Als je iBook nog binnen de garantie valt, heb je daar ook garantie op. Die scharnieren is een probleem waar ik wel vaker van gehoord heb, volgens mij kunnen ze vrij gemakkelijk wat "losser" gemaakt hebben, en eventueel een beetje gesmeerd worden. De constructie is wel zo stevig dat ik eigenlijk nog nooit heb gehoord van echt gebroken scharnieren bij een iBook, maar toch lijkt het me wel iets om even aandacht aan te besteden...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:43 schreef nietzman het volgende:
Same here.
Al wil ik binnenkort (In de vakantie, ik kan m'n bookje nu niet missen.) Apple nog wel even bellen om te vragen of ik ook garantie heb op mijn scherm. De schanieren kraken namelijk heel erg als ik mijn bookje open en dicht doe..
Klopt, gebruik het hier ook al een half jaar. Ik zou er echt niet meer zonder kunnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Sidetrack is goehoed!!!
eindelijk scrollen met de touchpad EN.... rechtermuisknop
Heb je 'm ook geregistreerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Klopt, gebruik het hier ook al een half jaar. Ik zou er echt niet meer zonder kunnen.
Vreemd hoor. Hier werkt WPA-PSK uitstekend op de Mac. Wel even het juiste algoritme selecteren (indien mogelijk): Niet AES maar TKIP.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef TheMarco het volgende:
Extra uitleg:
Met WEP 128bit werkt de mac en de PC's krijgen geen IP.
Met WPA-PSK werken de PC's en de mac niet.
*trekt haren uit zijn kop*
Gebruik eens WEP 128bit en maak het wachtwoord precies 13 tekens langquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef TheMarco het volgende:
Extra uitleg:
Met WEP 128bit werkt de mac en de PC's krijgen geen IP.
Met WPA-PSK werken de PC's en de mac niet.
*trekt haren uit zijn kop*
Heb je een laptop, en zit je per ongeluk op het touchpad of de knop daaronder?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. als ik typ verspringt mijn cursor steeds naar een plek een paar regels hoger en dan zomaar midden tussen andere tekst die ik al heb getypt..
Ik ben me er niet van bewust dat ik andere toetsen aanraak het gebeurt ook niet alleen bij spaties oid, maar ook gewoon midden in een woord..
zou het toch een toets-combi zijn die ik (onbewust zachtjes) aanraak? Iemand enig idee welke combi dat dan zou moeten zijn (dan kan ik daar op letten..)
Ik weet niet of iBooks die functie ook hebben, maar je zou 'ignore trackpad while typing' aan kunnen zetten, dan weet je het zeker. En anders: misschien ctrl + pijltjes-toetsen? Dat had ik de eerste paar weken of zo, dat ik met ctrl-rechts naar het vorige woord wilde gaan en per ongeluk aan het begin van de regel uit kwam. Tegenwoordig heb ik dat andersom als ik op een windows pc zitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:49 schreef E.T. het volgende:
idd, een iBook, maar ik raak het touchpad niet aan en de knop eronder ook niet (daar let ik al zo veel mogelijk op)
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106250quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef TheMarco het volgende:
Degenen die tips hadden alvast bedankt. Ik ga er dit weekend eens mee rotzooien.
Zou nl. graag hebben dat het werkt want dan kan ik die airport verkopen omdat ie in feite overcompleet is nu.
Ik gebruik gewoon mail. Ben er erg tevreden mee. Zeker na de update van Tiger.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
welke mail client heeft bij de maccers de voorkeur? gewoon 'mail' of toch thunderbird of....
Hoi. Ik heb al sinds '87 een Apple.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mail. Ben er erg tevreden mee. Zeker na de update van Tiger.
Entourage. Onderdeerl van Office for Mac. (Jawel, van Microsoft).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
welke mail client heeft bij de maccers de voorkeur? gewoon 'mail' of toch thunderbird of....
je kan ook gewoon instellen dattie de mail op der server moet laten staan neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mail. Ben er erg tevreden mee. Zeker na de update van Tiger.
Ik heb ooit deze gehad (naja, mijn vader).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:12 schreef MaRySe het volgende:
Hoi. Ik heb al sinds '87 een Apple.
Ik roeleer
Geen idee...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
je kan ook gewoon instellen dattie de mail op der server moet laten staan neem ik aan?
Woei. Voor iemand die al zolang een mac gebruikt, heb je niet veel geleerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb al sinds '87 een Apple.
Ik roeleer
Snap alleen niet hoe je dat email gedoe in moet stellen
Ja euh. De rest ken ik wel. Maar dat is gewoon een kutprogramma.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:16 schreef sooty het volgende:
[..]
Woei. Voor iemand die al zolang een mac gebruikt, heb je niet veel geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |