Dat begrijp ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:15 schreef Jalu het volgende:
een Mac is gewoon niet vatbaar voor Win32/x86 virussen.
Ja geen enkel probleem, inderdaad go, connect to server, browse, wachtwoordje, klaar.quote:Al gelukt? Zelf gebruik ik altijd in de Finder het menu Go -> Connect to server -> en dan typ ik smb://servernaam/sharenaam. Werkt eigenlijk altijd en lekker snel.
Een Xerox Phaser 550 op een wlan printerserver.quote:Voor wat printers betreft hoop ik dat je geen heel obscuur geval heb, ik krijg mijn HP PSC1210 niet meer aan de praat sinds die aan mijn Windows bak hangt.Geen goede driver te vinden, HP staat erop dat ik een uitgebreid printing-system nodig heb om vanaf mijn Mac dat ding te kunnen gebruiken en dat printing-system werkt alleen maar als de printer via USB aan de Mac hangt.
Naar mijn weten zijn er nog steeds 0 known viruses voor MacOS X. Voor OS9 en lager zijn er een stuk of 50 in totaal maar dat mag ook geen naam hebben. Onder OSX is een virusscanner in ieder geval volstrekt overbodig afgezien van dat je misschien graag email attachments wilt scannen voordat je ze doorstuurt aan je PC gebruikende medemens.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zat even aan specifieke apple virussen te denken, maar zolang er geen mail of andere obscure software draait is dat sowieso niet het geval EN is de virus dreiging op Mac sowieso minimaal natuurlijk.
Hoe stel je je WEPkey in?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef TheMarco het volgende:
Extra uitleg:
Met WEP 128bit werkt de mac en de PC's krijgen geen IP.
Met WPA-PSK werken de PC's en de mac niet.
*trekt haren uit zijn kop*
De url waar je meer info kunt vinden ( https://depot.info.apple.com/batteryexchange/index.html?lang=nl ) werkt nu wel. Kheb net de accu van m'n iBook gecheckt en gelukkig heeft 'ie niet een serienummer wat in het rijtje pastquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Apple haalt weer batterijen terug van G4 notebooks.
Jammer dat de website met meer info van Apple niet werkt
Wat een tering spul, kapotte batterijen, krakende scharnieren, het lijkt dell welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:43 schreef nietzman het volgende:
Same here.
Al wil ik binnenkort (In de vakantie, ik kan m'n bookje nu niet missen.) Apple nog wel even bellen om te vragen of ik ook garantie heb op mijn scherm. De schanieren kraken namelijk heel erg als ik mijn bookje open en dicht doe..
Als je iBook nog binnen de garantie valt, heb je daar ook garantie op. Die scharnieren is een probleem waar ik wel vaker van gehoord heb, volgens mij kunnen ze vrij gemakkelijk wat "losser" gemaakt hebben, en eventueel een beetje gesmeerd worden. De constructie is wel zo stevig dat ik eigenlijk nog nooit heb gehoord van echt gebroken scharnieren bij een iBook, maar toch lijkt het me wel iets om even aandacht aan te besteden...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:43 schreef nietzman het volgende:
Same here.
Al wil ik binnenkort (In de vakantie, ik kan m'n bookje nu niet missen.) Apple nog wel even bellen om te vragen of ik ook garantie heb op mijn scherm. De schanieren kraken namelijk heel erg als ik mijn bookje open en dicht doe..
Klopt, gebruik het hier ook al een half jaar. Ik zou er echt niet meer zonder kunnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Sidetrack is goehoed!!!
eindelijk scrollen met de touchpad EN.... rechtermuisknop
Heb je 'm ook geregistreerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Klopt, gebruik het hier ook al een half jaar. Ik zou er echt niet meer zonder kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |