abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 08:27:38 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27174760
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 08:21 schreef Tomasso het volgende:
Tja, officieel is om 9 uur hier pas 19 april afgelopen in LA .

Toch doet het artikel van IGN mij wel weer een beetje hoop geven dat het een prachtapparaat is en wordt...
Ik snap ook niet helemaal dat mensen Nintendo gaan afschrijven omdat ze nog niets laten zien...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 20 mei 2005 @ 08:34:05 #127
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27174815
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik snap ook niet helemaal dat mensen Nintendo gaan afschrijven omdat ze nog niets laten zien...
Zo bedoelde ik het niet..

Wat ik wel kan begrijpen is dat mensen (waaronder ik) het liefst meer hadden willen zien van de Revolution, tegen beter weten in eigenlijk. Dat is er niet van gekomen.
quote:
Gisteren doken er al geruchten op dat de Xbox 360-spelcomputers op de beursvloer zouden draaien op Apple G5 computers maar nu blijkt het Revolution prototype dat we zagen op de persconferentie ook niet te zijn wat het is.

Volgens de geruchten zou Nintendo tot op het laatste moment gesleuteld hebben aan het 'plastic doosje' omdat ze tot de E3 nog niet iets heel concreets hadden. Perrin Kaplan, de woordvoerdster van Nintendo, deed de geruchten (uiteraard) af als onzin. Volgens haar wilde Shigeru Miyamoto alleen dat de coating op de prototypes er goed uitzag.

Verder blijkt dat het prototype maar een globale afspiegeling is van het uiteindelijke product. Kaplan zei dat er nog wat zaken worden aangepast en tevens dat het apparaatje nog iets kleiner uitvalt als hij eenmaal in de winkels ligt. - Jeffrey Visser
Bron is InsideGamer.nl

Ik zou nog iets meer subjectiever zijn

Na het MP3 filmpje is er nog een filmpje voor de Revo:
Klik. Deze zal verschijnen op alle 3 de next gen consoles...

[ Bericht 24% gewijzigd door Tomasso op 20-05-2005 09:31:41 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:02:27 #128
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_27175233
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 08:34 schreef Tomasso het volgende:
[...] nu blijkt het Revolution prototype dat we zagen op de persconferentie ook niet te zijn wat het is.
Verder blijkt dat het prototype maar een globale afspiegeling is van het uiteindelijke product. Kaplan zei dat er nog wat zaken worden aangepast en tevens dat het apparaatje nog iets kleiner uitvalt als hij eenmaal in de winkels ligt. - Jeffrey Visser
Ja gut, dat was een van de eerste dingen die Iwata op de persconferentie van dinsdag zei. Snelle jongens bij InsideGamer.
pi_27175491
ik ben toch wel teleurgesteld in wat ze hebben laten zien. Maar ik hoop dat ze toch wel wat geleerd hebben van hun fouten en dat ze toch wel een raar staaltje marketing bezitten om beter dan ons (het overgehypede publiek) te weten wat het beste is voor hun console.

ik wacht af.. geduldig.. de hype is over.
pi_27176073
Als games echt (rond de) 90 euro worden laat ik die next-gen apparaten allemaal wel links liggen, komop die spellen zijn nu al onwijs duur. Ik verwacht dan ook wel een massale boycot.
pi_27176209
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 08:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is meer dat er veel mensen teleurgesteld zijn omdat er niks is laten zien, als je ziet hoe hoog de verwachtingen waren dan vind ik de 'afschrijving' een logische conclusie. Veel mensen hebben nu het gevoel genept te zijn en door een paar kleine dingetjes te laten zien wordt dat gevoel niet weggenomen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:58:45 #132
76323 Mr.Happ-E
Happ-Wii!
pi_27176531
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:48 schreef Tain het volgende:

[..]

Het is meer dat er veel mensen teleurgesteld zijn omdat er niks is laten zien, als je ziet hoe hoog de verwachtingen waren dan vind ik de 'afschrijving' een logische conclusie. Veel mensen hebben nu het gevoel genept te zijn en door een paar kleine dingetjes te laten zien wordt dat gevoel niet weggenomen.
Ja maar, die verwachtingen zijn wel helemaal gehyped en al die mensen deden daar vrolijk aan mee. En dat ze dan vervolgens kwaad worden omdat er toch niets was vind ik dan weer onterecht. Ik deed zelf ook mee aan de hype maar ben nu niet kwaad of teleurgesteld.. integendeel, ik kijk vrolijk uit naar de tijd dat we wel wat meer krijgen te zien.

Viva la revolution!
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_27176763
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Ja maar, die verwachtingen zijn wel helemaal gehyped en al die mensen deden daar vrolijk aan mee. En dat ze dan vervolgens kwaad worden omdat er toch niets was vind ik dan weer onterecht. Ik deed zelf ook mee aan de hype maar ben nu niet kwaad of teleurgesteld.. integendeel, ik kijk vrolijk uit naar de tijd dat we wel wat meer krijgen te zien.

Viva la revolution!
Veel mensen hebben zoiets van ze hebben nog weinig tot niets of ze zijn geschrokken van MS en Sony, anders hadden ze op zn minst wel IETS laten zien. En ik kan ze daar geen ongelijk in geven.

Bovendien was dit gewoon een flop en een grote teleurstelling. Hype of niet, je verwacht gewoon dat je wat te weten komt over de Revolution en wat footage van games etc. Maar er is, behalve het uiterlijk van het ding en een klein beetje specs, echt helemaal niets over bekend gemaakt.

Lijkt me dan zelfs als Nintendo fan moeilijk om enthousiast te blijven. Bovendien doet Nintendo vrolijk mee aan de hype door alle geruchten niet tegen te spreken en niet in de laatste plaats de naam van hun console, Revolution.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:11:23 #134
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27176887
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:25 schreef Twizla het volgende:

[..]

Omg wat een teleurstelling , gelukkig maakt dat nieuws van de xbox360 het een beetje goed
Demo Xbox 360 blijkt Apple computer
Du'h, dumbass.
De console zit nog in de alpha-fase. Daar kan je nooit op gamen. .
-
pi_27176939
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Viva la revolution!
pi_27177040
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

Veel mensen hebben zoiets van ze hebben nog weinig tot niets of ze zijn geschrokken van MS en Sony, anders hadden ze op zn minst wel IETS laten zien. En ik kan ze daar geen ongelijk in geven.

Bovendien was dit gewoon een flop en een grote teleurstelling. Hype of niet, je verwacht gewoon dat je wat te weten komt over de Revolution en wat footage van games etc. Maar er is, behalve het uiterlijk van het ding en een klein beetje specs, echt helemaal niets over bekend gemaakt.

Lijkt me dan zelfs als Nintendo fan moeilijk om enthousiast te blijven. Bovendien doet Nintendo vrolijk mee aan de hype door alle geruchten niet tegen te spreken en niet in de laatste plaats de naam van hun console, Revolution.
Nintendo had gewoon eerder moeten ingrijpen om deze flop tegen te gaan.
Built for Speed
pi_27177063
Kwam er echt iets van de revo gisteravond in het RTL nieuws?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_27177198
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
Neuh, gewoon kort artikel over de E3 beurs in het algemeen.
pi_27177227
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Du'h, dumbass.
De console zit nog in de alpha-fase. Daar kan je nooit op gamen. .
Nu nog alpha fase als dat ding over een kleine 4 maanden met miljoenen in de winkels moeten gaan liggen??
pi_27177271
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
Weinig, de naam van Nintendo werd een paar keer genoemd. Sowieso was er bijna niets te zien. Wel lieten ze opvallend vaak het logo van de XBOX zien en was zelfs een XBOX controller te zien.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:29:23 #141
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27177382
Jongens, het kan nog, je weet hoe 't in de film "The Game" ging. Toen niemand meer verwachtte dat 't nep was en Michael Douglas aan een zelfmoordpoging toe was, bleek het allemaal fantastisch en slim uitgedacht
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:30:10 #142
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27177415
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nu nog alpha fase als dat ding over een kleine 4 maanden met miljoenen in de winkels moeten gaan liggen??
6 maanden. Ja, dat kan best, als het definitieve ontwerp nog niet 100% vast staat.
pi_27177445
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:29 schreef twi het volgende:
Jongens, het kan nog, je weet hoe 't in de film "The Game" ging. Toen niemand meer verwachtte dat 't nep was en Michael Douglas aan een zelfmoordpoging toe was, bleek het allemaal fantastisch en slim uitgedacht
Mja misschien
In die countdown @ nintendo.com hadden ze het ook over vrijdag.. Mgoed, we zullen wel zien. Maar nu reken ik echt nergens meer op (wat misschien ook wel 'Part of the game' is..)
quote:
A team of presenters was coming in today to reveal the holographic technology that we have in works for the gamecube. Reggie, by mistake, took one of the developers names. Total chaos ensued. We are working non stop. Shangri la. Megaton. Eyes. Right Brain. 19. 12pm. 5pm. Tomorrow? E3 isn't over yet.
Weer een postje op Clickthebackbutton
pi_27177464
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef twi het volgende:

[..]

6 maanden. Ja, dat kan best, als het definitieve ontwerp nog niet 100% vast staat.
We zitten in juli en dat ding moet rond november in de winkels komen, dat is 4/5 maanden.. Maargoed als de productie nog helemaal moet starten en het ontwerp pas in alpha fase zit vraag ik me toch af of ze dat wel gaan redden. We shall see...
pi_27177502
Flikker op. Ik heb het helemaal gehad met geruchten en speculaties. Ik twijfel nu nog zelfs of Nintendo eigenlijk wel bestaat.
pi_27177504
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:32 schreef RaymanNL het volgende:
Dit word de revolutionair controller van de Revolution:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ding is dus vol gegapt van het Beste Idee van Nederland.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_27177547
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:25 schreef nikk het volgende:

[..]

Weinig, de naam van Nintendo werd een paar keer genoemd. Sowieso was er bijna niets te zien. Wel lieten ze opvallend vaak het logo van de XBOX zien en was zelfs een XBOX controller te zien.
kUT, Ze hebben het ook niet op de site gepost, de video daarvan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:35:44 #148
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27177577
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:31 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Mja misschien
In die countdown @ nintendo.com hadden ze het ook over vrijdag.. Mgoed, we zullen wel zien. Maar nu reken ik echt nergens meer op (wat misschien ook wel 'Part of the game' is..)
[..]

Weer een postje op Clickthebackbutton
Het laatste wat ik over deze hype kwijt is dat het schijnt dat Nintendo.com gister een plaatje op de website had (adres was ook van nintendo.com) waar iets holografisch te zien zou zijn. Ik zal het ff opzoeken. Verder geloof ik niets meer van de hype.

EDIT:
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27177634
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het laatste wat ik over deze hype kwijt is dat het schijnt dat Nintendo.com gister een plaatje op de website had (adres was ook van nintendo.com) waar iets holografisch te zien zou zijn. Ik zal het ff opzoeken. Verder geloof ik niets meer van de hype.
Mja heb hem ook gezien. Vreemd.
We zullen vandaag/vannacht wel zien of er nog echt iets komt. Laatste dag van de E3, ben benieuwd.
pi_27177658
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Niet liegen

Je hebt ergens nog hoop, anders zou je het plaatje niet posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')