Tja kan aan mij liggen maar die jedi gasten zijn wel ernstig naief. Al die dingen die palpa doet etc. Niet erg subtiel. Ik zou zonder force al ruiken dat die slecht is.quote:
Tevens was dit ook duidelijk zodat de yedi dooku moesten vermoorden. Voornamelijk dat anakin dit moet doen (heeft er misschien ook een hand in gehad in het gevecht vandaar dat je niet per definite kan zeggen dat anakin zeker moet winnen)quote:
6 films x 2 uur per film = ruim 12 uur Star Wars kijken .. ach ja volstrekt normaalquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef Rekkie het volgende:
En wat is daar raar aan?
Behalve dat jij het waarschijnlijk niet doet?
om zijn angst te overwinnen.. om iemand te verliezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik snap nog steeds niet waarom hij zo snel overstapte naar de andere kant...
Omdat de dark-side vertelde Padmé te kunnen redden en de light-side alleen maar zei dat hij afstand moest nemen van dat wat hij bang was kwijt te raken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik snap nog steeds niet waarom hij zo snel overstapte naar de andere kant...
Volgens mij is een zekere naivité ook een onderdeel van de standaard Jedi opvoeding, dus die list zien aankomen zou maar zo eens lastig geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:11 schreef Christine het volgende:
Ja ik snap wel waarķm hij overstapte, dat was overduidelijk. Maar hij had ook in zijn opvoeding geleerd dat de dark side van the force verkeerd is, en hij had natuurlijk prima kunnen zien dat het een list zou zijn van Darth Sidious.
ik denk dat wanneer je éénmaal de eerste stap hebt gedaan, de rest heel makkelijk volgt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:11 schreef L-X het volgende:
Maar om van iemand te redden naar complete kinderklasjes uit te moorden zit toch wel een heel groot verschil. Iets wat ik niet in mijn verstand kan overbruggen.
Nergens staat gemeld dat het in 1 keer gebeurt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
6 films x 2 uur per film = ruim 12 uur Star Wars kijken .. ach ja volstrekt normaal
Dat leek mij ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hij spreekt toch in Revenge of the Sith over een Sith-lord die zichzelf kon genezen? En die vermoord werd door z'n apprentice? Iets zegt me dat Palpatine juist die apprentice was, en daarna samen met Anakin ook achter dat geheim wilde komen.
Hij wist dat Anakin achter hem aan ging en wilde een gevecht tussen hem en Dooku uitlokken waarin Anakin zijn woede de loop liet (aldus geschiedde)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef TrumpingPimp het volgende:
MAar die keizer had zichzelf dus ook expres laten ontvoeren? Waarom dan?
Sorry kon het niet latenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Darth_Vader2005 het volgende:
Ga eindelijk na het weekend ook naar dit 3e deel.
Hoelang is eigenlijk Darth Vader te zien in dit 3e deel ??
Dacht ergens gelezen te hebben dat je hem maar 10 minuten in de gehele film te zien krijgt ??
Is dit ook zo ?
Dat had ik ook wel een beetje eerlijk gezegd, maar het was eigenlijk ook gewoon een trieste film...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:40 schreef L-X het volgende:
"I'm not the jedi I should be"![]()
Ik vind dat echt een zielig stukje. Voor de rest enorm genoten gister alleen had toch een beetje gevoel van medelijden met Anakin en begrijp eerlijk gezegd niet helemaal waar dit vandaan komt.
Ik ben geneigd om ook Hayden's bedenkelijke prestatie te wijten aan de dialoog en de fascinatie van Lucas met blue screen (wat toch een beetje een onnatuurlijke vorm van acteren is voor veel acteurs). In bijvoorbeeld Life as a house was hij wel uitstekend in vorm en niet gehinderd door een "visie".quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
Haydn Christensen is een acteur die in ONM nog geen rol zou krijgen als het om acteertalent gaat, de talenten van de overige acteurs gaan volledig de mist in door de tragisch slechte dialoog die zij voorgeschoteld krijgen. Ja het is leuk om het verhaal rond te zien komen maar allemachtig wat een drama is het soms om naar te kijken en dan bedoel ik dat niet in een positieve manier.
Je ziet ook geen enkele 'chemistry' tussen de acteurs, Ford, Hamill en Fisher hadden dat wel en ook die hadden soms dialogen waar je tenen van krom trokken maar ook een persoonlijkheid om zoals Ford tegen Lucas te zeggen "George, you can write this crap, but you cannot say it!".quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef Litpho het volgende:
Ik ben geneigd om ook Hayden's bedenkelijke prestatie te wijten aan de dialoog en de fascinatie van Lucas met blue screen (wat toch een beetje een onnatuurlijke vorm van acteren is voor veel acteurs). In bijvoorbeeld Life as a house was hij wel uitstekend in vorm en niet gehinderd door een "visie".
Ik kan me daarentegen ook voorstellen dat ruim twintig jaar Star Wars adulatie ervoor heeft gezorgd dat George steeds minder adviezen is gaan aannemen. Voeg daar aan toe dat bijv. Christensen en Portman met Lucas' successen zijn opgegroeid (itt Ford, Hamill en Fisher) en ik kan me voorstellen dat die drempel nu wel iets hoger ligt. Daarnaast leende de oorspronkelijke films zich meer voor improvisatie (zie de klassieke: I love you - I know wisselwerking tussen Ford en Fisher) terwijl hier op een heleboel punten de setting wat stijfjes is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:39 schreef Tijger_m het volgende:
Je ziet ook geen enkele 'chemistry' tussen de acteurs, Ford, Hamill en Fisher hadden dat wel en ook die hadden soms dialogen waar je tenen van krom trokken maar ook een persoonlijkheid om zoals Ford tegen Lucas te zeggen "George, you can write this crap, but you cannot say it!".
Dat zat ik tijdens de film ook nog te denken... als acteur heb je toch ook een stel hersens, en kan je toch ook zeggen dat het op die manier niet overkomt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je ziet ook geen enkele 'chemistry' tussen de acteurs, Ford, Hamill en Fisher hadden dat wel en ook die hadden soms dialogen waar je tenen van krom trokken maar ook een persoonlijkheid om zoals Ford tegen Lucas te zeggen "George, you can write this crap, but you cannot say it!".
"I want more ..."quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:40 schreef L-X het volgende:
"I'm not the jedi I should be"
Ja dat is hij in principe ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zat ik tijdens de film ook nog te denken... als acteur heb je toch ook een stel hersens, en kan je toch ook zeggen dat het op die manier niet overkomt?
Nathalie Portman vond ik echt tegenvallen in dit deel, en die Anakin keek de hele tijd depressief
Ja Ik ook, dat heb ik zoiezo een beetje in de sw reeks, dat maakt het voor mij persoonlijk ook zo heel erg geweldigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:19 schreef marchien het volgende:
Ik zie helemaal niet wanneer ze blue-screen gebruiken.
Ik zie ook niet veel van de special effects.
Ik zit gewoon helemaal in de film en besef op dat moment niet eens dat Coruscant niet bestaat.
Ik heb zo'n mooi leven
Gevondenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Ja dat is hij in principe ookvandaar dat hij zo steeds keek
![]()
Het enige wat wel is dat natalie en hayden dialogen minder waren aangezien hij bijna alleen zegt dat ze mooi is.. ik bedoel welke vrouw vind dat alleen genoeg om haar te behagen..
(ps. als je er een vind meld het me.. te makkelijk gewoon)
In de oude delen ging ik ook helemaal op, maar het overmatige gebruik van CGI in de nieuwe delen zorgt ervoor dat ik er nu niet op in kan gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Ja Ik ook, dat heb ik zoiezo een beetje in de sw reeks, dat maakt het voor mij persoonlijk ook zo heel erg geweldig![]()
Kijk mensen die over de CGI zeuren ja die zitten dan net niet goed in de film...
zoals je al zei zo heb je een mooi leven![]()
Ja OK, maar ik denk dat de meesten mensen Darth Vader toch zien als de man in het zwarte pak.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef Young_David het volgende:
[..]
"I want more ..."
Darth Vader is wel langer dan 10 minuten te zien. Tenzij je het zwarte pak met bijbehorend masker bedoeld. Darth Vader is namenlijk al in beeld op het moment dat Anakin voor de darkside kiest.
Meer bewegende details in elk beeld omdat we het kunnen, niet omdat het ook maar in de verste verte iets te maken heeft met het maken van een betere film.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:26 schreef Sloggi het volgende:
In de oude delen ging ik ook helemaal op, maar het overmatige gebruik van CGI in de nieuwe delen zorgt ervoor dat ik er nu niet op in kan gaan
Ik weet niet eens wat CGI is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:23 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Ja Ik ook, dat heb ik zoiezo een beetje in de sw reeks, dat maakt het voor mij persoonlijk ook zo heel erg geweldig![]()
Kijk mensen die over de CGI zeuren ja die zitten dan net niet goed in de film...
zoals je al zei zo heb je een mooi leven![]()
Inderdaad. Ik had tijdens het kijken van de film een beetje het idee dat ik aan het kijken was naar een 2 uur durende reclame van IL&Mquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer bewegende details in elk beeld omdat we het kunnen, niet omdat het ook maar in de verste verte iets te maken heeft met het maken van een betere film.
Die maakte ook een heeeel irritant geluidquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:28 schreef marchien het volgende:
Het enige irritante aan dat hagedisbeest van obi-wan vond ik dat hij zo steigerde, dat schiet toch niet op
Force Connection.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:28 schreef marchien het volgende:
[..]
Snapt iemand trouwens waarom Leia toch nog herinneringen heeft aan haar echte moeder?
Dat slungelig bungelende hartje van 'm vond ik dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:30 schreef Sloggi het volgende:
En die Grievous ook, om te janken zo debiel![]()
En die 4 lightsables dan??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat slungelig bungelende hartje van 'm vond ik dan wel weer grappig
In het begin nog niet toch? Toen hij die droom nog niet had gehad...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef blue-102 het volgende:
Ja dat is hij in principe ookvandaar dat hij zo steeds keek
![]()
Volgens de Jedi-code, en daar heeft Yoda het ook over, mag een jedi niet iets dermate liefhebben zodat hij alles opzij kan zetten om diegene te redden. Het is dus verboden om relaties aan te gaan. Overigens is dat in de nieuwe jedi-order (van Luke Skywalker) niet het geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Christine het volgende:
Waarom moest het trouwens geheim blijven dat hij getrouwd was met Padmé? En dachten ze dat het niet op zou vallen dat ze wel samenwoonden en dat zij zwanger was...???
Pauze?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toen begon ik de vermoeden dat ik de verkeerde zaal in was gestapt na de pauze
En hij blijft er stiekem slapen ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Anakin woont ook niet samen met Padme, hij woont in de tempel. Maar is daar blijkbaar dus vaak in het geheim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |