Bovendien léést hij situaties, op basis van zijn ervaring en spelinzicht. Wij hebben niet de ervaren koppeling Cocu-Van Bommel-Vogel, dáár verliezen we het vooralsnog. Dergelijke spelers rúiken het bloed, of voelen wanneer ze juist een pas op de plaats moeten maken. Davids heeft dat ook. Het verleden tussen mij en Edgar? Dat zou daar volledig los van moeten staan.''quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe JaWi, maak je nou niet blij met een dooie mus man![]()
De laatste 4 regels van het door jou geposte interview met Blind zeggen mij genoeg.![]()
Het gaat je een kratje Hertog Jan kosten, ga die maar vast kopen straks
Correctie; laatste 2quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Bovendien léést hij situaties, op basis van zijn ervaring en spelinzicht. Wij hebben niet de ervaren koppeling Cocu-Van Bommel-Vogel, dáár verliezen we het vooralsnog. Dergelijke spelers rúiken het bloed, of voelen wanneer ze juist een pas op de plaats moeten maken. Davids heeft dat ook. Het verleden tussen mij en Edgar? Dat zou daar volledig los van moeten staan.''
Klopt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:22 schreef JaWi het volgende:
Is maar net hoe de journalist het neerzet.
Teveel. Salaris zal hij toch wel moeten inleveren. Zijn precieze salaris weet ik niet, maar hij schijnt everton voor 120.000 per week af te hebben gewezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt.
Wat verdient Davids nu eigenlijk bij Inter?
Haha, Euro of Pond?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Teveel. Salaris zal hij toch wel moeten inleveren. Zijn precieze salaris weet ik niet, maar hij schijnt everton voor 120.000 per week af te hebben gewezen.
En dat is zooooooo jammer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha, Euro of Pond?
Maar ik vrees toch voor ajax als andere clubs er lucht van krijgen dat Davids voor weinig of niks weg mag bij Inter ze het af moeten leggen.
En dan mag ajax nog altijd bij Edgar in het hart zitten, maar als andere clubs flink met ¤¤¤ of £££ gaan zwaaien vrees ik toch dat ie (nog) niet voor ajax kiest.
Misschien toch wel na de laatste competitiewedstrijd. Maar ik zou het niet precies weten, ik onderhandel niet mee ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat het bekend gemaakt gaat worden?
Dat lijkt me (ook gezien de andere keuzes van Edje) niet meer dan logisch, maar misschien overdrijven we wel de positieve invloed van Davids.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha, Euro of Pond?
Maar ik vrees toch voor ajax als andere clubs er lucht van krijgen dat Davids voor weinig of niks weg mag bij Inter ze het af moeten leggen.
En dan mag ajax nog altijd bij Edgar in het hart zitten, maar als andere clubs flink met ¤¤¤ of £££ gaan zwaaien vrees ik toch dat ie (nog) niet voor ajax kiest.
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 02:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb jij mijn post uit het vorige topique gelezen?
Overigens zit ik ook vol ideeen iets te schrijven over die mooie lente van 10 jaar geleden, dus wie weet vloeit er ook nog iets uit mijn pen/keyboard...
Kan weleens een goede zet zijn, ik ben niet overtuigd van de huidige meerwaarde voor ajax als hij in de verdediging staat, maar Anastaiou schijnt ook belangrijk te zijn voor Ajax (zoals van hooydonk voor Oranje) en die speelt ook vrijwel nooit.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:47 schreef Houniet het volgende:
F.de Boer staat open voor een terugkeer naar Ajax. De voormalig Ajacied vertelt dat vrijdagavond in het Ajax Journaal aan Maarten Bax op de regionale zender RTV Noord-Holland. De geruchtenmachine maakt overuren deze dagen. Nadat zondag bekend werd dat Danny Blind deze week een gesprek zou hebben met Edgar Davids, is nu De Boer aan de beurt...
Woensdag maakte RTV Noord-Holland bekend dat Frank de Boer en Ajax in gesprek zouden zijn over een mogelijke terugkeer van de oud-Ajacied. De verdediger, nu spelend in Quatar, zou dan speler/coach worden. De Grootebroeker zou hoofdtrainer Danny Blind gaan assisteren en tevens inzetbaar zijn als speler. Vrijdagavond onthult Maarten Bax van RTV Noord-Holland dat er meer speelt bij Frank de Boer.
En Ajax heeft in 2015 10 cups met de grote oren in de kast staan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:53 schreef Vom het volgende:
En dan halen we Kluivert ook terug voor een prikkie niks want z'n contract bij newcastle wordt naar alle waarschijnlijkheid niet verlengd![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En Ajax heeft in 2015 10 cups met de grote oren in de kast staan...![]()
Kan ik weer m'n broek verschonenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En Ajax heeft in 2015 10 cups met de grote oren in de kast staan...![]()
ho is, leg uitquote:
Ja, je moet natuurlijk wel reeel zijn, de HCE is een lachertje, niet voor niets vertrekken spelers op zeer jonge leeftijd naar het buitenland.quote:
Én bepaalde spelersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:03 schreef Elgigante het volgende:
In deze tijd van geld, macht en aanzien is clubliefde alleen nog in de harten van supporters te vinden.
Cocu.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Noem er eens een die zijn club boven de aanlokking van geld/ambitie stelt..
Cocu, Davids, Bosveld en van hooijdonk waren al 'binnen' natuurlijk.quote:
Ja, een jaarsalaris van 3 miljoen euro 20 jaar lang is ook niet niks he.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:20 schreef Vom het volgende:
Maldini, jongens hoe kunnen jullie die nou vergeten
Vandaar dat je nu even niet op zijn naam kan komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:17 schreef JeroenV het volgende:
Wat dacht je van Litmanen?
Bij Fiorentina zat er volgens mij ook een, die altijd is gebleven, ook toen het slecht ging.
Maar toch, dat was het mooiste voorbeeld denkbaar! In de zomer van 2002 nog actief op het WK in Japan en Zuid-Korea, maar daarna weer gewoon melden bij Fiorentina, om Serie C1B te gaan spelen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu even niet op zijn naam kan komen
Di Livio!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Mja, ik haal hem altijd door de war met nog een.. Weet t niet precies hoe die heet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Di Canio?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mja, ik haal hem altijd door de war met nog een.. Weet t niet precies hoe die heet.
Inderdaad, kippenvel bij dat doelpunt van Kluivertquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
Op eurosport de herhaling van Ajax Milan
1-0
Kippenvel
quote:Vrijdag 20 mei - HA: Vijf miljoen nodig voor transfer V/d Vaart
(Verslaggever SV, Amsterdam, 13.21u GMT+01.00, HA)
In tegenstelling tot de Nederlandse media die vandaag publiceerden dat Ajax zeven miljoen euro moet kosten, is het volgens het Duitse Hamburger Abendblatt nog steeds vijf miljoen euro dat Ajax vraagt voor de 22-jarige Heemskerker.
Volgens Hamburger SV's sportschef Dietmar Beiersdorfer is dat nog steeds veel geld voor de Noord-Duitse voetbalclub. 'Dat is niet zo simpel voor ons, het is een groot bedrag voor onze vereniging. Die jongen wil zelf graag naar HSV, dan is het aan ons en Ajax om daar uit te komen', zegt de sportchef in het dagblad.
Hij vervolgt: 'Als we eruit komen dan is hij volgend seizoen 'de nummer 10' van HSV, zo niet, dan is het jammer'.
En wat doen die portugezen bij Standard?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Sergio Conceicao is ook naar standaard luik gegaan, en Nuno Gomes komt mischien ook. En die komen niet voor het geld of voor de competitie, maar gewoon voor het gevoel.
hehe te laat..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef JeroenV het volgende:
Even opgezocht, het was Di Livio.
Zit jij in Vlissingen?quote:
Weet ik niet, volgens mij had Preud'Homme hem geloktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En wat doen die portugezen bij Standard?
Wat is hun binding met de club?
Heb zo m'n bronnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Weet ik niet, volgens mij had Preud'Homme hem gelokt
en da_Sandman ja hoe weet je dat?
quote:
*Nog even David zegt en zich dan weer op de mooiste club van de wereld richtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:13 schreef Erwtensoep het volgende:
ik woon in Hoogerheide maar ik zit op Vlissingen op school, hoe heet die huisgenoot dan?
Wat is tegenwoordig nog een Ajax-waardige speler als je in Charisteas een verlosser ziet en hem als bestuur nog immer de hand boven het hoofd houdt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Aha (kakkerlak) David hehe
Weet iemand trouwens iets over Chamakh, is dat een Ajax-waardige speler of niet?
quote:Vrijdag 20 mei - HA: Vijf miljoen nodig voor transfer V/d Vaart
(Verslaggever SV, Amsterdam, 13.21u GMT+01.00, HA)
In tegenstelling tot de Nederlandse media die vandaag publiceerden dat Ajax zeven miljoen euro moet kosten
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:02 schreef SoA-Holic het volgende:
Hatem Trabelsi blijft nog een jaar
Hatem Trabelsi blijft nog een seizoen bij Ajax. Vorig jaar wilde de verdediger nog vertrekken naar Arsenal, maar toen liet Ajax hem niet gaan.
Hierna speelde de Tunesiër een aantal maanden niet vanwege dit arbeidsconflict. Uiteindelijk werkte Trabelsi een ijzersterk seizoen af.
Het is nog niet duidelijk of Trabelsi een verbeterde aanbieding van Ajax heeft gekregen of dat hij zijn oorspronkelijke contract uitdient.
Bron: AT5 teletekst
Keerzijde van de medaille helaas...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:07 schreef VoreG het volgende:
Erg mooi!
Maar houdt dit in dat hij volgend jaar gratis weg mag?
Johnny naar centrum dan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:06 schreef Nashje het volgende:
Dat is heel goed nieuws. Iets minder goed nieuws voor Johnny denk ik.
Misschien heeft hij wel een langere verbintenis getekend, maar dat denk ik niet. Ach, dat is dan jammer, maar ik wil Trabelsi nog wel een jaar bij ons zien spelen. Dat geld is hij echt wel waard. De enige speler die eigenlijk altijd constant en goed speeltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Keerzijde van de medaille helaas...
Hetzelfde als met van Bommel denk ik, voor Hatem lijkt me dit de beste (financieel zeker) optie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:11 schreef SoA-Holic het volgende:
maar als er in de zomer 'gewoon' een topclub op de stoep staat is Hatem vertrokken hoor, vrees ik.
haha,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:11 schreef JeroenV het volgende:
Maar wie zegt dat als op 30 augusus MIlan, Man Utd of Barcelona aan de deur klopt Hatem nog steeds blijft? Niks is zeker voordat de deadline is verstreken, zie vorig jaar.
Damn, SoA-Holic, al de tweede keer dat je me met dezelfde reactie voor bent..
Hij heeft zich niet voldoende in de kijker gespeeld om nu naar een topclub te gaan denk ik (althans die zijn niet bereid hem weg te kopen) en dan lijkt me een contract uitdienen (vrij normaal in de werkelijke wereld) dat een jaar duurt geen slechte optie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dubbel gevoel oke... Maar hij bewijst wel iets met deze stap...
Of hij kan gewoon nergens anders heen...
En zijn voetbalkwaliteiten staan buiten kijf, dat zeker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt me dat dat binnen de ajax-gelederen de geldende gedachte zal zijn,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Laten we op dit moment maar gewoon blij zijn dat een verdediger met zijn kwaliteiten nog een jaar voor ons wil spelen
Ik denk dat hij gewoon kost wat kost naar een Europese topclub wil na dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien wel naar die topclub in eindhoven de gaikste , guus wou 'm toch hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon kost wat kost naar een Europese topclub wil na dit seizoen.
En de kans is groter als hij na volgend seizoen gratis kan vertrekken. (+ hij strijkt flink wat tekengeld op)
Ga jij je vriendin ff lekker een SoA bezorgen knulquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Misschien wel naar die topclub in eindhoven de gaikste , guus wou 'm toch hebben![]()
inderdaad. kunnen we wel gebruiken....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Laten we op dit moment maar gewoon blij zijn dat een verdediger met zijn kwaliteiten nog een jaar voor ons wil spelen
Zou leuk zijn, kost ie ons helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Misschien wel naar die topclub in eindhoven de gaikste , guus wou 'm toch hebben![]()
Di Livio zat daarvoor bij Juventus en heeft oa van Ajax gewonnen in de finale, hij was dus ook allang binnen toen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef JeroenV het volgende:
Even opgezocht, het was Di Livio.
Dat klopt, maar hij on net als zijn teammaats weldegelijk overstappen naar een serie A club en daar voor de prijzen mee doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Di Livio zat daarvoor bij Juventus en heeft oa van Ajax gewonnen in de finale, hij was dus ook allang binnen toen.
Di Canio.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Noem er eens een die zijn club boven de aanlokking van geld/ambitie stelt..
Want?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef fayakill het volgende:
en die mensen hier met een "dubbel" gevoel...ga eens in een hoekje staan huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |