Bestanden selecteren>ctrl+click>slideshow.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
-hoe kan ik in hemelsnaam mn pics als een slideshow bekijken in finder/pictures??
Heb je wel een legale WC-III? Want de officiele legale versie staat op een hybride Mac/PC-CD-ROM disk.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:51 schreef IJsmuts het volgende:
ok, ik heb net sinds 2 dagen een ibook en ben lekker aant prutsen. 2 vraagjes waar ik nu ff niet uitkom (en geen zin meer heb om nog langer te zoeken)
-hoe kan ik in hemelsnaam mn pics als een slideshow bekijken in finder/pictures??
-hoe kan ik in hemelsnaam warcraft III aan de praat krijgen?? heb de cd erin gedaan, icoon staat ook op desktop, maar ik kan hem niet installeren? zie alleen wat .exe files en .mpq files staan en die laatste opentíe met een text proggie ofzo?? iemand tips??
merci
zeker, net gehaald bij de MM voor 24,95!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:26 schreef Jalu het volgende:
[..]
Heb je wel een legale WC-III? Want de officiele legale versie staat op een hybride Mac/PC-CD-ROM disk.
Dan denk ik dat je de Windows-disk opent ipv de Mac-disk. Als je een Mac/Windows hybride CD-ROM in je Mac stopt, krijg je 2 icoontjes van deze CD-ROM op je desktop te zien. De ene bevat het Windows-gedeelte en de ander het Mac-gedeelte. Die laatste moet je natuurlijk hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zeker, net gehaald bij de MM voor 24,95!
Ja. Het is je misschien al wel opgevallen dat je iBook maar 1 "muistoets" heeft bij het touchpad. Dat is de linkermuisknop. Als je de rechtermuisknop in wil drukken, moet je ctrl ingedrukt houden terwijl je hierop klikt.quote:
thanks, is duidelijk. slideshow gaat hier via de drawer!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. Het is je misschien al wel opgevallen dat je iBook maar 1 "muistoets" heeft bij het touchpad. Dat is de linkermuisknop. Als je de rechtermuisknop in wil drukken, moet je ctrl ingedrukt houden terwijl je hierop klikt.
het zou kunnen dat ik het windows gedeelte open, alleen laatíe maar 1 icoontje zien als ik de cd erin prop. en hij laat dan het volgende zien:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je de Windows-disk opent ipv de Mac-disk. Als je een Mac/Windows hybride CD-ROM in je Mac stopt, krijg je 2 icoontjes van deze CD-ROM op je desktop te zien. De ene bevat het Windows-gedeelte en de ander het Mac-gedeelte. Die laatste moet je natuurlijk hebben.
In finder, View -> show view options , en dan een vinkje zetten bij "show icon preview"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:11 schreef IJsmuts het volgende:
en weer wat, hoe kan ik mn pics als tumbs zien, ipv icoontjes zodat ik ze snel kan bekijken en wegtiefen?
Ja, ik vind PowerBooks sowieso nogal overpriced. Tzijn mooie dingen hoor, daar niet van, maar ik vind dat het prijsverschil tussen PowerBooks en iBooks te groot is voor de meerwaarde ervan.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef whoops het volgende:
Voor de goedkoopste PowerBook met een hogere resolutie betaal je meteen weer 1989 Euro...
Daar ben ik het wel mee eens... Als er nou een G5 in gezeten had was het een ander verhaal geweest...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik vind PowerBooks sowieso nogal overpriced. Tzijn mooie dingen hoor, daar niet van, maar ik vind dat het prijsverschil tussen PowerBooks en iBooks te groot is voor de meerwaarde ervan.
waar voor heb je dat nodig als ik vragen mag?quote:Op maandag 30 mei 2005 15:42 schreef Fokkedop het volgende:
weet iemand waar de temporary internet files zitten op de mac?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |