Je maakt een grapje, toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Enne, kun je niet hetzelfde zeggen van de Xbox? Dat is eigenlijk ook alleen maar Halo (2)..
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zie je, veel hebben zich te veel mee laten slepen door de hype, maar als je alles weer realistisch gaat bekijken, dan ziet het er echt nog wel aardig uit hoor. We doemdenken gewoon veel te veel
.
Riddick? Halo 1/2? BiA? Doom 3? Half Life 2? Counterstrike? Rainbow Six 3 (BA)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[..]
XIII, James Bond (Nightfire), MOH....
Enne, kun je niet hetzelfde zeggen van de Xbox? Dat is eigenlijk ook alleen maar Halo (2)..
Inderdaad alleen maar shooters en racespellen op de xboxquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch?.
Naast MOH, James Bond en XIII zijn er ook games als Doom III, Riddick, Counter Strike, Unreal Chamionship 1 en 2, Unreal 2 en nog een stuk of 20 shooters.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch?.
Naast MOH, James Bond en XIII zijn er ook games als Doom III, Riddick, Counter Strike, Unreal Chamionship 1 en 2, Unreal 2 en nog een stuk of 20 shooters.
Het punt is dat je binnen bijna elk genre kunt kiezen welk type game je het meest aanspreekt. Elk genre heeft verschillende alternatieven. Alleen het RPG en platform genre hebben matige titels (zeg maar van de kwaliteit van de shooters die de NGC heeft, James Bond, MoH enzovoorts). En zelfs bij RPG's heb je nog KotOR, Jade Empire, Fable en Sudeki, naast de Baldurs Gates.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad alleen maar shooters en racespellen op de xbox
het is maar wat je leuk vind
Het is maar de vraag of die punten die op de lijst staan ook echt komen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja Tomasso, gelijk heb je. Ik koop dan ook zeker weten een Revolution, maar ik haal ook zeker weten een Ps3
.
als je dan weer realistisch doet zie jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zie je, veel hebben zich te veel mee laten slepen door de hype, maar als je alles weer realistisch gaat bekijken, dan ziet het er echt nog wel aardig uit hoor. We doemdenken gewoon veel te veel
.
Alleen voor ssbm2 al koop ik een Revoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of die punten die op de lijst staan ook echt komen...
Ik heb het over realistisch kijken naar Nintendo en de Revolution. Dit is niet voor niets de Nintendo Revolution topic...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als je dan weer realistisch doet zie je
dat
xbox360 en ps3 ook online gaan (waar de xbox al een netwerk heeft)
die waarschijnlijk net zo`n goede launchtitels gaan krijgen.
meer 3rd party support gaan krijgen
sneller zijn
eerder zullen uitkomen
en over de controller is nog niets bekend
Fable, KotOR, Jade Empire, Ninja Gaiden, Splinter Cell.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad alleen maar shooters en racespellen op de xbox
Nee hoor, er bestaat geen Mario 128, er is uberhaupt nooit sprake geweest van een Mario 128. Dat blijkt uit dat interview met Miyamoto. Ze zijn gewoon nog wat ideetjes aan het uitproberen (blijkbaar hebben ze zelf ook niet veel haast om revolution games op tijd af te krijgen).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef Steeven het volgende:
Hmz, nu ik er zo over nadenk:
- Rev. krijgt Mario 128
Ik dit geval kun je daar wel een oordeel over geven, door te kijken naar de verkoopcijfers van de Mario-spellen. Deze cijfers ken ik niet, maar volgens mij is Mario nog altijd een naam die de verkoop van een spel omhoog duwt. Ik denk dat Nintendo vanzelf zal stoppen met de stortvloed aan Mario-spellen wanneer dit niet meer het geval is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
Ik vind dat het figuur Mario wordt uitgemolken. De vraag is of de naam zolangzamerhand dat extra kan geven. Ik vind van niet, jij van wel. Verschil in smaak, volgens mij kun je daar niet over twisten
niet voor de gc en was orgineel een xbox xclusivequote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
zoveel spellen zijn dat anders niet (en splinter cell is ervoor alle consoles denkbaar)
Topspin is sowieso alleen voor de XBOX. Maar je hebt gelijk, qua tennisgames is het redelijk matig op de GC. Maar dat geld eigenlijk voor elke console. Zijn er zoveel goede tennisgames op e XBOX of PS2?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:37 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het is meer dat je wel Mario Tennis kan spelen, maar Top Spin niet.
Tiger Woods is gewoon verkrijgbaar op de GC.quote:En daar haken een hoop mensen af. Goede golf game? Geen Tiger Woods, maar Mario Golf.
Timesplitters, verschillende James Bonds, MoH, en nog een 20-tal andere shooters. Nee, qua shooters is er genoeg te vinden op de GC hoor.quote:Enzovoorts. Shooter? Alleen Metroid, geen andere franchises.
Hoezo? Ben je verplicht Mario Golf te spelen dan? Je kan gewoon Tiger Woods spelen als je dat graag wil. Maar goed, dat wist je natuurlijk niet. Ik vermoed dat jij, net als de meesten hier, een nogal verkeerd beeld hebt over de GC.quote:Met andere woorden, om bepaalde soorten spellen te spelen wordt door Nintendo Mario en zn kornuiten gewoon door je strot gedouwd.
Ik denk dat dat reuze meevalt. Nogmaals, check de verkoopcijfers.quote:Gelukkig zijn er mensen die dat leuk blijven vinden, maar ik denk eerlijk gezegd dat het merendeel van de Nintendofans het erondertussen ook wel mee heeft gehad.
alle drie de delen zijn gewoon voor de cube uitgekomen hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
niet voor de gc en was orgineel een xbox xclusive
Splinter Cell is gewoon verkrijgbaar voor de GC hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
niet voor de gc en was orgineel een xbox xclusive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |