XIII, James Bond (Nightfire), MOH....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:37 schreef Rodie83 het volgende:
Shooter? Alleen Metroid, geen andere franchises.
Als je denkt dat Killer 7 geen goede game wordt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is (nog) geen franchise. Sowieso moet nog maar gezien worden dat het uberhaupt goede games zijn.
Ziet er prima en erg leuk uit hoor. Ben ook zeker geinteresseerd. Maar ik ga niet af op een paar plaatjes. Wil eerst reviews lezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je denkt dat Killer 7 geen goede game wordt.![]()
Zie je, veel hebben zich te veel mee laten slepen door de hype, maar als je alles weer realistisch gaat bekijken, dan ziet het er echt nog wel aardig uit hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef Steeven het volgende:
Hmz, nu ik er zo over nadenk:
- Rev. gaat waarschijnlijk 150-200 dollar kosten, itt tot andere twee, die gaan 300-400 dollar kosten
- Rev. zal minder krachtig zijn dan de concurrentie
- Rev. heeft backwards-compatibility tot 20 jaar terug
- Rev. gaat online
- Rev. lanceert later
- Rev. heeft Metroid Prime 3, Super Smash Bros Online, Onbekende Franchise + 3rd party support bij launch.
- Rev. krijgt Mario 128
- Rev. krijgt bijzondere controller
Tja, en als ik dan de laatste Zelda zie, die bij velen is ondergesneeuwd door het next-gen geweld, dan weet ik toch weer waarom ik graag een Nintendo-console in huis heb. Oke, deze generatie was voor NGC-bezitters niet bezonderenswaardig, maar voor mensen als ik die ook een andere console ernaast hadden was het best te doen. Als Nintendo echt met een goedkopere next-gen console komt die het grafische geweld niet kan bijhouden, dan maakt dat mij niet zoveel uit. De Xbox 360 heeft mij tot nu toe verre van overtuigt, en grafisch al helemaal niet. De PS3 filmpjes lijken bedrog, niet ingame, en die zal niet veel verschillen van de Xbox 360. Nee mensen, zoals het er nu uitziet ga ik rustig op Zelda wachten, tegen die tijd zijn er weer nieuwe Rev. details beschikbaar en voor het grafische geweld, als dat er nog komt, koop ik wel een PS3 als ie is afgeprijsd. Dank u.
Je maakt een grapje, toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Enne, kun je niet hetzelfde zeggen van de Xbox? Dat is eigenlijk ook alleen maar Halo (2)..
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zie je, veel hebben zich te veel mee laten slepen door de hype, maar als je alles weer realistisch gaat bekijken, dan ziet het er echt nog wel aardig uit hoor. We doemdenken gewoon veel te veel
.
Riddick? Halo 1/2? BiA? Doom 3? Half Life 2? Counterstrike? Rainbow Six 3 (BA)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[..]
XIII, James Bond (Nightfire), MOH....
Enne, kun je niet hetzelfde zeggen van de Xbox? Dat is eigenlijk ook alleen maar Halo (2)..
Inderdaad alleen maar shooters en racespellen op de xboxquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch?.
Naast MOH, James Bond en XIII zijn er ook games als Doom III, Riddick, Counter Strike, Unreal Chamionship 1 en 2, Unreal 2 en nog een stuk of 20 shooters.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, toch?.
Naast MOH, James Bond en XIII zijn er ook games als Doom III, Riddick, Counter Strike, Unreal Chamionship 1 en 2, Unreal 2 en nog een stuk of 20 shooters.
Het punt is dat je binnen bijna elk genre kunt kiezen welk type game je het meest aanspreekt. Elk genre heeft verschillende alternatieven. Alleen het RPG en platform genre hebben matige titels (zeg maar van de kwaliteit van de shooters die de NGC heeft, James Bond, MoH enzovoorts). En zelfs bij RPG's heb je nog KotOR, Jade Empire, Fable en Sudeki, naast de Baldurs Gates.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad alleen maar shooters en racespellen op de xbox
het is maar wat je leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |