Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
De 'natuurlijk' was voor mij?
Ok, want vrouwmens wil natuurlijk mail op twee PC's. En dan straks zeuren als ze twee incomplete mailboxen heeftquote:
Klik Advanced:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je kan ook gewoon instellen dattie de mail op der server moet laten staan neem ik aan?
Zo iets als iPhoto?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:21 schreef nietzman het volgende:
Imagewell is trouwens een enorm snel en simpel programmaatje om snel je afbeeldingen mee op het web te pleuren.
de miniquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:21 schreef MaRySe het volgende:
Welke mooie lieve leuke apple ga ik aanschaffen voor niet heul veul geld?
Miniquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de mini
de rest is heul veul geld.
Nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:22 schreef MaRySe het volgende:
Zo iets als iPhoto?
Want dat is me een partij traag !
Ah. Okey.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee.
Je sleurt er een foto op, kan simpel de schaal en compressie aanpassen, en ramt op send.
Imagewell pleurt de foto op je webspace en copieert automagisch de url op je klembord.
Sim-pel!
Ojaquote:
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
OjaIk zat al aan de iPod te denken
!!
Kan ik daar wel de sims op spelen? Internetten, Photoshoppen ?
Ik moet er natuurlijk wel op vooruit gaan
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb mijn mac alleen voor internet, school, werk en mijn verzameling MaRySefoto's.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb geen Mac om op te gamen.
Ik heb het gewoon te druk met die foto's van je.quote:
Zo'n kast heb ik op de zaak staan, voor wat test gerommel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:47 schreef Willaaam het volgende:
MaRySe kan een eMac kopen!
Kan spelletjes en dvd's branden en is...... het minst mooi van alle appels.
Maar wel 1000 euro met alles erbij!
http://www.apple.com/nl/emac/
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo'n kast heb ik op de zaak staan, voor wat test gerommel.
En het GELUID dat er uit die speakertjes komt alsie opstart
Dat ding is 1 grote subwoofer
de kleinste van de ubergrote schermen kost al meer dan ¤ 800,-quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]Ik wil niet zo een allesch in 1.. Wil namelijk een übergroot scherm
Hoeft niet perse van apple..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
de kleinste van de ubergrote schermen kost al meer dan ¤ 800,-
Jou mag ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]Ik wil niet zo een allesch in 1.. Wil namelijk een übergroot scherm
Die zijn ook van adere fabrikanten dan Apple ernstig duurquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dusch. Anders heb ik alleen een scherm
23" scherm!!!
O balen.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die zijn ook van adere fabrikanten dan Apple ernstig duur
Heulemaal niet! Alleen mail vind ik een kut programmaquote:Op zondag 22 mei 2005 02:34 schreef sooty het volgende:
MaRySe is blijkbaar wel populair hier.
Hopelijk raken we hier niet vertwijfeld: MaRySe is, hoewel ze al sinds 1987 een Mac bedient naar eigen zeggen, een dommerik als het op Mac-gebied aangaat.
Klopt, is al een hele oude bug in Camino. In het reageer venster van Fok staan al die geanimeerde smilies, en daar kan Camino dus nog steeds niet tegen. Je kunt als het goed is ergens in de preferences het animeren van GIFjes op once zetten, dan is het goed, maar dan zie je dus alle animated-gifjes maar één keer, daarna staan ze stil.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ik heb zojuist camino gedownload, en die is net even wat 'macceriger' dan firefox...
Maar in het reageer venster van fok doettie raar.
hij doet ongeveer een seconde over een letter op het beeld zetten. In de quickreply doet hij het wel goed.
Firefox reageert prima. Meer mensen hier last van?
hmz, dan gebruik ik wel firefoxquote:Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef Jalu het volgende:
[..]
Klopt, is al een hele oude bug in Camino. In het reageer venster van Fok staan al die geanimeerde smilies, en daar kan Camino dus nog steeds niet tegen. Je kunt als het goed is ergens in de preferences het animeren van GIFjes op once zetten, dan is het goed, maar dan zie je dus alle animated-gifjes maar één keer, daarna staan ze stil.
Je zei 'ik'.quote:
de laptop staat beneden, dus wel lekker makkelijk om te surfen wanneer Saskia niet op bed ligt.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je zei 'ik'.. Heb je hem al van ET ingepikt?
.
Wat mis je trouwens in Safari? Sinds Safari 2 heb ik eigenlijk weinig reden om nog bij FireFox te blijven, en ik gebruik dus nu Safari als primaire browser. Het enige wat ik nog mis zijn de extensions van FireFox, maar op http://pimpmysafari.com/ staan ook zat uitbreidingsmogelijkheden voor Safari.
Versie 2?quote:
De versie welke in Tiger zit. Vind 'm nog steeds traag renderen en hij heeft nog wat problemen met sommige pagina'squote:Op zondag 22 mei 2005 16:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Versie 2?
Die oude Safari was inderdaad niet zo vlot, maar Safari 2 vliegt hier.
Ja continuequote:Op zondag 22 mei 2005 18:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je fast user switching al eens gebruikt? Dat ziet er echt zooo cool uit
Hmz, apache zit al standaard meegebakken in tiger, maar PHP en mysql gaat niet meevallen zie ik alquote:Op maandag 23 mei 2005 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is een goede PHP editor voor Mac?
En bestaat er ook een Apache/MySQL/PHP combo (freeware) voor Mac?
http://www.codingmonkeys.de/subethaeditquote:Op maandag 23 mei 2005 12:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is een goede PHP editor voor Mac?
Apache en php zit ingebouwd, je hoeft dus alleen nog MySQL te downloaden. Met Google zo te vinden.quote:En bestaat er ook een Apache/MySQL/PHP combo (freeware) voor Mac?
Macs zijn inderdaad nogal waardevast.quote:Zit trouwens ff op www.tweedehandsmac.nl te kijken... Die gasten vragen bijna de nieuwprijs voor een systeem van een jaar oud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |