Alleen moet je dan weer een mixer hebben en is dat vaak voor 15 pannenkoeken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef TheMassive het volgende:
Zelfde als de kant en klare pakkies pannekoekenmix waar ook enkel de melk nog toegevoegd moet worden.
deze zijn stukken lekkerder! en vers!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Frollo het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon kant-en-klare pannenkoeken kopen!
Nóg makkelijker, alleen even in de magnetron douwen!
En helemaal niet duur bij de Aldi!
is het niet, maar je moet het maar hebben, dit zet je in de kast en als je melk hebt...klaar is je beslagquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik heb die pannenkoekenmix ook nooit begrepen... wat is het nu voor moeite om wat bloem, eieren, melk en een snufje zout in een beslagkom te flikkeren?.
Hoe krijg je ei in die fles dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef -erwin- het volgende:
volgens mij heb je ongeveer hetzelfde als je gewoon pannenkoekmeel in een lege cola fles doet, en daar melk bij in gooit. misschien dat het iets minder klontert, maar naar mijn idee is dit wel tamelijk nutteloos.
Het is nog stukken lekkerder als je ze zelf vers maaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
deze zijn stukken lekkerder! en vers!
eierpannenkoekenmeel kopen, hoeft alleen melk bijquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Hoe krijg je ei in die fles dan?
Idd, dan heb je gelijk een bruikbare hoeveelheid en ben je voor 50 ct max klaar. Met water gaat trouwens ook prima.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik heb die pannenkoekenmix ook nooit begrepen... wat is het nu voor moeite om wat bloem, eieren, melk en een snufje zout in een beslagkom te flikkeren?.
Wou je dan een ei met schaal in de fles doen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pannenkoeken met Cola smaakquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef -erwin- het volgende:
volgens mij heb je ongeveer hetzelfde als je gewoon pannenkoekmeel in een lege cola fles doet, en daar melk bij in gooit. misschien dat het iets minder klontert, maar naar mijn idee is dit wel tamelijk nutteloos.
Jouw respons bewijst enkel jouw domheid, niet de mijne.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:52 schreef neffu het volgende:
[..]
Wou je dan een ei met schaal in de fles doen?![]()
Was daar niet iets met een lucifer voor ofzo?quote:
Ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jouw respons bewijst enkel jouw domheid, niet de mijne.![]()
Gewoon je rechterhand en een garde voldoen ook hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Alleen moet je dan weer een mixer hebben en is dat vaak voor 15 pannenkoeken.
Je moet het ei wel breken natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lui en Gierig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:24 schreef Ashram het volgende:
Bij de Lidl hebben ze dit ook, waarschijnlijk een stuk goedkoper ook. Nog niet geprobeerd...
door de flits zien ze er wel fletser uit dan in het echt hequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:27 schreef Conflict het volgende:
Ik heb weleens beter pannekoeken gezien.
quote:
Mijn moeder doet altijd beslag in een lege plastic Heinz ketchupfles.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef BrauN het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik ook: Wat hándig!Dat zoiets nog nooit eerder is bedacht!
Maar... het blijkt dus een flesje met poeder te zijn waar zelf melk aan toegevoegd moet worden... Da's dan weer jammer. Maar toch, aardig bedacht.
jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:45 schreef LibertarianX het volgende:
Goh, ff wat melk, meel en een eitje klutsen is nog te moeilijk?
Een lepel?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
ja
en ik heb geen mixer.
of een garde.
of zoiets.
om mee te klutsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |