alleen op ? niet onder ?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:11 schreef MUUS het volgende:
Hallo, we hebben het hier nu wel over neuken en alleen over neuken he! Geen zeepjespraat of oldiepraat..
Kijk, een on-topic voorbeeld: MUUS wil JohnnyFootballhero doppen. Als voorbeeld he!.
Ik vroeg me al af waar je bleef in dit topic.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:13 schreef Sandertje21 het volgende:
T valt gelijk dood sinds ik me heb aangemeld.
Weet Mirage dat wel?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
Overzichie wil Muus zwepen, en meenemen naar mirage's bed !
quote:
mquote:
meer dan 100000 users, en ik ben degene die verwacht wordt.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef in dit topic..
neuken ?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:31 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Waar blijft BHFH dan...
Heb nog steeds niet geneukt
Met MIJJJJJJ??!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik wil nog op het lijstje met:
MUUS
Rhoona
Maryse
De onbaatzuchtige beffer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef Rhoona het volgende:
Goh wat aardigggggggg
Gekke Bekken/Orken-fototopic .... wil je dan nog steeds met MaRySe?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik wil nog op het lijstje met:
MUUS
Rhoona
Maryse
Eindelijk weer eens een goede Suske & Wiske.quote:
Jebediejebediequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF beneden je stand
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Gekke Bekken/Orken-fototopic .... wil je dan nog steeds met MaRySe?![]()
Dokter Kip toch.quote:
Wat?quote:
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.quote:
Wolkers editie doenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.![]()
Lang leve de boeketreeks![]()
... en met zijn warmte kwam hij in haar en maakt een siddering des genots bij haar los...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Absoluut! Altijd leuk om een doktersromannetje te spelen met dokter Kip.![]()
Lang leve de boeketreeks![]()
Jij weet het antwoord op die vraag al lang..quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef Tranceptor het volgende:
Dokter K! Welke Foksters heb je allemaal gehad? Ik ga ze allemaal af en wat beters voor hun geld bieden![]()
dan zo'n boeketreeksje
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen dok-fetish heur.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
... en met zijn warmte kwam hij in haar en maakt een siddering des genots bij haar los...
Overigens wat hebben sommige vrouwen met een dok-fetish? Vaak word ik na de seks dr. K genoemd
Dat doet SHE ook altijd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb geen dok-fetish heur.. Ik vind het gewoon leuk om je Kip of Dokter Kip te noemen.
Wat is je vaargeul toch weer goed uitgebaggerd?quote:Je moest eens weten wat er tegen een vrouw die een kind heeft gekregen wordt gezegd tijdens/na de sex..
Ik weet ze niet allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:46 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord op die vraag al lang..![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat is je vaargeul toch weer goed uitgebaggerd?![]()
je overschat me, ik ben niet zo'n stud.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weet ze niet allemaalof ik overschat je
Mensen die dat zeggen zijn de grootste zwijnen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:50 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
je overschat me, ik ben niet zo'n stud.![]()
Aarsneukvarken is het juiste woord.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen zijn de grootste zwijnen...
ik ben niet zo'n stud
Nooit meer, Tuur, NOOIT MEER!! Neuken willen ze, NEUKEN! ALLEMAAL! Jij, ik, wij ALLEMAAL!quote:
Als dat zo is sterft de mensheid uitquote:
Ah dan was ik toch even in de war.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Aarsneukvarken is het juiste woord.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nooit meer, Tuur, NOOIT MEER!! Neuken willen ze, NEUKEN! ALLEMAAL! Jij, ik, wij ALLEMAAL!
Zo, ik had even zin in een dramapost.
Leuk dat je dit in ieder topic plaatst, maar daar is een forum voor. Het heet R&Pquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF beneden je stand
MUUS is geil, Dr.K doe je werkquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nooit meer, Tuur, NOOIT MEER!! Neuken willen ze, NEUKEN! ALLEMAAL! Jij, ik, wij ALLEMAAL!
Zo, ik had even zin in een dramapost.
als je een tijdje geen seks hebt kan zoiets gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik gefrustreerd was
MUUS SM meesteres.quote:
Dat week ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:36 schreef Diovarus het volgende:
[..]
als je een tijdje geen seks hebt kan zoiets gebeuren
Ik zeg niets.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:00 schreef PrivateRiann het volgende:
HeatWave en MissBliss
Doe eens wel!quote:
Zullen wij het doen dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zoiets ja. En nu antwoord ik (weer):
Ja. Ik voel me zo alleenstaand..
Alleen die is er niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:05 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Pridemeid had jou daar heel makkelijk bij kunnen helpen
Nee, "handelingen die al dan niet gelukt kunnen leiden tot een orgasme" Dus wel iets meer dan zoenen, maar DE daad hoeft niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
Dit is het SC topic he..
Even een vraagje.. Het hoeft niet persee neuken te zijn,
of wel ?
We kunnen ook volstaan met het ouderwetse handwerkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
Dit is het SC topic he..
Even een vraagje.. Het hoeft niet persee neuken te zijn,
of wel ?
Okeyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, "handelingen die al dan niet gelukt kunnen leiden tot een orgasme" Dus wel iets meer dan zoenen, maar DE daad hoeft niet.
Namen moeten we hebben!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:32 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Okey
Aangezien een aantal van mijn vrienden zich geregistreerd hebben
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja misschien later. Anders sta ik er meteen zo vaak op
we zullen al onze kasthomo's op de hoogte stellen van je aanmeldingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:35 schreef bighit het volgende:
bij deze de aanmelding van bighit. M 23jr allemaal onder het mom van: er moet meer geneukt worden in nederland!!!![]()
![]()
Zoveel massa heb je toch niet nodig?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee. geen massale in ieder geval.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |