ik vermoedde dat ik dan ook een scheldkannonade over me heen kreeg... en ik was al chago, dus heb ze dat bespaard...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Paxlie het volgende:
en uiteraard zeg je er niks van [14.gif]
Dan moet je ook niet lopen jankenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik vermoedde dat ik dan ook een scheldkannonade over me heen kreeg... en ik was al chago, dus heb ze dat bespaard...![]()
whatever, dit is de klaagbaak toch?quote:
Wel zeuren maar er geen reet aan veranderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
whatever, dit is de klaagbaak toch?
ik klaag over dingen die me niet zinnen, boeiend wat jij ervan vindt![]()
mja die gast wist niet wie hij aan de lijn had, begreep ik uit t gesprekquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef Frollo het volgende:
Kennelijk vond die gozer het wel lekker, anders had ie wel opgehangen toch?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef Frollo het volgende:
Kennelijk vond die gozer het wel lekker, anders had ie wel opgehangen toch?
Ja, niet dan?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:33 schreef Frollo het volgende:
Er zullen vast gozers zijn die het lekker vinden om door 4 meiden uitgelachen te worden,
tis een klaagbaak dude... daarvoor komen mensen hier, om te klagen of evt te janken.quote:
Ga jij ook nog ff lopen janken hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tis een klaagbaak dude... daarvoor komen mensen hier, om te klagen of evt te janken.
Vorige week in de trein, 7 Turken nemen 2x2 en daarnaast 2x2 plekken in en zetten een radio aan met Turkse muziek en gaan meelallen en nee... Niemand zei er wat van, maar tering wat `n irritante ****quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Rnej het volgende:
zit dus in de tram, stappen er 4 meiden in, met een telefoon op handsfree stand...
je hoort dus een gozer praten aan de andere kant, maar wat ie zegt is niet duidelijk...
ze lachen de hele tijd die gast uit, noemen hem elke 5-10 seconden een "kankersukkel" en zo gaat dat gesprek een kwartier lang door.. (niet overdreven... tram 17 in den haag vanaf t gemeentemuseum tot aan centraal station)
echt stil waren ze niet zegmaar :S
de hele tram keek ze aan, en ze hadden echt NIET door dat ze gewoon asociaal bezig waren...
mijn humeur was al fleurig, maar damn...![]()
onze buurjongen staat zo elke dag met zijn vet coole Golf op zijn oprit keihard turkse muziek te draaien met zijn elleboog uit zijn raampje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:26 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Vorige week in de trein, 7 Turken nemen 2x2 en daarnaast 2x2 plekken in en zetten een radio aan met Turkse muziek en gaan meelallen en nee... Niemand zei er wat van, maar tering wat `n irritante ****
moet je is een keer reizen met tram 16 rond 2/3 uur in de middagquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Rnej het volgende:
zit dus in de tram, stappen er 4 meiden in, met een telefoon op handsfree stand...
je hoort dus een gozer praten aan de andere kant, maar wat ie zegt is niet duidelijk...
ze lachen de hele tijd die gast uit, noemen hem elke 5-10 seconden een "kankersukkel" en zo gaat dat gesprek een kwartier lang door.. (niet overdreven... tram 17 in den haag vanaf t gemeentemuseum tot aan centraal station)
echt stil waren ze niet zegmaar :S
de hele tram keek ze aan, en ze hadden echt NIET door dat ze gewoon asociaal bezig waren...
mijn humeur was al fleurig, maar damn...![]()
Dat heeft nog wel iets schattigs/lachwekkends, maar die Turken zijn gewoon ******* en anders wel *****. Maar goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:07 schreef Rev- het volgende:
achjah welles in de trein gezeten met een wijf dat keihard meezong met haar boris tering muziek, ook echt kk vals gwn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |