De titel zegt het al. Pannenkoek uit een flesje? Uit een flesje ja...
Ik zag in het aanbiedingenkrantje staan: Blue Band pannenkoekenmix in een flesje, dus ik denk: op open, de pan in en bakken maar, yum!
Toen mijn vriendin er mee thuis kwam schetste mijn verbazing dat de fles maar voor een klein deel gevuld was... met poeder!
Er moet dus nog melk bij
![]()
Op zich wel slim, nu blijft het langer goed en is het verser, maar dat is niet wat ik verwachtte.
![]()
4dl melk erin en schudden maar! 1 minuut schudden (goed schudden), 2 minuten laten rusten en bakken maar!
![]()
Plussen en minnen:
+ Erg lekker, beetje zoetige pannenkoek
+ Lekker dun beslag, dus dunne pannenkoeken
+ Makkelijk en snel, binnen 5 minuten sta je te bakken en je hebt er praktisch niks voor hoeven doen
+ Alles zit er al in (behalve melk)
+ Gemak, maar smaak van een verse pannenkoek
- Pannenkoeken hebben vrij veel boter nodig, ze bleven erg plakken aan mijn anti aanbak crepes pan (speciaal voor pannenkoeken)
- Her en der blijven ze wat bleek, maar zo héél erg is dat ook weer niet
- Alleen voor zoete pannenkoeken, er zit glucosestroop in en dat lijkt me niets voor een kaaspannenkoek
- Best prijzig: 1,39 + melk voor 6 pannenkoeken (die van de pannekoekerij zijn 1,99 per 8 bijvoorbeeld, maar wel stukken minder lekker)
- Je moet ze direct bakken, 1 pannenkoek bakken en volgende week weer 1 gaat niet.
je haalt er 6 a 7 uit (dunne pannenkoeken) 4 a 5 voor dikke.
![]()
al met al ben ik tevreden en haal ik nog een paar van die pakken (ze zijn nu 2 voor de prijs van 1)
Hebben jullie ze al geprobeerd? zo niet, zeker doen! Aanradertje!