Dan moet je de film gaan bekijken, slome. Daar wordt het helemaal uit de doeken gedaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef Pikkebaas het volgende:
IK heb 'm dus nog niet gezien. Maar uit nieuwsgierigheid hoe veranderd Anakin nou van een gezonde (hollandse) knul in een kerel die kennelijk een hijgend pak nodig heeft om te leven ?? Zo slecht zag hij er in deel 6 niet uit. (Had wel een dikke kop gekregen).
Dat klopt, omdat Syfo Dyas nog geen proefkonijn had gevonden, zeg maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Waar komt dit dan vandaan?
In het boek van Attack of the Clones wordt wel gesproken over het feit dat Jango Fett volgens mij zegt dat Darth Tyrranus (=Dooku) hem voor de job van de klonen had ingehuurd.
Hij spreekt R2 een aantal keer direct aan in het begin van episode 3 alleen al aan(stukje met die lift).quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:39 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Obi Wan is daar zoiezo een beetje wazigdaarom wel mooi om hem in de film nog super te zien. maar hij zegt ook duidelijk owning any droids. En R2 trekt ook meer met anakin om he
![]()
Tevens zie je in de film meerdere malen dat Obi wan totaal geen affiniteit heeft met electronica, hij heeft ook als een vervoersmiddel liever een dier. (zie je meerdere malen!!)
ah, Labyrinth of Evil heb ik inderdaad nog niet gelezen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat klopt, omdat Syfo Dyas nog geen proefkonijn had gevonden, zeg maar.Dat heeft Dooku idd geregeld.
Dit komt trouwens uit het boek "Labirinth of Evil" wat zich voor de prequels afspeelt.
Zie ook:
http://www.imdb.com/title(...)?d=19431465#19431465
[..]
Hij spreekt R2 een aantal keer direct aan in het begin van episode 3 alleen al aan(stukje met die lift).
Maargoed daar zit ook weer een periode van 18 jaar tussen..
ja en er zijn 129801238 aantal R2 hij heeft er zelf al weer 2 gehad ofzoquote:
Hij spreekt R2 een aantal keer direct aan in het begin van episode 3 alleen al aan(stukje met die lift).
Maargoed daar zit ook weer een periode van 18 jaar tussen..
in de film toch ook?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Huh? Waar komt dit dan vandaan?
In het boek van Attack of the Clones wordt wel gesproken over het feit dat Jango Fett volgens mij zegt dat Darth Tyrranus (=Dooku) hem voor de job van de klonen had ingehuurd.
In de film is mij nooit duidelijk geworden waar Dooku vandaan komt (om nog maar te zwijgen over Maul), en hoe de dark side aan de klonen is gekomen.quote:
vast niet, en dat is de reden dat ze dood moesten. Als ze namelijk zien hoe hij eruit ziet nadat hij keizer geworden is zullen ze de link wel leggen, met alle gevolgen van dien voor Palpatine...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:58 schreef planethugo het volgende:
wat ik me nu afvraag is: weten de trade federation, general grievous etc dat ze van Palpatine de opdrachten krijgen en dat hij dus Sidious is?
nee maar ik bedoel dat Jango ook in de film noemt dat hij door Tyrannus is ingehuurd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
In de film is mij nooit duidelijk geworden waar Dooku vandaan komt (om nog maar te zwijgen over Maul), en hoe de dark side aan de klonen is gekomen.
Nee ook niet, maar zoals je weet is Syfus een Jedi en geen Sith...quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel dat Jango ook in de film noemt dat hij door Tyrannus is ingehuurd.
omdat Syfo-Dyas blijkbaar door Dooku is ingepalmd en Dooku namens Sidious alles regelt (en alle linken vanuit de Jedi tempel, zoals de archieven) uitwist. Het is de link tussen Dooku en Syfo-Dyas.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:43 schreef Setambre het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar zoals je weet is Syfus een Jedi en geen Sith...
Hoe komen de Sith dan aan die Clones ?
Bedoel je beste van 1,2,3?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef linebear het volgende:
Heb hem gisteren ook gezien.... was best een vermakelijke filmBeste van 4,5,6....
klopt idd, maar waarom zou je samenwerken met een gast die je totaal niet kentquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
vast niet, en dat is de reden dat ze dood moesten. Als ze namelijk zien hoe hij eruit ziet nadat hij keizer geworden is zullen ze de link wel leggen, met alle gevolgen van dien voor Palpatine...
Volgens mij blijft het bij zes delen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef trigt013 het volgende:
Okay, nu gaat hij in 2014 deel 7 verfilmen en we weten al wat informatie hoe verder gaat tot deel 9.
(Luke superjedi, geboorte anakin solo (diegene die de belans in de force gaat brengen) en natuurlijk de uiteindelijk verdrijving van de sith (sith war).
Maar mijn vraag. Kan iemand mij de link geven naar de storylines van 7, 8 en 9. Google kan mij niet helpen door te veel hits en geen mogelijkeheid tot een link vinden.
Er zijn geen storylines van 7, 8 en 9quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:06 schreef trigt013 het volgende:
Okay, nu gaat hij in 2014 deel 7 verfilmen en we weten al wat informatie hoe verder gaat tot deel 9.
(Luke superjedi, geboorte anakin solo (diegene die de belans in de force gaat brengen) en natuurlijk de uiteindelijk verdrijving van de sith (sith war).
Maar mijn vraag. Kan iemand mij de link geven naar de storylines van 7, 8 en 9. Google kan mij niet helpen door te veel hits en geen mogelijkeheid tot een link vinden.
Dat was mij beide bekend (aangezien ik al bij de Hand of Thrawn aanbeland ben, hoewel Mara en Luke nog niet getrouwd zijn daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:31 schreef trigt013 het volgende:
Hier een operbaring
Luke trouwt met Mara Jade en krijgen een kind genaamd Ben Skywalker
Han trouwt met Leia Organa en krijgen een kind genaamd Anakin Solo
Ik dacht dat je pas volgende week voor de 2de keer ging?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:50 schreef QyRoZ het volgende:
Ook de 2e keer was ie nog goed te pruimen.
gezien het feit dat Lucas zich al weinig aantrekt van de Expanded Universe in de boeken beschreven (en dat is officieel van Lucasfilm) zal dat lijkt mij niet het geval zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:36 schreef Roa het volgende:
Over 7, 8 & 9, ik was onder de impressie dat het allemaal fanfiction is? Ik betwijfel dus of, ALS hij ze al gaat maken, wat imo een slechte beslissing zou zijn, hij de fanfiction tot in de letter zou volgen...
Ik bedoel dus ook dat ALS ze al komen (wat ik dus betwijfel), dat ik dan niet denk dat Lucas de fanfiction, or whatever's out there, zal volgen, maar gewoon zijn eigen plannen. Jammer genoeg. Misschien moet hij gewoon eens zijn script voorleggen aan wat geselecteerde schrijvers die de meeste dialogen even voor hem herschrijven mocht hij ooit nog 7, 8 & 9 gaan doenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
gezien het feit dat Lucas zich al weinig aantrekt van de Expanded Universe in de boeken beschreven (en dat is officieel van Lucasfilm) zal dat lijkt mij niet het geval zijn
Oef, Natalie in die scenequote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:46 schreef Un4 het volgende:
Toch leuk dat de ouders van Padme nog even verschijnen op haar bergafenis nadat ze er in episode 2 finaal uitgeknipt zijn![]()
(Zie dvd)
De enige scene waar ze er een beetje normaal uit zag ja.quote:
Zij zijn ook dezelfdenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:58 schreef Christine het volgende:
Ik dacht alleen altijd dat Padmé en Queen Amidala dezelfde waren
Ik denk dat Obi-Wan ervan uit ging dat Anakin het toch niet zou redden, en (hij gaf het zelf al aan er moeite mee te hebben) zo hoefde hij Anakin niet te doden. Hij wilde het eigenlijk niet eens. Als je dan iemand zonder arm en benen langzaam in de lava ziet zakken en in brand ziet vliegen dan vind je het zo ook wel goed denk ik.quote:Details waren idd subliem. Wel vond ik het weinig geloofwaardig dat Obi Wan niet Darth Vader had vermoord toen hij de kans kreeg...
Hij spreekt toch in Revenge of the Sith over een Sith-lord die zichzelf kon genezen? En die vermoord werd door z'n apprentice? Iets zegt me dat Palpatine juist die apprentice was, en daarna samen met Anakin ook achter dat geheim wilde komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar welke boeken wijzen erop dat Palpatine ook weer een leerling was dan?
allereerstquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:49 schreef Christine het volgende:
[..]
De enige scene waar ze er een beetje normaal uit zag ja.
In het begin leek ze net Mickey Mouse
ja daar hinte palpatine ook wel heel erg na, als je weet dat hij de dark lord is. Maar de Sith lord kon zich zelf nujuist niet helen dat was het grappigequote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hij spreekt toch in Revenge of the Sith over een Sith-lord die zichzelf kon genezen? En die vermoord werd door z'n apprentice? Iets zegt me dat Palpatine juist die apprentice was, en daarna samen met Anakin ook achter dat geheim wilde komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |