mquote:
vquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:00 schreef erodome het volgende:
Ik wil er ook op, alleen dan om iets wat ik echt gedaan heb
mquote:
m - weet niet of dit een aanmelding is ?quote:
m - dit lijkt een aanmelding ?quote:
vquote:
vquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:03 schreef melismay het volgende:
Ik wil ook :')
m - alsnog het lijstje :')quote:Op maandag 16 mei 2005 14:03 schreef coz het volgende:
komt er ook een mooi lijstje van mensen in de wachtrij ?
ik wil er wel in .... minder dubbelzinnig bedoelt ..maar daar komt het wel op neer :')
mquote:Op maandag 16 mei 2005 14:11 schreef cerror het volgende:
Is dit een topic der bevordering van de inteelt op fok!?
Count me in.
mquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:29 schreef Roellio het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd. Wie meldt zich aan?
Fok!ker, m, 22, eigen woonruimte in onze mooie hoofdstad, beroerd gevoel voor humor en overmatig obsessief luierend gedrag, zeker i.c.m. rosé en vondelpark. :')
vquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Sanne het volgende:
Fokster (oldbie) zoekt andere oldbie om samen naar Doe Maar te luisteren
vquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:57 schreef Jane het volgende:
[
Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef coz het volgende
wil je er ook bij ...op het lijstje dus ?
]
Oh, ik zie nu je vraag pas.
Kom je vrouwen tekort? Zet me er dan maar op hoor.
ik was vergeten te quoten, my bad dat je het niet snel zagquote:
Het neuken en de zeepjes hebben niks met elkaar te maken, Arcee.quote:Arcee schreef:
Je nodigt 'r uit in een neuktopic en ik maar denken dat 't een onschuldige zeepjesmeeting was.
* Arcee meldt zich aan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef Sanne het volgende:
Fokster (oldbie) zoekt andere oldbie om samen naar Doe Maar te luisteren
quote:
ik ga niet de boedieboe lijst checken ... maar hij moet er dus uit ?quote:
quote:
Na 3 pogingen dan eindelijk gepost.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:31 schreef Jane het volgende:
Het neuken en de zeepjes hebben niks met elkaar te maken, Arcee.
quote:
Yepquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef coz het volgende:
Doe Maar luisteren is ok![]()
[..]
ik ga niet de boedieboe lijst checken ... maar hij moet er dus uit ?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:43 schreef nixxx het volgende:get a room... oldbies
... ouwe mensen die sex hebben .. *ril*
Ik spreek jou nog 1979-dude...quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:43 schreef nixxx het volgende:
ouwe mensen die sex hebben
doe es hapquote:
En, had-ie een bekend gezicht?quote:
*pac man*quote:
Okay, okay, ik ben Ron Brandsteder, nou en?!??quote:
Nou Djellie, wij kennen elkaar in persoon dus een foto sturen lijkt me niet nodig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef gelly het volgende:
Nu ben ik ook wel nieuwschierig ......
*pak man* ... heb je een voorraadje in de kast staan ofzoquote:
Nou, dan mag je wel een keer gaan nadenken over een nieuwe carrière.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:46 schreef Xenomaniac het volgende:
Okay, okay, ik ben Ron Brandsteder, nou en?!??
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou Djellie, wij kennen elkaar in persoon dus een foto sturen lijkt me niet nodig.
Goed zo, nu ga jij ook ongemakkelijk slapen.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Goed zo, nu ga jij ook ongemakkelijk slapen.
Ik zit in de ziektewet Arcee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:48 schreef Arcee het volgende:
Nou, dan mag je wel een keer gaan nadenken over een nieuwe carrière.
En dus...?quote:
Dit trek ik gemakkelijk tot mijn zestigste, dus is er van enige carrière is geen sprake meer, Einstein.quote:
Nope, was het ook niet van plan nee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:32 schreef Sanne het volgende:
Er wordt niet geneukt op de Lush meeting.
That's a promise.
pssst ... fok heeft een fotoboek gedeeltequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:13 schreef Aventura het volgende:
Oja, foto's kunnen naar aventura@fok.nl.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:16 schreef coz het volgende:
[..]
pssst ... fok heeft een fotoboek gedeelte
bovenaan de pagina staat zo'n selectieding aan de rechterkant die klik je aan en selecteer je Fok!fotoboek
of je gaat direct hier heen http://fotoboek.fok.nl/
Als lurkers toegelaten zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:23 schreef coz het volgende:
ah ...
wil je een vergelijkbaar topic als [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [2] maken maar dan
[m/v] [boe's neuklijstje] sexy en gewaagd
Somsquote:
Oh, ik zie nu je vraag pas.quote:
Ja. Ga maar vast in de rij staan... Boe komt zo...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Krijg je dan ook automatisch iemand aangewezen waarmee je het moet doen dan?
ik was vergeten te quoten, my bad dat je het niet snel zagquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu je vraag pas.
Kom je vrouwen tekort? Zet me er dan maar op hoor.
boe ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:04 schreef Rhoona het volgende:
Neuklijstje...?
Kan Boe zo goed neuken dan...?
Kan het je wat schelen dan, Sandertje?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Krijg je dan ook automatisch iemand aangewezen waarmee je het moet doen dan?
Jane, het was jouw beurt vanavond he?quote:
Zet er dan bij mij ook ff bij dat ik vrouw ben. Straks vergissen mensen zich nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef coz het volgende:
ik was vergeten te quoten, my bad dat je het niet snel zag
Ehhh, beurt met wie bedoel je, Sanne?quote:
die iemand aangewezen kreeg he?quote:
Jeetje.... ik krijg het nog druk.quote:
Heb je uberhaupt nog voorkeur, of zeg je nou nee, doe er maar een.quote:
Ja, hoor.quote:
Jane.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef Rhoona het volgende:
Ik snap er nix van hoor... Ga ook echt niet lezen of zo.... Zet me maar op het lijstje, ik hoor er graag bij
K.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef Rhoona het volgende:
Ik snap er nix van hoor... Ga ook echt niet lezen of zo.... Zet me maar op het lijstje, ik hoor er graag bij
quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Zet er dan bij mij ook ff bij dat ik vrouw ben. Straks vergissen mensen zich nog.
morgen leef je je helemaal uit!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:39 schreef Jane het volgende:
MUUS!
Oh enne Sanne... voor vanavond zeg ik maar af. Ben bang dat ik al slaap voordat mijn lover in spé (wie het dan ook moge zijn) hier kan zijn. Morgen weer een dag (en nacht).
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:35 schreef Rhoona het volgende:
----------quote:
---------quote:Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)
You've got mail, Arcee.quote:
Met boe is dat vast wel te regelenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:33 schreef MaRySe het volgende:
Ik dus.
Tim is altijd wel in voor wat actie.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Tim is altijd wel in voor wat actie.
Geloof ik.
Wat bedoel jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:55 schreef coz het volgende:
[..]
met dat erbij lijkt het bijna geen backfindreply![]()
Is dit een aanmelding?quote:
Het kon natuurlijk ook een ordinaire tvp zijnquote:
Zit wat in natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kon natuurlijk ook een ordinaire tvp zijn
Vandaar mijn vraag.quote:
alleen op ? niet onder ?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef MUUS het volgende:
Hallo, we hebben het hier nu wel over neuken en alleen over neuken he! Geen zeepjespraat of oldiepraat..
Kijk, een on-topic voorbeeld: MUUS wil JohnnyFootballhero doppen. Als voorbeeld he!.
Ik vroeg me al af waar je bleef in dit topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:13 schreef Sandertje21 het volgende:
T valt gelijk dood sinds ik me heb aangemeld.
Weet Mirage dat wel?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
Overzichie wil Muus zwepen, en meenemen naar mirage's bed !
quote:
mquote:
meer dan 100000 users, en ik ben degene die verwacht wordt.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef in dit topic..
neuken ?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:31 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Waar blijft BHFH dan...
Heb nog steeds niet geneukt
Met MIJJJJJJ??!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik wil nog op het lijstje met:
MUUS
Rhoona
Maryse
De onbaatzuchtige beffer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef Rhoona het volgende:
Goh wat aardigggggggg
Gekke Bekken/Orken-fototopic .... wil je dan nog steeds met MaRySe?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik wil nog op het lijstje met:
MUUS
Rhoona
Maryse
Eindelijk weer eens een goede Suske & Wiske.quote:
Jebediejebediequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF beneden je stand
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gekke Bekken/Orken-fototopic .... wil je dan nog steeds met MaRySe?![]()
Dokter Kip toch.quote:
Wat?quote:
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.quote:
Wolkers editie doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.![]()
Lang leve de boeketreeks![]()
... en met zijn warmte kwam hij in haar en maakt een siddering des genots bij haar los...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.![]()
Lang leve de boeketreeks![]()
Jij weet het antwoord op die vraag al lang..quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
Dokter K! Welke Foksters heb je allemaal gehad? Ik ga ze allemaal af en wat beters voor hun geld bieden![]()
dan zo'n boeketreeksje
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen dok-fetish heur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
... en met zijn warmte kwam hij in haar en maakt een siddering des genots bij haar los...
Overigens wat hebben sommige vrouwen met een dok-fetish? Vaak word ik na de seks dr. K genoemd
Dat doet SHE ook altijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb geen dok-fetish heur.. Ik vind het gewoon leuk om je Kip of Dokter Kip te noemen.
Wat is je vaargeul toch weer goed uitgebaggerd?quote:Je moest eens weten wat er tegen een vrouw die een kind heeft gekregen wordt gezegd tijdens/na de sex..
Ik weet ze niet allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord op die vraag al lang..![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat is je vaargeul toch weer goed uitgebaggerd?![]()
je overschat me, ik ben niet zo'n stud.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet ze niet allemaalof ik overschat je
Mensen die dat zeggen zijn de grootste zwijnen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:50 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
je overschat me, ik ben niet zo'n stud.![]()
Aarsneukvarken is het juiste woord.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen zijn de grootste zwijnen...
ik ben niet zo'n stud
Nooit meer, Tuur, NOOIT MEER!! Neuken willen ze, NEUKEN! ALLEMAAL! Jij, ik, wij ALLEMAAL!quote:
Als dat zo is sterft de mensheid uitquote:
Ah dan was ik toch even in de war.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Aarsneukvarken is het juiste woord.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nooit meer, Tuur, NOOIT MEER!! Neuken willen ze, NEUKEN! ALLEMAAL! Jij, ik, wij ALLEMAAL!
Zo, ik had even zin in een dramapost.
Leuk dat je dit in ieder topic plaatst, maar daar is een forum voor. Het heet R&Pquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF beneden je stand
MUUS is geil, Dr.K doe je werkquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nooit meer, Tuur, NOOIT MEER!! Neuken willen ze, NEUKEN! ALLEMAAL! Jij, ik, wij ALLEMAAL!
Zo, ik had even zin in een dramapost.
als je een tijdje geen seks hebt kan zoiets gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik gefrustreerd was
MUUS SM meesteres.quote:
Dat week ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:36 schreef Diovarus het volgende:
[..]
als je een tijdje geen seks hebt kan zoiets gebeuren
Ik zeg niets.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:00 schreef PrivateRiann het volgende:
HeatWave en MissBliss
Doe eens wel!quote:
Zullen wij het doen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zoiets ja. En nu antwoord ik (weer):
Ja. Ik voel me zo alleenstaand..
Alleen die is er niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Pridemeid had jou daar heel makkelijk bij kunnen helpen
Nee, "handelingen die al dan niet gelukt kunnen leiden tot een orgasme" Dus wel iets meer dan zoenen, maar DE daad hoeft niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
Dit is het SC topic he..
Even een vraagje.. Het hoeft niet persee neuken te zijn,
of wel ?
We kunnen ook volstaan met het ouderwetse handwerkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
Dit is het SC topic he..
Even een vraagje.. Het hoeft niet persee neuken te zijn,
of wel ?
Okeyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, "handelingen die al dan niet gelukt kunnen leiden tot een orgasme" Dus wel iets meer dan zoenen, maar DE daad hoeft niet.
Namen moeten we hebben!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Okey
Aangezien een aantal van mijn vrienden zich geregistreerd hebben
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja misschien later. Anders sta ik er meteen zo vaak op
we zullen al onze kasthomo's op de hoogte stellen van je aanmeldingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:35 schreef bighit het volgende:
bij deze de aanmelding van bighit. M 23jr allemaal onder het mom van: er moet meer geneukt worden in nederland!!!![]()
![]()
Zoveel massa heb je toch niet nodig?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee. geen massale in ieder geval.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |