Jebediejebediequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF beneden je stand
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gekke Bekken/Orken-fototopic .... wil je dan nog steeds met MaRySe?![]()
Dokter Kip toch.quote:
Wat?quote:
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.quote:
Wolkers editie doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.![]()
Lang leve de boeketreeks![]()
... en met zijn warmte kwam hij in haar en maakt een siddering des genots bij haar los...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.![]()
Lang leve de boeketreeks![]()
Jij weet het antwoord op die vraag al lang..quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
Dokter K! Welke Foksters heb je allemaal gehad? Ik ga ze allemaal af en wat beters voor hun geld bieden![]()
dan zo'n boeketreeksje
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen dok-fetish heur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
... en met zijn warmte kwam hij in haar en maakt een siddering des genots bij haar los...
Overigens wat hebben sommige vrouwen met een dok-fetish? Vaak word ik na de seks dr. K genoemd
Dat doet SHE ook altijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb geen dok-fetish heur.. Ik vind het gewoon leuk om je Kip of Dokter Kip te noemen.
Wat is je vaargeul toch weer goed uitgebaggerd?quote:Je moest eens weten wat er tegen een vrouw die een kind heeft gekregen wordt gezegd tijdens/na de sex..
Ik weet ze niet allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord op die vraag al lang..![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat is je vaargeul toch weer goed uitgebaggerd?![]()
je overschat me, ik ben niet zo'n stud.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet ze niet allemaalof ik overschat je
Mensen die dat zeggen zijn de grootste zwijnen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:50 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
je overschat me, ik ben niet zo'n stud.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |