemaal doen mensen????
Ik weer lekker administreren hooray
ik ga weer ijsballen proberen te maken en contacten zoekenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
is goed, you ok?
Wat gaan we vandaag allemaal doen mensen????
Ik weer lekker administreren hooray
Hans Teeuwen: `Met zooo´n instelling BLIJF je zwakzinnig ´quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gesprek met gebruikers, maar dat zijn chronisch zieken en gehandicapten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |