abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27177718
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:38 schreef nikk het volgende:

[..]

Niet liegen

Je hebt ergens nog hoop, anders zou je het plaatje niet posten.
geloven en hopen zijn twee verschillende dingen
pi_27177774
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef twi het volgende:
Jongens, het kan nog, je weet hoe 't in de film "The Game" ging. Toen niemand meer verwachtte dat 't nep was en Michael Douglas aan een zelfmoordpoging toe was, bleek het allemaal fantastisch en slim uitgedacht
En dat jij dat nou net moet zeggen
pi_27177867
quote:
IGNcube: Have Revolution development kits gone out yet?

Shigeru Miyamoto: We have not sent out development kits to developers yet. However, development kits for the Nintendo Revolution are very similar to the ones for the GameCube. So we feel that the environments are so similar that they will be able to start development very quickly upon receiving the development kits for Revolution.

IGNcube: Can you tell us when you'll send out Revolution development kits?

Shigeru Miyamoto: As far as when we're going to be sending out development kits, we don't have set schedule at this point. But I think that if you look at it, the "development kits" that a lot of other companies are sending out, are those really the ones with the latest chips? Are those the ones that have all the latest technology? It's hard to say. I don't think we're going to be that much different from other companies when they are sending out their actual finished development kits. I think we'll be able to send the development kits in a timeframe that pleases the developers. It's going to be in a time when it fits their development schedules well.
Da's best wel laat dan volgens mij o_0
pi_27177909
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het laatste wat ik over deze hype kwijt is dat het schijnt dat Nintendo.com gister een plaatje op de website had (adres was ook van nintendo.com) waar iets holografisch te zien zou zijn. Ik zal het ff opzoeken. Verder geloof ik niets meer van de hype.

EDIT:
[afbeelding]
Sorry Tommasso, dat was een plaatje van de E3, check:

Dat kunnen we dus vergeten
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:46:56 #155
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27177926
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:45 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Waarom is dat laat? De dev kits die MS heeft gestuurd zijn apples, terwijl de Xbox 360 in november/december in de winkels ligt.

RaymanNL, dat wist ik niet . Ik had alleen maar gelezen dat het van Nintendo.com kwam en meerdere gasten kwamen weer met dat plaatje .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27177943
quote:

[..]

Idd. En hij blijft toch wel ergug vaag
pi_27177983
quote:

[..]

Sjees, echt, Nintendo wilt gewoon niet dat er 3rd party developers zijn ofzo?
Ik las (vrij vertaald) ergens hierboven dat ze eigenlijk maar een select clubje hebben en als er een anderbedrijf is dat mee wilt doen, dat bedrijf maar even contact moet opnemen. De arrogantie zeg
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27178055
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waarom is dat laat? De dev kits die MS heeft gestuurd zijn apples, terwijl de Xbox 360 in november/december in de winkels ligt.

RaymanNL, dat wist ik niet . Ik had alleen maar gelezen dat het van Nintendo.com kwam en meerdere gasten kwamen weer met dat plaatje .
Ik betwijfel of ze het waar kunnen maken: 360 wereldwijd nog dit jaar releasen.
Een van de redenen dat men normaal gesproken gefaseerd released (JAP - US - EUR), is juist dat de productie en levering van de hardware zoon groot probleem is!

Zie vorige consoles en recentelijker de PSP
pi_27178109
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het zijn tenminste dev-kits en het was zelfs een beetje speelbaar op de E3
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:53:17 #160
76323 Mr.Happ-E
Happ-Wii!
pi_27178118
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sjees, echt, Nintendo wilt gewoon niet dat er 3rd party developers zijn ofzo?
Ik las (vrij vertaald) ergens hierboven dat ze eigenlijk maar een select clubje hebben en als er een anderbedrijf is dat mee wilt doen, dat bedrijf maar even contact moet opnemen. De arrogantie zeg
Dat was niet een volledig bericht. Er stond inderdaad dat ze niet teveel games wilden.

Maar er hoorde te staan dat ze niet teveel games met dezelfde characters wilden! dat is toch een heel ander verhaal
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_27178375
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Maar er hoorde te staan dat ze niet teveel games met dezelfde characters wilden! dat is toch een heel ander verhaal
Kijken ze wel eens wat ze zelf uitgeven? Briljante uitspraak van Nintendo!
Ik vind Mario zelf leuk als platformer, maar wat ze nu allemaal met die loodgieter doen is me te gek.
Maar goed, ze moeten het zelf weten, ik heb liever keus uit veel spellen, waar vast iets voor mij tussen zit, dan de zoveelste mario sportsgame
Mensen zeuren wel op EA en het uitmelken, maar Nintendo kan er op dit moment ook wat van.
Maar goed, Zelda komt er bij mij ook, dus ik ben er ook gevoelig voor
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:02:39 #162
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27178389
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:53 schreef Tain het volgende:

[..]

Het zijn tenminste dev-kits en het was zelfs een beetje speelbaar op de E3
Inderdaad. En als er nu al volop aan gewerkt wordt houdt dat in dat je rond de launch een goede line-up hebt. Hoeveel Nintendo consoles (inc handehelds) hebben we ondertussen gehad met een bagger line-up bij de introductie?

Ik hoop dat Nintendo wat zaken achterhoudt, anders is het echt een gok van ze.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_27178475
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Kijken ze wel eens wat ze zelf uitgeven? Briljante uitspraak van Nintendo!
Ik vind Mario zelf leuk als platformer, maar wat ze nu allemaal met die loodgieter doen is me te gek.
Maar goed, ze moeten het zelf weten, ik heb liever keus uit veel spellen, waar vast iets voor mij tussen zit, dan de zoveelste mario sportsgame
Mensen zeuren wel op EA en het uitmelken, maar Nintendo kan er op dit moment ook wat van.
Maar goed, Zelda komt er bij mij ook, dus ik ben er ook gevoelig voor
Ja, want Mario Sunshine is natuurlijk bijna hetzelfde als Mario Tennis dus Nintendo is bezig met uitmelken.

Er is 2 games die Nintendo aan het uitmelken is, te weten Mario Party en Pokemon. Dat zijn namelijk games die veel op elkaar lijken en slechts telken ge-update worden. Voor de rest is het hele argument van Nintendo-Mario-uitmelken een extreem achterlijke.
pi_27178522
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:02 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Inderdaad. En als er nu al volop aan gewerkt wordt houdt dat in dat je rond de launch een goede line-up hebt. Hoeveel Nintendo consoles (inc handehelds) hebben we ondertussen gehad met een bagger line-up bij de introductie?

De line-up van de PS2 was briljant wil je zeggen? Er waren 3 of 4 games. Pas na een jaar (!) was er sprake van een fatsoenlijke line-up. Launches gaan over het algemeen gepaard met matige line-ups. Dat zal bij de XBOX360 en PS3 niet anders zijn.
pi_27178589
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:02 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat hoopt iedereen natuurlijk dat er wat achtergehouden wordt, maar als de revo echt revolutionair is en de dev-kits nu pas verstuurd worden dan geef je de developers weinig tijd om echt aan iets concreets te werken. Waar ik bang voor ben is dat de line-up van de Revo gaat lijken op die van de DS: hoofdzakelijk tech-demo's die even leuk zijn om te spelen en net niet lang genoeg kunnen boeien.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27178706
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:06 schreef nikk het volgende:

[..]

De line-up van de PS2 was briljant wil je zeggen? Er waren 3 of 4 games. Pas na een jaar (!) was er sprake van een fatsoenlijke line-up. Launches gaan over het algemeen gepaard met matige line-ups. Dat zal bij de XBOX360 en PS3 niet anders zijn.
Meeste launches zijn gewoon slecht idd, na een paar maanden komen pas echt de goede spellen uit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27178754
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef nikk het volgende:

[..]

Ja, want Mario Sunshine is natuurlijk bijna hetzelfde als Mario Tennis dus Nintendo is bezig met uitmelken.

Er is 2 games die Nintendo aan het uitmelken is, te weten Mario Party en Pokemon. Dat zijn namelijk games die veel op elkaar lijken en slechts telken ge-update worden. Voor de rest is het hele argument van Nintendo-Mario-uitmelken een extreem achterlijke.
Het is een ander soort uitmelking. Het zijn meestal hele leuke games, maar ik word er wel af en toe moe van dat Mario en consorten weer zo'n prominente rol in een spel spelen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27178878
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef nikk het volgende:

[..]

uit·mel·ken (ov.ww.)
1 alles, de kleinste details uit iets, iem. halen

Waarom elke keer dat hoofd van Mario in mijn beeld? Als ik alles (sporten, dansen) met Mario wil doen, maak dan een "Sims" met Mario in de hoofdrol. Was de nieuwe soccergame slechter geweest zonder Mario? Ik denk van niet. Het spel lijkt me wel leuk, maar ik ben Mario gewoon zat aan het worden. Komt er ook nog een SSX 4: Mario down the hill?

Edit, voor de rest ben ik met je eens dat Pokemon en MParty ook extreem veel op elkaar lijken: doe 100 teveel op elkaar lijkende characters resp. wat nieuwe spelletjes erin en klaar is klara.
pi_27179023
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Het is een ander soort uitmelking. Het zijn meestal hele leuke games, maar ik word er wel af en toe moe van dat Mario en consorten weer zo'n prominente rol in een spel spelen.
Dan noem je poppetje Blario en kleur je hem blauw. Dan is het geen uitmelken meer?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:26:30 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27179091
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:42 schreef Xrenity het volgende:

[..]

En dat jij dat nou net moet zeggen
pi_27179113
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Dan noem je poppetje Blario en kleur je hem blauw. Dan is het geen uitmelken meer?
Dat hebben ze al bij Wario gedaan
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:28:03 #172
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27179142
Dat Nintendo zooo dom kan zijn...ik had het niet van ze verwacht.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27179183
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

uit·mel·ken (ov.ww.)
1 alles, de kleinste details uit iets, iem. halen
Is het verschil tussen platform-race-party-sport een 'kleinste detail'?
quote:
Waarom elke keer dat hoofd van Mario in mijn beeld? Als ik alles (sporten, dansen) met Mario wil doen, maak dan een "Sims" met Mario in de hoofdrol. Was de nieuwe soccergame slechter geweest zonder Mario? Ik denk van niet. Het spel lijkt me wel leuk, maar ik ben Mario gewoon zat aan het worden. Komt er ook nog een SSX 4: Mario down the hill?
Omdat het een bekende en populaire naam/figuur is. De kwaliteit van de spelen is vaak goed tot uitstekend en als de naam het een extra kan geven, waarom niet?
quote:
Edit, voor de rest ben ik met je eens dat Pokemon en MParty ook extreem veel op elkaar lijken: doe 100 teveel op elkaar lijkende characters resp. wat nieuwe spelletjes erin en klaar is klara.
Wat voegen de verschillende characters toe? Is het dan geen uitmelken meer?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:37:13 #174
76323 Mr.Happ-E
Happ-Wii!
pi_27179451
Wie hoopt er eigenlijk stiekem dat er vandaag toch nog wat komt van de Revo?

Ik wil het hopen maar het lukt me niet. Ik zie wel wat er gaat gebeuren.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_27179477
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Is het verschil tussen platform-race-party-sport een 'kleinste detail'?
[..]

Omdat het een bekende en populaire naam/figuur is. De kwaliteit van de spelen is vaak goed tot uitstekend en als de naam het een extra kan geven, waarom niet?
[..]

Wat voegen de verschillende characters toe? Is het dan geen uitmelken meer?
De massa moet die troep gewoon niet, dat het jou na 300 verschillende Mario delen nog niet gaat vervelen boeit verder weinig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')