abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27170807
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:31 schreef Tokus het volgende:

[..]

nee maar ik bedoel dat Jango ook in de film noemt dat hij door Tyrannus is ingehuurd.
Nee ook niet, maar zoals je weet is Syfus een Jedi en geen Sith...

Hoe komen de Sith dan aan die Clones ?
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 23:47:08 #102
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27170952
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:43 schreef Setambre het volgende:

[..]

Nee ook niet, maar zoals je weet is Syfus een Jedi en geen Sith...

Hoe komen de Sith dan aan die Clones ?
omdat Syfo-Dyas blijkbaar door Dooku is ingepalmd en Dooku namens Sidious alles regelt (en alle linken vanuit de Jedi tempel, zoals de archieven) uitwist. Het is de link tussen Dooku en Syfo-Dyas.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_27171070
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef linebear het volgende:
Heb hem gisteren ook gezien.... was best een vermakelijke film Beste van 4,5,6....
Bedoel je beste van 1,2,3?
Of beste van 1,2,4,5,6?
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:52:33 #104
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_27171173
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:30 schreef Tokus het volgende:

[..]

vast niet, en dat is de reden dat ze dood moesten. Als ze namelijk zien hoe hij eruit ziet nadat hij keizer geworden is zullen ze de link wel leggen, met alle gevolgen van dien voor Palpatine...
klopt idd, maar waarom zou je samenwerken met een gast die je totaal niet kent

vond het wel beetje sneu voor die gasten toen Vader naar ze toe kwam en wat ie zei voordat ie ze afslachtte: butt all we wanted was.... pats
pi_27171198
Woooooeeeeehhaaaaa!!!! Wat een sjieke film! Even een nachtje laten inwerken en vanaf morgen discussieer ik ook flink mee!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:06:17 #106
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_27171654
Okay, nu gaat hij in 2014 deel 7 verfilmen en we weten al wat informatie hoe verder gaat tot deel 9.
(Luke superjedi, geboorte anakin solo (diegene die de belans in de force gaat brengen) en natuurlijk de uiteindelijk verdrijving van de sith (sith war).

Maar mijn vraag. Kan iemand mij de link geven naar de storylines van 7, 8 en 9. Google kan mij niet helpen door te veel hits en geen mogelijkeheid tot een link vinden.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_27171959
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef trigt013 het volgende:
Okay, nu gaat hij in 2014 deel 7 verfilmen en we weten al wat informatie hoe verder gaat tot deel 9.
(Luke superjedi, geboorte anakin solo (diegene die de belans in de force gaat brengen) en natuurlijk de uiteindelijk verdrijving van de sith (sith war).

Maar mijn vraag. Kan iemand mij de link geven naar de storylines van 7, 8 en 9. Google kan mij niet helpen door te veel hits en geen mogelijkeheid tot een link vinden.
Volgens mij blijft het bij zes delen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 00:18:12 #108
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27172009
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef trigt013 het volgende:

Er zijn geen storylines van 7, 8 en 9
Hoewel er altijd al geruchten zijn is er niets betrouwbaars, zeker niet mbt het plot.
Lucas heeft meerdere malen aangegeven het bij zes delen te houden.
Waar heb je bovenstaande info eigenlijk vandaan?
Ik bedoel, ik heb inmiddels alle boeken tot de Hand of Thrawn trilogie gelezen en zie hier weinig van terug.
Overigens, het is onzin dat Anakin Solo degene uit de profetie zou zijn, het was wel degelijk Anakin Skywalker/Darth Vader die aan het eind van Return of the Jedi alsnog de sith uitroeide en balance bracht
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:26:54 #109
34974 trigt013
pi_27172224
Palpatine was ook weer een leerling en de sith zelf heeft zichzelf in deel 6 nog geeneens geopenbaart. De boeken bevestigen die ook. Meerdere bronnen bevestigen deze storyline. George Lucas heeft zelf aangeven na deel 6 eerst deel 4 van indiana jones te gaan doen. Een nieuw THX project en daarna weer eventueel zijn passie op te pakken. 10 jaar na nu zou de streef datum zijn. En zo mediageil en geldgeil als Lucas is kan je er donder op zeggen dat het zekers zo zal zijn.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:31:42 #110
34974 trigt013
pi_27172344
Hier een operbaring

Luke trouwt met Mara Jade en krijgen een kind genaamd Ben Skywalker
Han trouwt met Leia Organa en krijgen een kind genaamd Anakin Solo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 00:38:05 #111
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27172477
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef trigt013 het volgende:
Hier een operbaring

Luke trouwt met Mara Jade en krijgen een kind genaamd Ben Skywalker
Han trouwt met Leia Organa en krijgen een kind genaamd Anakin Solo
Dat was mij beide bekend (aangezien ik al bij de Hand of Thrawn aanbeland ben, hoewel Mara en Luke nog niet getrouwd zijn daar.
Je vergat de tweeling Jacen en Jaina nog

Maar welke boeken wijzen erop dat Palpatine ook weer een leerling was dan?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:40:04 #112
34974 trigt013
pi_27172505
Ik zoek morgen ff zijn naam op, ben nogal moe. Hij is trouwens al lang overleden. Maar de Sith leeft nog buiten de Outer Rim en hoopte tijdens de totale macht van de empire de macht over te kunnen nemen. Dit is echter nooit gebeurt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 00:41:55 #113
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27172532
Weet je anders de naam van het boek?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:50:28 #114
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27172673
Ook de 2e keer was ie nog goed te pruimen.
For great justice!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:58:47 #115
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_27172814
de sith is toch uitgeroeid na deel 6? Yoda zegt namelijk over de sith:
,,always two there are, a master and an aprentice (ofzoiets )'' Zowel de meester (Sidious) als de leerling (Vader) gaan eraan
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:09:31 #116
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_27172956
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ook de 2e keer was ie nog goed te pruimen.
Ik dacht dat je pas volgende week voor de 2de keer ging?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:33:51 #117
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27173224
Leuke film
Alleen Anakin "bekeerde" zich wel erg snel...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:36:48 #118
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27173246
Over 7, 8 & 9, ik was onder de impressie dat het allemaal fanfiction is? Ik betwijfel dus of, ALS hij ze al gaat maken, wat imo een slechte beslissing zou zijn, hij de fanfiction tot in de letter zou volgen...
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:38:41 #119
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27173257
Ik las dinsdag in een interview met George Lucas dat hij dat over 7-9 had gezegd als grapje, en dat hij die niet gaat maken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 01:39:49 #120
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27173264
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:36 schreef Roa het volgende:
Over 7, 8 & 9, ik was onder de impressie dat het allemaal fanfiction is? Ik betwijfel dus of, ALS hij ze al gaat maken, wat imo een slechte beslissing zou zijn, hij de fanfiction tot in de letter zou volgen...
gezien het feit dat Lucas zich al weinig aantrekt van de Expanded Universe in de boeken beschreven (en dat is officieel van Lucasfilm) zal dat lijkt mij niet het geval zijn
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:45:46 #121
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27173295
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

gezien het feit dat Lucas zich al weinig aantrekt van de Expanded Universe in de boeken beschreven (en dat is officieel van Lucasfilm) zal dat lijkt mij niet het geval zijn
Ik bedoel dus ook dat ALS ze al komen (wat ik dus betwijfel), dat ik dan niet denk dat Lucas de fanfiction, or whatever's out there, zal volgen, maar gewoon zijn eigen plannen. Jammer genoeg. Misschien moet hij gewoon eens zijn script voorleggen aan wat geselecteerde schrijvers die de meeste dialogen even voor hem herschrijven mocht hij ooit nog 7, 8 & 9 gaan doen (wat ik nog steeds betwijfel)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:46:28 #122
92771 Un4
War....
pi_27173301
Toch leuk dat de ouders van Padme nog even verschijnen op haar begrafenis nadat ze er in episode 2 finaal uitgeknipt zijn
(Zie dvd)

Ik zit stiekem toch op 7,8,9 te hopen.. al is het maar om de gedachte te hebben dat er nog iets komen gaat (afgezien van die tv series). Episode 3 heeft me in ieder geval niet teleurgesteld....
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:48:48 #123
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27173311
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:46 schreef Un4 het volgende:
Toch leuk dat de ouders van Padme nog even verschijnen op haar bergafenis nadat ze er in episode 2 finaal uitgeknipt zijn
(Zie dvd)
Oef, Natalie in die scene
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:49:59 #124
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27173325
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:48 schreef Roa het volgende:

[..]

Oef, Natalie in die scene
De enige scene waar ze er een beetje normaal uit zag ja.
In het begin leek ze net Mickey Mouse
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 01:55:48 #125
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27173364
plus het detail van haar buik in de begrafenis-scene en de aanwezigheid van Sio Bibble, de nieuwe koningin, Boss Nass en Jar Jar Binks. Het was allemaal erg mooi gedaan
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:58:01 #126
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27173377
Ik dacht alleen altijd dat Padmé en Queen Amidala dezelfde waren

Details waren idd subliem. Wel vond ik het weinig geloofwaardig dat Obi Wan niet Darth Vader had vermoord toen hij de kans kreeg...
pi_27173382
Wie vind die Padmé ook zo gigantischhhh lekkerrrrr?????

goede film btw dikke 9
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 02:02:46 #128
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27173407
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:58 schreef Christine het volgende:
Ik dacht alleen altijd dat Padmé en Queen Amidala dezelfde waren
Zij zijn ook dezelfden
Naboo heeft een gekozen koningin. Padme Naberrie was onder de naam Amidala koningin ten tijde van de invasie op Naboo (The Phantom Menace, ep I) en werd daarna seantor voor Naboo (wat Palpatine daarvoor was), In The Phantom Menace wisselt ze voor haar eigen veiligheid rollen met een handmaiden. Volgens mij was het Sabe die zich voortdeed als koningin en deed Padme haar onder haar eigen naam voor als zijnde een handmaiden (en ging daarom mee naar Mos Espa. Tatooine). Bij het gesprek met Boss Nass weet ze iedereen te verrassen als ze zichzelf onthult.
quote:
Details waren idd subliem. Wel vond ik het weinig geloofwaardig dat Obi Wan niet Darth Vader had vermoord toen hij de kans kreeg...
Ik denk dat Obi-Wan ervan uit ging dat Anakin het toch niet zou redden, en (hij gaf het zelf al aan er moeite mee te hebben) zo hoefde hij Anakin niet te doden. Hij wilde het eigenlijk niet eens. Als je dan iemand zonder arm en benen langzaam in de lava ziet zakken en in brand ziet vliegen dan vind je het zo ook wel goed denk ik.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 02:04:20 #129
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27173415
Aaaaah zo Tara
Weet ik dat ook weer! thanks.
en nu slapen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 02:04:53 #130
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27173419
(tweede vraag ook beantwoord trouwens)
pi_27173586
Net gezien. Vond hem wel okay. Maar er zaten echt tenenkrommende stukken in. Die anakin (geen idee hoe die sjaak in het echt heet) kan dus echt voor geen hol acteren. Ik zie een gemiddelde amateurtoneelverenigingslid nog beter 'acteren'. Dat in combo met dat flinterdunne liefdesverhaaltje haalt het echt een flink deel van die film naar beneden.

Al dat CGI is leuk maar dit was echt weer overkill. Op de een of andere manier heb ik er niet zoveel mee. Geef mij maar maquettes en kostuums want soms ging het echt weer nergens over. Supersnelle CGI geanimeerde gevechten met daarin close-ups van acteurs die kijken alsof ze moeten poepen. Daar begon ik me echt aan te irriteren.

Wat ik nog meer erg jammer vond, is dat Padme van een sterke vrouw verandert is naar een of ander verliefd labiel sletje. Dan zie ik haar liever gewoon in dat witte pakje van het vorige deel.

Maar verder heb ik me goed vermaakt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_27173723
Kijk, misschien heb ik wel niet zoveel gelezen en of gezien als de rest hier (heb alleen de films gezien heb clone wars gedownload en heb hopelijk binnenkort de boeken)

maar het grappige wat george(want hij is de enige die invloed heeft op de film ) netjes heeft gebruikt is dat anakin balance in the force geeft, dat doet hij ook!!

zoals Windu en Yoda samen met obi zeggen, ze kunnen het verkeert hebben geintrepreteerd. want het is als alle goede // slechte verhouding. Zonder licht is er geen schaduw. De Sith was er met 1 en om balans good evil te hebben heb je er 2 nodig Balance there shall be

(tevens erger ik me er aan dat er maar 2 sith kan zijn had ik ook bij kotor, enige reden dat goed wint is via samenwerking....)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 07:22:00 #133
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27174401
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Maar welke boeken wijzen erop dat Palpatine ook weer een leerling was dan?
Hij spreekt toch in Revenge of the Sith over een Sith-lord die zichzelf kon genezen? En die vermoord werd door z'n apprentice? Iets zegt me dat Palpatine juist die apprentice was, en daarna samen met Anakin ook achter dat geheim wilde komen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:14:02 #134
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_27175435
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:49 schreef Christine het volgende:

[..]

De enige scene waar ze er een beetje normaal uit zag ja.
In het begin leek ze net Mickey Mouse
allereerst voor deel 3! veel beter dan 1 en 2.
Wel een lollige verwijzing naar het haar van Leia
(ik mocht van TARA trouwens niet zulk haar naar de bios )

Het viel mij ook op dat deze film wel heel erg veel afgehakte handen had ....
Bij elk gevecht vliegen er wel wat handen rond
Carpe diem
pi_27176412
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 07:22 schreef Tokus het volgende:

[..]

Hij spreekt toch in Revenge of the Sith over een Sith-lord die zichzelf kon genezen? En die vermoord werd door z'n apprentice? Iets zegt me dat Palpatine juist die apprentice was, en daarna samen met Anakin ook achter dat geheim wilde komen.
ja daar hinte palpatine ook wel heel erg na, als je weet dat hij de dark lord is. Maar de Sith lord kon zich zelf nujuist niet helen dat was het grappige
pi_27178839
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 09:55 schreef blue-102 het volgende:

[..]

ja daar hinte palpatine ook wel heel erg na, als je weet dat hij de dark lord is. Maar de Sith lord kon zich zelf nujuist niet helen dat was het grappige
Nee maar daarom vroeg hij Anikin om hulp zodat ze beide het geheim konden ontrafelen
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:20:15 #137
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_27178911
Dit heb ik van Super Shadow:

Count Dooku became Darth Tyranus, Palpatine’s apprentice, in less than a year after the events of The Phantom Menace. One of his first missions was to order a clone army as Sifo Dyas, who was on his way to Kamino. (Sifo Dyas was an Ogdarian born on the asteroid world of Esiken, and discovered by the Jedi when he moved to Allistare.) Count Dooku had Billigo Hilgobottomager (a Jedi master of disguise and possibly a changeling) pretend to be Sifo Dyas and order an army cloned from the bounty hunter, Jango Fett. Jango Fett had proven himself as the best bounty hunter throughout the Galaxy by always beating the formidable cyborg Montross to a mark.

Zou verklaren waarom die lui van Kamino denken dat Sifo Dyas hen heeft ingehuurd. Er staat ook info over hoe Kamino uit het bestand van de Jedi is gewist
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:20:46 #138
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_27178927
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:17 schreef Setambre het volgende:

[..]

Nee maar daarom vroeg hij Anikin om hulp zodat ze beide het geheim konden ontrafelen
Want de meester van Palpatine kon het niet meer vertellen, die was namelijk vermoord door palpatine (zover ik het begrepen heb)
Dus voor de duidelijkheid:
-De sith-lord die mensen van de dood kan redden was de meester van Palpatine
-Palpatine molesteerde die sith-lord in zijn slaap
-Palpatine wist toen dus nog niet hoe hij sterker kon zijn dan de dood
-Palpatine wil dat samen met Anakihn uitvogelen.
Carpe diem
pi_27178954
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gegeven dat Lucas er zelfs bijna plezier in schijnt te hebben in het tegenspreken van de EU... Heel begrijpelijk, het alternatief zou namelijk zijn dat hij zou moeten toegeven dat zo'n beetje iedereen (inclusief Kevin J. Anderson) betere dialoog kan schrijven dan Lucas.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:25:45 #140
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27179065
Pffft Xortes wat een namen allemaal
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:29:03 #141
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_27179178
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:25 schreef Christine het volgende:
Pffft Xortes wat een namen allemaal
En engels tussen de namen in
Carpe diem
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 11:36:01 #142
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27179410
heeft iemand nou trouwens nog een verklaring waarom Yoda en Obi-Wan al gelijk beginnen met "emperor" tegen Palpatine? volgens mij kunnen ze dat amper weten dat hij dat is, aangezien op het moment dat zij die security-cam-beelden kijken hij het Galactic Empire laat uitroepen.
Daar komt nog bij dat ik me niet kan voorstellen dat Yoda en Obi-Wan hem als legitiem keizer zullen beschouwen, en hem dus gewoon chancellor of Palpatine zouden noemen. of ze zouden "emperor" uitspreken op een erg sarcastische toon.
pi_27179666
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:20 schreef Xortes het volgende:
Dit heb ik van Super Shadow:

Count Dooku became Darth Tyranus, Palpatine’s apprentice, in less than a year after the events of The Phantom Menace. One of his first missions was to order a clone army as Sifo Dyas, who was on his way to Kamino. (Sifo Dyas was an Ogdarian born on the asteroid world of Esiken, and discovered by the Jedi when he moved to Allistare.) Count Dooku had Billigo Hilgobottomager (a Jedi master of disguise and possibly a changeling) pretend to be Sifo Dyas and order an army cloned from the bounty hunter, Jango Fett. Jango Fett had proven himself as the best bounty hunter throughout the Galaxy by always beating the formidable cyborg Montross to a mark.

Zou verklaren waarom die lui van Kamino denken dat Sifo Dyas hen heeft ingehuurd. Er staat ook info over hoe Kamino uit het bestand van de Jedi is gewist
Nee volgens het boek Labyrinth of Evil

Heeft Sifo Dyas wel het leger ZELF georderd, omdat hij voelde dat de Sith in 4,5,6 aan de macht kwamen en omdat je Jedi geen soldiers zijn maar peacekeepers hadden ze extra hulp nodig.

Count Dooku en Sifo Dyas waren goede vrienden maar Dooku ververleid door Palpatine naar de Dark Side en werd dus Darth Tyranus. Om zijn loyaliteit te bewijzen aan Palpatine moest hij zijn beste vriend Sifo Dyas slopen.

Doordat Tyranus Sifo Dyas heeft gedood kwam Tyranus erachter dat hij in het geheim een Clone Army wilde maken, maar Sifo had nog een DNA donor. Tyranus heeft daarom Jengo Fett gevraagd omdat hij een bad-ass bounty hunter is, daarna heeft Tyranus alle bewijzen dat die Clone planeet bestaan heeft gedelete (zoals in de bibliotheek)

Nu de Sith een super groot clone leger hebben en ze beide kanten van de oorlog controlen was het makkelijk om alle tegenstand (Jedi + vriendjes ervan) uit te schakelen
pi_27179672
Ik zag wel een foutje in het begin van de film waar Anakin en Obi-Wan tegen Dooku vechten. Obi -Wan word 'verplettert' door een plaat metaal of zoiets. En de manier hoe dat gebeurd vond ik best klungelig uitzien.

Verder was het wel een beetje voorspelbaar op het einde. Maar ik snap niet waarom Anakin Sidious niet vermoord als hij doodleuk zegt dat hij zelf Padmé heeft vermoord.
Holler
pi_27179774
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:45 schreef R-Alph het volgende:
Ik zag wel een foutje in het begin van de film waar Anakin en Obi-Wan tegen Dooku vechten. Obi -Wan word 'verplettert' door een plaat metaal of zoiets. En de manier hoe dat gebeurd vond ik best klungelig uitzien.

Verder was het wel een beetje voorspelbaar op het einde. Maar ik snap niet waarom Anakin Sidious niet vermoord als hij doodleuk zegt dat hij zelf Padmé heeft vermoord.
No shit dat het einde voorspelbaard werd

Ooit 4,5 en 6 gezien ?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:48:52 #146
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_27179784
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:36 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand nou trouwens nog een verklaring waarom Yoda en Obi-Wan al gelijk beginnen met "emperor" tegen Palpatine? volgens mij kunnen ze dat amper weten dat hij dat is, aangezien op het moment dat zij die security-cam-beelden kijken hij het Galactic Empire laat uitroepen.
Daar komt nog bij dat ik me niet kan voorstellen dat Yoda en Obi-Wan hem als legitiem keizer zullen beschouwen, en hem dus gewoon chancellor of Palpatine zouden noemen. of ze zouden "emperor" uitspreken op een erg sarcastische toon.
Ik heb niet gehoord dat ze hem meteen met emperor aanspreken, dus dat weet ik niet.
Het is wel zo dat Palpatine legitiem keizer WAS, of de Jedi dat nu leuk vinden of niet.
De manier waarop hij keizer werd was manipulatief, gemeen en erg laag, maar wel legitiem.
Carpe diem
pi_27179832
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef Setambre het volgende:

[..]

No shit dat het einde voorspelbaard werd

Ooit 4,5 en 6 gezien ?
Jaja, daarom

Maar ik wil ze nu nog eens zien om weer opheldering te krijgen hoe die ook alweer verliepen. Want dat is een tijd geleden.
Holler
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:09:14 #148
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_27180490
MAar die keizer had zichzelf dus ook expres laten ontvoeren? Waarom dan?
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 mei 2005 @ 12:12:02 #149
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27180578
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:09 schreef TrumpingPimp het volgende:
MAar die keizer had zichzelf dus ook expres laten ontvoeren? Waarom dan?
sympathie kweken.
pi_27180789
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:45 schreef R-Alph het volgende:
Zo zaten er vele momenten voor mij in. Dat stukje dat die Dooku met van dat balkonnetje afsprong met een salto of vier zag er ook niet uit.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')